Bekijk volle/desktop versie : Gala 3 Maart.. Opbrengst naar moskee. HULP NODIG



08-12-2011, 12:49
Assalamoe alaikoem dames,

Islamitische vrouwenvereniging te Roermond organiseert op 3 Maart een gala. De opbrengst van deze dag gaat allemaal naar de bouw van onze nieuwe moskee Tawheed. Openingstijd: 17.30 uur Afsluiting 23.30 uur
Op deze dag zullen er verschillende activiteiten aanwezig zijn. We zijn nog op zoek naar een fotografe die op die dag fotoshoots wilt maken voor onze gasten fie sabili Allah. Dus ken je iemand of ben je zelf fotografe aarzel dan niet en meld je even.
Ook hebben we nog iemand nodig die hennaversieringen kan zetten, ook fie sabili Allah.
Als er per se een vergoeding nodig is kan er eventueel gekeken worden naar een kleine vergoeding.
Verder hebben we ook serveersters nodig die bereid zijn die dag voor zo'n 200 gasten te serveren.

Ken jij iemand die een van deze dingen doet neem dan contact op en help een handje mee insha Allah.
Moge Allah swt jullie rijkelijk belonen.

Voor vragen of aanmeldingen mail naar benefiettawhied@hotmail.nl

08-12-2011, 14:38


Salaamou Alikoum,

Ik ben hobbyfotograve, en beschik over een canon spiegelreflexcamera, ik zou het wel willen doen.

Liefs

08-12-2011, 14:41

Citaat door Bruidje2013:
Salaamou Alikoum,

Ik ben hobbyfotograve, en beschik over een canon spiegelreflexcamera, ik zou het wel willen doen.

Liefs
Wa3alaikomo assalaam,

Djazaki allahoe gairan voor je inzet. Heb je ook voorbeelden van je werk of niet?

08-12-2011, 18:17
jallah uppie

09-12-2011, 14:06


Salaam Bruidje2013

Ik heb geen reactie meer ontvangen van jou, zou graag gauw wat van je horen als je nog bereid bent.
Ma3a salama

09-12-2011, 14:11

Citaat door hijaab_dragende:
Salaam Bruidje2013

Ik heb geen reactie meer ontvangen van jou, zou graag gauw wat van je horen als je nog bereid bent.
Ma3a salama
Alikoum salaam,

Ja, ik heb voorbeelden van mijn werk. Maar die zijn van een bruidje. En die kan ik niet aan je laten zien. Dat kan ik niet maken.

Ik heb ook aangegeven dat ik geen professional ben maar een hobbyfotograaf. Als ik dat wel zou zijn, dan zou ik wel een website hebben met portfolio.

Wa salaam

09-12-2011, 14:17

Citaat door Bruidje2013:
Alikoum salaam,

Ja, ik heb voorbeelden van mijn werk. Maar die zijn van een bruidje. En die kan ik niet aan je laten zien. Dat kan ik niet maken.

Ik heb ook aangegeven dat ik geen professional ben maar een hobbyfotograaf. Als ik dat wel zou zijn, dan zou ik wel een website hebben met portfolio.

Wa salaam
Ja dat begrijp ik. Ik heb nog een vraagje. Beschik je over een camera waarmee je gelijk fotos mee kunt geven aan de gasten? Want dat is de bedoeling van de fotoshoot, dat er voor de gasten fotos worden gemaakt en hun die gelijk meenemen...

14-12-2011, 09:43

Citaat door hijaab_dragende:
Ja dat begrijp ik. Ik heb nog een vraagje. Beschik je over een camera waarmee je gelijk fotos mee kunt geven aan de gasten? Want dat is de bedoeling van de fotoshoot, dat er voor de gasten fotos worden gemaakt en hun die gelijk meenemen...
Nee, er bestaan printers die je aan de camera kan aansluiten zodat je ze meteen kunt afdrukken. Maar die heb ik niet.

Ik heb gewoon een spiegelreflexcamera van canon.

18-12-2011, 18:01

Citaat door Bruidje2013:
Salaamou Alikoum,

Ik ben hobbyfotograve, en beschik over een canon spiegelreflexcamera, ik zou het wel willen doen.

Liefs
He meid zou jij eventueel kunnen zorgen voor dat apparaat dat gelijk fotos print en dat wij voor de onkosten zorgen?
Wij weten namelijk niet waar we zon ding kunnen vinden.

Hoor gauw van je inshaallah