Bekijk volle/desktop versie : Verliefd, verloofd of getrouwd met de ambitieuze (ondernemende) man/vrouw



08-12-2011, 15:20
Hoe zie je dat voor je? Voor de gene de er al mee te maken hebben, hoe ervaar je dat?

08-12-2011, 15:27


Gewoon net als normale mensen, chillend werkend en samen thuis koken kindjes maken, sex hebben, voortplanten

of kan dat niet bij Marokkanen? want dat is een apart volk, dat niets kan omdat ze het mekaar misgunnen

08-12-2011, 15:32

Citaat door Mazi:
Gewoon net als normale mensen, chillend werkend en samen thuis koken kindjes maken, sex hebben, voortplanten

of kan dat niet bij Marokkanen? want dat is een apart volk, dat niets kan omdat ze het mekaar misgunnen


Besef wel dat zo'n man niet vaak thuis is. Als hij een 'goede ondernemer' is.

08-12-2011, 15:41
Van zulke topic's word ik pas echt moe

Fuck man, 90% van de Marokkanen eist nu al om met een een ondernemede vrouw of man te huwen".. Tarr ya Tarrie..

Onze ouders waren ook niet ondernemend maar wat hun eindstand hebben bereikt, gebouwd en aan spullen hebben, hebben de gasten van nu bij lange na niet en gaan ze ook nooit hebben.

Het heeft totaal niks te maken met wat voor baantje je hebt maar met de barraka ervan.

08-12-2011, 15:45



Citaat door PareltJe_Nr1:
Van zulke topic's word ik pas echt moe

Fuck man, 90% van de Marokkanen eist nu al om met een een ondernemede vrouw of man te huwen".. Tarr ya Tarrie..

Onze ouders waren ook niet ondernemend maar wat hun eindstand hebben bereikt, gebouwd en aan spullen hebben, hebben de gasten van nu bij lange na niet en gaan ze ook nooit hebben.

Het heeft totaal niks te maken met wat voor baantje je hebt maar met de barraka ervan.
Als je vaak moe bent kom je waarschijnlijk ijzer te kort.

Anyway - ik probeer bewustwording te creëren d.m.v. een discussie dat ondernemen lang niet 'goodlife' is.
Niemand stelt hier eisen.

08-12-2011, 16:08
Vinnik meer dan prima. Iemand met een doel voor ogen vind ik alleen maar bewonderenswaardig.

Ik hou van ambitieuze mensen.

Dit hoeft overigens niks te maken hebben met een onderneming or whatsoever.