Bekijk volle/desktop versie : Trainer Dinamo Zagreb ontslagen



08-12-2011, 09:38
Dinamo Zagreb neemt geen halve maatregelen na pijnlijke 1-7 nederlaag

donderdag, 8 december 2011 om 00:35
Krunoslav Jurcic heeft woensdagavond voor het laatst op de bank van Dinamo Zagreb gezeten. De Kroatische club heeft de trainer in de nacht van woensdag op donderdag ontslagen, zo meldde algemeen directeur Zdravko Mamic aan diverse lokale media. Dinamo Zagreb was al niet meer in de race voor overwintering in Europa, maar verloor woensdag ook nog eens met 1-7 van Olympique Lyon.


Dinamo Zagreb is in eigen land hard op weg naar haar zevende landstitel op rij, maar hield aan het avontuur in de Champions League geen enkel punt over: zes nederlagen, drie doelpunten voor en liefst 22 tegen. "Na afloop heeft het bestuur vergaderd en zijn we tot de conclusie gekomen dat onze wegen per direct scheiden", vertelde Mamic. "Dit was een pijnlijke afsluiting van onze Europese toernee."

"We moeten een manier vinden om onze fans te plezieren", vervolgde Mamic. "Dit is een serieuze zaak. We hadden plannen voor de lange termijn met Jurcic en we hebben woensdagmiddag daar nog over gesproken. Maar deze pijnlijke nederlaag is moeilijk te verteren." Dinamo Zagreb verdedigde met tien man een 1-0 voorsprong, maar werd hoofdzakelijk na rust aan alle kanten voorbij gelopen.


Bron: http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153947




Loll.

08-12-2011, 10:28


'Trainer wist dat hij ontslagen zou worden, dus heeft hij een deal afgesloten met Lyon.' - Yoeri Mulder

08-12-2011, 10:48
Ik zie liever lyon spelen, goede zaak!

08-12-2011, 10:51
Hoort dit ook bij t complot stelletje mongolen, wat moet je met 10 man doen tegen een hongerig lyon

08-12-2011, 11:04


riffi jij bent voor ajax toch

08-12-2011, 11:10

Citaat door MightyMo:
riffi jij bent voor ajax toch
nee voor joods anderlecht

08-12-2011, 11:31

Citaat door _Mister_Riffi:
nee voor joods anderlecht
als er iets joods is dan is het toch ajax

08-12-2011, 11:42
Hij mag trainer worden bij Utreg, trainer naar m'n hart.

08-12-2011, 11:42

Citaat door MightyMo:
als er iets joods is dan is het toch ajax
precies en daarom haat ik ze, dus ik snap jou vraag niet

jij bent toch voor anderlecht, hun harde kern noemen zich toch ook joden

08-12-2011, 11:44
Anderlecht is het het kleine broertje van Ajax.

08-12-2011, 11:58

Citaat door _Mister_Riffi:
precies en daarom haat ik ze, dus ik snap jou vraag niet

jij bent toch voor anderlecht, hun harde kern noemen zich toch ook joden
Omdat ik daar een lyon afbeelding zag toevallig of wou je grappig doen kan ook,

Eigenlijk niet, anderlecht stelt op belgisch vlak het meest voor op europees gebied daarom gewoon, niet zoals brownie dat is appart geval, ik ben voor rafc Antwerp maar zo ver reikt je voetbal kennis niet denk ik.

08-12-2011, 13:28

Citaat door MightyMo:
Omdat ik daar een lyon afbeelding zag toevallig of wou je grappig doen kan ook,

Eigenlijk niet, anderlecht stelt op belgisch vlak het meest voor op europees gebied daarom gewoon, niet zoals brownie dat is appart geval, ik ben voor rafc Antwerp maar zo ver reikt je voetbal kennis niet denk ik.
ajaxjoden irriteren
zoals iemand hier al zei, anderlecht en ajax zijn beide joods

rafc antwerp zegt me niks, amateurclubje ofzo?