Bekijk volle/desktop versie : vermoeidheid, angstaanvallen... wie heeft er meer last van?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-12-2011, 19:53
Lady''s,

sinds een half jaar heb ik erge last van deze symptonen:

- heel erg vermoeid.. nergens zin in.. lui..
-haaruitval
-hartkloppingen , paniekaanvallen
-depressie
-benauwdheid wisselend naar kou
-slapeloosheid

ik heb diverse keren naar de dokter gegaan voor deze klachten.. bloed getest lichaam gescand niks gevonden.. ik ben kerngezond volgens de dokter..

ik word er helemaal gek van.. ik weet niet wat ik lijd .. hebben meerdere mensen hier last van? zo ja wat heb je er tegen gedaan?


xxx

07-12-2011, 19:56


Allaah gedenken, bidden, Koran lezen, nachtgebed, dhikr en oprechte smeekbeden en trouw zijn aan je deen, dat is wat echt helpt..

07-12-2011, 20:08
Heb je iets meegemaakt waardoor je je zo bent gaan voelen?

07-12-2011, 20:11
Ik heb het ook gehad vanaf de dag waarop er iets was gebeurd. Maar hmdl is het nu over. Heb zovaak bloed moeten prikken maar nooit hebben de doktoren wat gevonden.

07-12-2011, 20:14


er is niets gebeurt.. ik eet gezond en probeer te sporten soms lukt het niet door me vermoeidheid zoals vandaag.. echt geen energie wil slapen maar dat gaat ook niet..

dokter is geen optie.. ik weet niet waar ik moet beginnen? ik wil me weer energiek voelen ..en goed in me vel voelen

07-12-2011, 20:16
Ik had het ook jaren lang.
Pas na 2 jaar liet ik me weer nog een keer testen, bleek ik niet voor de ziekte van pfeiffer gestest te zijn. Naderhand is er geconstateerd dat ik de virus had gehad. Dus ik zou goed checken of je daar ook voor getest bent, want een uitgebreid scan is niet altijd een uitgebreid scan. Als je dit hebt duurt het lang voordat je in je normale energieniveau komt. Ook de leefomstandigheden spelen een rol. Door structurele blootstelling aan extreme stress kun je ook goed uit balans raken en volledig opgebrand worden.
Je kunt hier weinig tegen doen. Rust Rust en nog eens rust en naar je lichaam luisteren. Het is geen luiheid meid, want als je bv niet bv na het stofzuigen daarna plat moet, dan ben je wellicht oververmoeid geraakt. En is iedere kleine klus een roof aan energie voor jou omdat de tank leeg is. Een goed ritme is ook belangrijk.
Je zegt dat dat je last hebt van slapeloosheid. Zorg dat dit eerst weer goed komt.
Want als de slapeloosheid chronisch word, ben nog verder van huis. Rus/slaap een goede ritme voeding zijn essentieel om je energie niveau weer op peil te krijgen. Ik raad jou Ginseng. Je hebt ze in tabletten of als drankje. Dit is een vitamine die lichaam ondersteuning geeft en voelt meteen meer energie. Dit kan ondersteuning bieden. Sterke meid! Ik weet wat je doormaakt!

07-12-2011, 20:34
Deze symptomen kan je ook krijgen als je een vitamine d tekort hebt. Iets wat de meeste allochtone vrouwen hebben. Anst aanvallen kunnen komen door verschillende(onbewuste) trauma's die je hebt gekend. Zodra je ergens anstig voor bent komt het hele gevoel wat erbij hoort naar boven.Je hersenen herkennen dat gevoel namelijk.

07-12-2011, 20:38
allah ieschafiek

07-12-2011, 20:43
ik heb het nu ook ruim een jaar, ben helemaal op. Doe steeds minder, en heb echt veel slaap nodig om me oke te voelen.
pfeiffer is een nonsense diagnose het bestaat niet huisartsen zeggen dat puur om je een diagnose te geven,patienten willen vaak horen dat iets een naam heeft. Meestal is het psychische belasting waaruit dit ontstaat......

