Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Uggs op de verwarming gelegd....



Pagina's : [1] 2

09-12-2011, 12:25
Hee meiden,

Ik heb vorige week iets heel stoms gedaan. Ik had mijn uggs nog niet ingespoten, ben er vervolgens mee naar buiten
geweest en op de terugweg regende het superhard. Nadat ik thuiskwam leek het me het beste om ze op de
verwarming te leggen, zodat ze snel zouden opdrogen. Maar dit is mislukt... Ze zijn wel opgedroogd, maar de
verkleuring is wel duidelijk te zien. Ik durf er nu echt niet mee naar buiten te lopen, het is geen gezicht
(de neus van de uggs is zeg maar verkleurd, de bovenkant niet , omdat ik ze toen had opgevouwen).
Kan iemand me aub helpen met wat tips?

09-12-2011, 12:47


Je had ze niet in keer moeten opdrogen door de verwarming... Je had ze in balkon ofzo moeten laten opdrogen het liefst 2 tot 3 dagen zodat dat water rustig kan intrekken dan is alles weg.

Mijn nichtje heeft ook een keer haar uggs zo snel mgelijk gedroogd met een Fohn en die heeft ook zo'n verkleuring aan over gehouden maar dat is dus niet goed om te doen... En we zijn nu half jaar verder en haar uggs zien er nog steeds niet uit. Zonde!

En ze is ermee naar van der Assem winkel geweest waar zeze heeft gehaald en die mevrouw zei gewoon ja ze zijn niet regenbestendig of sneeuw bestendig. Dat is zo raar je koopt wolle schoenen voor de wintertijden en dan kan je er niet normaal mee lopen als het Hard regent of sneeuwt

09-12-2011, 13:45

Citaat door _n0raatjuh_:
[B]Je had ze niet in keer moeten opdrogen door de verwarming... Je had ze in balkon ofzo moeten laten opdrogen het liefst 2 tot 3 dagen zodat dat water rustig kan intrekken dan is alles weg.

Mijn nichtje heeft ook een keer haar uggs zo snel mgelijk gedroogd met een Fohn en die heeft ook zo'n verkleuring aan over gehouden maar dat is dus niet goed om te doen... En we zijn nu half jaar verder en haar uggs zien er nog steeds niet uit. Zonde!

En ze is ermee naar van der Assem winkel geweest waar zeze heeft gehaald en die mevrouw zei gewoon ja ze zijn niet regenbestendig of sneeuw bestendig. Dat is zo raar je koopt wolle schoenen voor de wintertijden en dan kan je er niet normaal mee lopen als het Hard regent of sneeuwt
Pfff, is inderdaad superzonde! Ik had gehoopt dat ze na een week er wel normaal uit zouden zien, maar ze zien er nog steeds zo uit. Ik was er zoooo blij mee en nu zijn ze gewoon verpest. Ik heb ze in Rotterdam gekocht, dus dat is voor mij wel een eindje. Maar ik denk dat ik ook zo'n reactie zal krijgen als ik erheen ga.

Inderdaad! Waar zijn die schoenen anders voor? Nou, ik wil ze in de koude tijden aan als het sneeuwt/regent. Daar dient dat wol toch voor neem ik aan. Ik ben echt radeloos. Ik doe ze nog wel gewoon aan denk ik. Ik heb ze net 2 weken. Draagt je nichtje ze gewoon nog?

Ik las trouwens op internet ook van die dingen als: in de wasmachine stoppen, ze wassen met babyshampoo en met zo'n suedeborstel eroverheen. Enig idee of zulke dingen zouden kunnen werken?[/B]

09-12-2011, 13:46
Wat je er toch voor neer legt en dan zijn ze nog niet sneeuw/regen bestendig.

Echt zonde Kun je die winkel niet bellen misschien hebben ze wat tips voor je?

