Bekijk volle/desktop versie : Die ene dag stond gewoon op me te wachten..



Pagina's : [1] 2 3 4

07-12-2011, 13:20
Ik zat dus zo met mijn geliefde in de auto. Niks aan het handje. Opeens gingen alle ramen open terwijl het onwijs koud was buiten. Mijn haren vlogen in mijn ogen, mond, neus, oren. Opeens een nare rottige geur die mijn neus inkroop. What the hell was thaaattttt.. Ik wist niet wat ik rook. Zijn reactie met een raar bewegende neus: wat is dat voor lucht? En deed de ramen na een tijdje weer dicht.

Of hij is helderziend dat hij geuren als eerst ruikt, of hij heeft gewoon een nare wind gelaten.

I'm confused. Maar dat wil ik dus nooit meer meemaken.

07-12-2011, 13:30


Hij zal wel een tazariet(scheet) gelaten hebben.

07-12-2011, 13:31
Denk het ook. Maar ik ontken het zodat ik niet vies van hem wordt. Meskien, het glipte alleen .

07-12-2011, 13:36

Citaat door SPARKLING_:
Ik zat dus zo met mijn geliefde in de auto. Niks aan het handje. Opeens gingen alle ramen open terwijl het onwijs koud was buiten. Mijn haren vlogen in mijn ogen, mond, neus, oren. Opeens een nare rottige geur die mijn neus inkroop. What the hell was thaaattttt.. Ik wist niet wat ik rook. Zijn reactie met een raar bewegende neus: wat is dat voor lucht? En deed de ramen na een tijdje weer dicht.

Of hij is helderziend dat hij geuren als eerst ruikt, of hij heeft gewoon een nare wind gelaten.

I'm confused. Maar dat wil ik dus nooit meer meemaken.
Ik kom niet meer bij!!

07-12-2011, 13:37


Weet je alvast wat je voor zijn eerstkomende verjaardag moet kopen: een kurk.

Of de anti scheet slip. Ja hij bestaat echt. Geloof het of niet. In de stof zitten nano deeltjes verwerkt waardoor de geur zou worden tegen gehouden.

07-12-2011, 13:38

Citaat door fadoua26:
Ik kom niet meer bij!!


Citaat door Lela_B:
viezerik
Ik weet wel wat ik ruik als er een weiland met koeien aanwezig is. Maar dit klopte gewoon niet.

Is echt niks voor hem

07-12-2011, 13:39

Citaat door maaltje:
Weet je alvast wat je voor zijn eerstkomende verjaardag moet kopen: een kurk.

Of de anti scheet slip. Ja hij bestaat echt. Geloof het of niet. In de stof zitten nano deeltjes verwerkt waardoor de geur zou worden tegen gehouden.
Die geur die ik geroken heb kan geen betonnen muur tegenhouden. Laat staan een slipje.

07-12-2011, 13:39
Haha mskiena

07-12-2011, 13:40

Citaat door maaltje:
Weet je alvast wat je voor zijn eerstkomende verjaardag moet kopen: een kurk.

Of de anti scheet slip. Ja hij bestaat echt. Geloof het of niet. In de stof zitten nano deeltjes verwerkt waardoor de geur zou worden tegen gehouden.
Jij maakt mijn melige bui (op werk notabene) nog erger.

07-12-2011, 13:42

Citaat door fadoua26:
Jij maakt mijn melige bui (op werk notabene) nog erger.
Ik verzin het niet zelf he
Check:

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2011/w49/anti-scheet-slip.xml

07-12-2011, 13:42

Citaat door SPARKLING_:
Ik weet wel wat ik ruik als er een weiland met koeien aanwezig is. Maar dit klopte gewoon niet.

Is echt niks voor hem
Wellicht zat het hem dwars en kon hij geen andere oplossing kon vinden dan ontluchten. :/

07-12-2011, 13:43

Citaat door SPARKLING_:
Die geur die ik geroken heb kan geen betonnen muur tegenhouden. Laat staan een slipje.
Ik zou in dit geval opteren voor een kurk met een tube bison kit en pattex superlijm. En daar dan overheen de anti scheetslip ter extra beveiliging er bovenop.

07-12-2011, 13:45



Citaat door fadoua26:
Wellicht zat het hem dwars en kon hij geen andere oplossing kon vinden dan ontluchten. :/
Ja maar waarom moest het zo VERROT ruiken?! L3yaaq hedda

Potjandorie na 2,5 jaar ervaar ik dit. Ik wil niet dat mijn beeld naar hem verandert.

07-12-2011, 13:45

Citaat door maaltje:
Ik verzin het niet zelf he
Check:

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2011/w49/anti-scheet-slip.xml
Ik vraag me af of er mensen zijn die dit hebben aangeschaft.

07-12-2011, 13:46
Hahahahahahahahahaha!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4