07-12-2011, 21:43

Citaat door lieve_dinatje:
Ik had het ook jaren lang.
Pas na 2 jaar liet ik me weer nog een keer testen, bleek ik niet voor de ziekte van pfeiffer gestest te zijn. Naderhand is er geconstateerd dat ik de virus had gehad. Dus ik zou goed checken of je daar ook voor getest bent, want een uitgebreid scan is niet altijd een uitgebreid scan. Als je dit hebt duurt het lang voordat je in je normale energieniveau komt. Ook de leefomstandigheden spelen een rol. Door structurele blootstelling aan extreme stress kun je ook goed uit balans raken en volledig opgebrand worden.
Je kunt hier weinig tegen doen. Rust Rust en nog eens rust en naar je lichaam luisteren. Het is geen luiheid meid, want als je bv niet bv na het stofzuigen daarna plat moet, dan ben je wellicht oververmoeid geraakt. En is iedere kleine klus een roof aan energie voor jou omdat de tank leeg is. Een goed ritme is ook belangrijk.
Je zegt dat dat je last hebt van slapeloosheid. Zorg dat dit eerst weer goed komt.
Want als de slapeloosheid chronisch word, ben nog verder van huis. Rus/slaap een goede ritme voeding zijn essentieel om je energie niveau weer op peil te krijgen. Ik raad jou Ginseng. Je hebt ze in tabletten of als drankje. Dit is een vitamine die lichaam ondersteuning geeft en voelt meteen meer energie. Dit kan ondersteuning bieden. Sterke meid! Ik weet wat je doormaakt!
sokran meid..

ik zal je tips zeker gebruiken..
slapen lukt gewoonweg vaak niet .. ik zal middelen eens proberen om deze te bevorderen..

07-12-2011, 21:44
sokran meiden..

ik hoor net van me ma dat ik mischien wel geraakt ben door boze oog.. zelf geloof ik het niet..
Allahoer3lem

07-12-2011, 21:46
normaal zijn dit klachten van een depressie........

Ben je gelukkig, heb je helemaal niets waar je je erg veel zorgen om maakt? Dit komt niet uit het niets en als er niets is dan zou het idd het boze oog kunnen zijn men onderschat dat namelijk heel erg.

07-12-2011, 21:56


Oke en ehhm is het bloed ook specifiek getest op TSH (dus dat er een tsh-waarde is berekend) om een schildklierprobleem direct uit te sluiten? Dat kan vage vervelende klachten veroorzaken.
Hmm ja het bloed testen op Pfeiffer (EBV) kan ook... maar dat veroorzaakt niet meteen dat soort klachten. Het is dan veel breder.

En ja als het niet lichamelijk is dan is het psychologisch. Dan heb je misschien toch anti-depressiva nodig om de klachten tot proporties te brengen en toch therapie om daaruit te kunnen komen en diepgaand zoeken naar de oorzaak.



Citaat door Ikbenlelijk_:
Lady''s,

sinds een half jaar heb ik erge last van deze symptonen:

- heel erg vermoeid.. nergens zin in.. lui..
-haaruitval
-hartkloppingen , paniekaanvallen
-depressie
-benauwdheid wisselend naar kou
-slapeloosheid

ik heb diverse keren naar de dokter gegaan voor deze klachten.. bloed getest lichaam gescand niks gevonden.. ik ben kerngezond volgens de dokter..

ik word er helemaal gek van.. ik weet niet wat ik lijd .. hebben meerdere mensen hier last van? zo ja wat heb je er tegen gedaan?


xxx

07-12-2011, 22:01

Citaat door Maryam85:
normaal zijn dit klachten van een depressie........

Ben je gelukkig, heb je helemaal niets waar je je erg veel zorgen om maakt? Dit komt niet uit het niets en als er niets is dan zou het idd het boze oog kunnen zijn men onderschat dat namelijk heel erg.
moet ik en rokia toepassen? ik zal dat eens uitproberen

07-12-2011, 22:01
Maar vraag aan je huisarts of er ook op TSH is getest en wat die waarde is?

Pagina's : [1] 2 3 4