09-12-2011, 14:27



Citaat door Princess_:


Pfff, is inderdaad superzonde! Ik had gehoopt dat ze na een week er wel normaal uit zouden zien, maar ze zien er nog steeds zo uit. Ik was er zoooo blij mee en nu zijn ze gewoon verpest. Ik heb ze in Rotterdam gekocht, dus dat is voor mij wel een eindje. Maar ik denk dat ik ook zo'n reactie zal krijgen als ik erheen ga.

Inderdaad! Waar zijn die schoenen anders voor? Nou, ik wil ze in de koude tijden aan als het sneeuwt/regent. Daar dient dat wol toch voor neem ik aan. Ik ben echt radeloos. Ik doe ze nog wel gewoon aan denk ik. Ik heb ze net 2 weken. Draagt je nichtje ze gewoon nog?

Ik las trouwens op internet ook van die dingen als: in de wasmachine stoppen, ze wassen met babyshampoo en met zo'n suedeborstel eroverheen. Enig idee of zulke dingen zouden kunnen werken?
nee mijn nichtje draagt ze niet meer.

Wasmachine zou ik niet doen als ik jou was. babyshampoo nooit gehoord en dat suede borstel is afgeraden bij de van der assem want je schrobt als het ware de vel eraf en dan lijkt het zo oud, en versleten en hou je witte vlekken van over alsje dat op regenplekken gaat doen...

09-12-2011, 14:46

Citaat door BruidjeJuni2011:
Wat je er toch voor neer legt en dan zijn ze nog niet sneeuw/regen bestendig.

Echt zonde Kun je die winkel niet bellen misschien hebben ze wat tips voor je?
Ja inderdaad, ik baal er ook echt supererg van! Hmmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien kan ik ze inderdaad opbellen.
Dankje voor de tip! Ik ga dat zo snel mogelijk doen.

09-12-2011, 14:47

Citaat door _n0raatjuh_:
nee mijn nichtje draagt ze niet meer.

Wasmachine zou ik niet doen als ik jou was. babyshampoo nooit gehoord en dat suede borstel is afgeraden bij de van der assem want je schrobt als het ware de vel eraf en dan lijkt het zo oud, en versleten en hou je witte vlekken van over alsje dat op regenplekken gaat doen...
Aaah okee, ik had gehoopt dat dat misschien oplossingen konden zijn, maar tevergeefs. Ik ga denk ik die winkel eens opbellen. Misschien hebben ze nog tips. In ieder geval bedankt voor je medeleven, hahah.

09-12-2011, 15:46
Dat had ik ook een x gedaan toen het sneeuwde waren ze nat en toen dacht ik ik doe ze wel bij de kachel, toen ze droog waren. ALLEMAAL VLEKKEN en de stof was ineens zo hard. Vreemd gewoon, dus ik terug naar Cococenelli of hoe je het ook schrijft. En die vertelde me dat ze het kunnen opsturen naar uggs fabriek ofzo. In iedergeval dat had ik dus wel gedaan, ik kreeg ze zo goed als nieuw terug.
Maar die uggs zijn zo slechte kwaliteit, ik haat ze om eerlijk te zijn. Het is gewoon dat het de enige laarzen zijn waar ik lekker op kan lopen en het niet koud heb aan me voeten.
Maar goed, succes ermee!

09-12-2011, 15:55

Citaat door Princess_:
Ja inderdaad, ik baal er ook echt supererg van! Hmmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien kan ik ze inderdaad opbellen.
Dankje voor de tip! Ik ga dat zo snel mogelijk doen.

