Bekijk volle/desktop versie : ADVIES gevraagd?



Pagina's : [1] 2

08-12-2011, 12:52
ivm met [ Wijsheidstanden oeff ik ga beginnen huilen!! ik kom juist van tandarts ze komen er alle 4 uit maar binnen 3weken vertrek ik er op reis voor 10 dagen! tandarts raadde mij aan om dat nu al te doen maar dan kan ik niet een vliegtuig instappen want dat zou dan een infectie oplopen of ik moet een maandje geduld hebben en tanden goed poetsen en verzorgen en veel pijnstillers nemen pffff wat is het beste?]

Wat zou ik doen?

08-12-2011, 13:21


Niemand? 47 bekeken ze3ma?

08-12-2011, 13:24
wijsheidstandenn? verstandskiezen bedoel je?

08-12-2011, 13:24
Doet het pijn? Zo nee ga op vakantie en trek ze eruit als je terug bent.

08-12-2011, 13:24


Ga een 2de mening gaan vragen bij een ander tandarts.

08-12-2011, 13:25

Citaat door Cristaline:
ivm met [ Wijsheidstanden oeff ik ga beginnen huilen!! ik kom juist van tandarts ze komen er alle 4 uit maar binnen 3weken vertrek ik er op reis voor 10 dagen! tandarts raadde mij aan om dat nu al te doen maar dan kan ik niet een vliegtuig instappen want dat zou dan een infectie oplopen of ik moet een maandje geduld hebben en tanden goed poetsen en verzorgen en veel pijnstillers nemen pffff wat is het beste?]

Wat zou ik doen?
Eruit halen dat is het beste,wel zo snel mogelijk!
Elghair inchallah

08-12-2011, 13:25

Citaat door Cristaline:
ivm met [ Wijsheidstanden oeff ik ga beginnen huilen!! ik kom juist van tandarts ze komen er alle 4 uit maar binnen 3weken vertrek ik er op reis voor 10 dagen! tandarts raadde mij aan om dat nu al te doen maar dan kan ik niet een vliegtuig instappen want dat zou dan een infectie oplopen of ik moet een maandje geduld hebben en tanden goed poetsen en verzorgen en veel pijnstillers nemen pffff wat is het beste?]

Wat zou ik doen?
Hoe bedoel je .

08-12-2011, 13:26
Als je er last van hebt, zou ik ze gewoon trekken + gewoon op vakantie gaan. Als je er geen last van hebt, zou ik wachten.

08-12-2011, 13:42
ja sorry meiden ik ben van Belgie en dan nog eens vlaanderen en ons taal is een beetje anders hihi idd wijsheidstanden zijn verstandskiezen ik heb pijn aan één tand maar de rest heb ik totaal geen pijn, het gaat gewoon beetje moeilijk om te eten...

08-12-2011, 13:43

Citaat door Valeria_2011:
Hoe bedoel je .
Dat mijn 4 verstandskiezen er uit komen maar ik heb maar last aan ééntje

08-12-2011, 13:45
niet iedereen heeft er last van, misschien valt het allemaal wel mee. ik heb er nooit last van gehad, maar heb er wel 2 bij kaakschirurug laten verwijderen, deed zeer, heb andere 2 nog inzitten dus.

08-12-2011, 13:50

Citaat door Amoura:
niet iedereen heeft er last van, misschien valt het allemaal wel mee. ik heb er nooit last van gehad, maar heb er wel 2 bij kaakschirurug laten verwijderen, deed zeer, heb andere 2 nog inzitten dus.
ja kopt ik heb er 4 die er uit willen maar heb maar last van ééntje, ik ga binnenkort op reis dus heb er voor gekozen om ze na mijn reis er uit te halen ben nu gewoon bang voor die pijn

08-12-2011, 13:58


ik heb ook tijdje terug twee laten trekken.

Mijn verstandskiezen werden door twee Kaakchirurgen eruit getrokken. ze gingen met een mes in mijn tandvlees snijden om die kies eruit te halen. ohhhh ohhh ohhh . ik lag een week lang op bed. ik had een dikke wang . was niet normaal.


en mijn advies is om niet alle vier tegelijkertijd te verwijderen.

08-12-2011, 14:00
De verstandkies dat pijn doet....gewoon uithalen. Je hebt nog 3 weken,,,,,tijd zat om te helen.
De overige kiezen kunnen wachten tot na je tripje.

08-12-2011, 16:33
luister tandpijn is gevaaaaaaarlijk die pijn is dodelijk..ga eerst naar de tandarts dan op reis

Pagina's : [1] 2