Ik heb het een keer met een jurkje gehad.
Ik was het vergeten op de verwarming en was ook verkleurd omdat het verbrand was

Ja bel ze op en leg het uit misschien kun je er toch nog iets aan doen of misschien kunnen hun er zelfs wat aandoen.
Je weet maar nooit. Je hebt ze pas gekocht.. Ik hoop het voor je

09-12-2011, 15:59

Citaat door Mar0ciia_R0os:
Dat had ik ook een x gedaan toen het sneeuwde waren ze nat en toen dacht ik ik doe ze wel bij de kachel, toen ze droog waren. ALLEMAAL VLEKKEN en de stof was ineens zo hard. Vreemd gewoon, dus ik terug naar Cococenelli of hoe je het ook schrijft. En die vertelde me dat ze het kunnen opsturen naar uggs fabriek ofzo. In iedergeval dat had ik dus wel gedaan, ik kreeg ze zo goed als nieuw terug.
Maar die uggs zijn zo slechte kwaliteit, ik haat ze om eerlijk te zijn. Het is gewoon dat het de enige laarzen zijn waar ik lekker op kan lopen en het niet koud heb aan me voeten.
Maar goed, succes ermee!
Mijn laarzen heb ik ook opgestuurd. Ik had niet eens een bon meer en ze konden helemaal niks terug vinden in het systeem dat ik ze gekocht heb.. En het was al een half jaar geleden dat ik ze gekocht had.
Zo een accessoires die bij die laars hoorde was er af en die kon ik nergens anders maken behalve als ik ze zou opsturen...

Nou ik heb het gewoon voor elkaar gekregen en ze hebben het gemaakt en ik heb er niet eens voor moeten betalen.

09-12-2011, 16:07
ja heb ik ook gehad met uggs..
gelukkig heb ik nog genoeg andere uggs..want die trek ik niet meer aan
lelijkk

09-12-2011, 20:48
Iemand een goede en betrouwbare site voor Uggs te bestellen?

10-12-2011, 12:01



Citaat door Miss_Kebdania17:
Iemand een goede en betrouwbare site voor Uggs te bestellen?
http://www.assem.nl

10-12-2011, 17:32
Misschien hebben jullie hier iets aan;

Ik had net nieuwe uggs gekocht toen wou ik zo'n spray kopen en liep de sascha in (schoenenwinkel in denhaag). Daar hadden ze zo'n spray maar ook een uggs lotion, de medewerkster vertelde mij dat ze eens een grote vlek op haar ugg had en toen had zij die lotion heel zachtjes met een borsteltje erop gedaan en die vlek was toen verdwenen. Ze vertelde mij dat je nooit water mag gebruiken en dat die lotion echt goed werkt, mijn vriendin heeft het ook gebruikt op haar uggs zaten vlekken op en die zijn nu weg zonder dat de ugg verkleurd of er een donkere plek op komt.

Misschien is dit een goede oplossing voor jullie? Of kunnen jullie het proberen..

10-12-2011, 18:11

Citaat door Princess_:


Pfff, is inderdaad superzonde! Ik had gehoopt dat ze na een week er wel normaal uit zouden zien, maar ze zien er nog steeds zo uit. Ik was er zoooo blij mee en nu zijn ze gewoon verpest. Ik heb ze in Rotterdam gekocht, dus dat is voor mij wel een eindje. Maar ik denk dat ik ook zo'n reactie zal krijgen als ik erheen ga.

Inderdaad! Waar zijn die schoenen anders voor? Nou, ik wil ze in de koude tijden aan als het sneeuwt/regent. Daar dient dat wol toch voor neem ik aan. Ik ben echt radeloos. Ik doe ze nog wel gewoon aan denk ik. Ik heb ze net 2 weken. Draagt je nichtje ze gewoon nog?

Ik las trouwens op internet ook van die dingen als: in de wasmachine stoppen, ze wassen met babyshampoo en met zo'n suedeborstel eroverheen. Enig idee of zulke dingen zouden kunnen werken?
||

Nee, uggs zijn niet gemaakt voor de regen of voor de sneeuw. In Australie worden ze gedragen in de zomer. Normaal zijn ze ook gemaakt voor de zomer. Klinkt stom maar het is echt zo!

Pagina's : [1] 2