Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk fashioniastas help a girl out



06-12-2011, 19:45


wat vinden jullie van deze rok?
en wat zouden jullie erboven dragen?



of zijn die stoffen te verschillend?

06-12-2011, 19:47


Ik vind zo'n rok echt leuk, al helemaal als ie van leer is!
Je kan er zo'n opgepoft blousje bij dragen, dan wel in de rok. Je kan die satijnen nemen of je kan een gewone nemen met van die doorzichtige mouwtjes een beetje, die gepofte mouwtjes die bij je polsen dan weer strak zitten.

06-12-2011, 19:48

Citaat door Never_seen:
Ik vind zo'n rok echt leuk, al helemaal als ie van leer is!
Je kan er zo'n opgepoft blousje bij dragen, dan wel in de rok. Je kan die satijnen nemen of je kan een gewone nemen met van die doorzichtige mouwtjes een beetje, die gepofte mouwtjes die bij je polsen dan weer strak zitten.
owww dat is leuk ja..
in t zwart toch?

06-12-2011, 19:51



06-12-2011, 19:51



Citaat door HollandseNieuwe:
owww dat is leuk ja..
in t zwart toch?


Ik zou niet voor zwart gaan, maar ook niet voor een fel kleurtje, want de rok is al van leer en dat valt aardig op. Een leuke camel/beige kleurige, grijze of gebroken witte zal denk ik leuk staan.

06-12-2011, 20:02
wat vind je van bovenstaande blousjes erop?

06-12-2011, 20:13
oeeeh dat rokje is echt wauwww gwn!
ik zou der een simpel maar toch leuk truitje boven doen, net zoals never_seen al zei met van die opgepofte schouders,
dat zou hem dan helemaal afmaken!

06-12-2011, 20:17
Ik vind die blousjes niet zo, maar dat komt omdat ik niet van stippen hou... Het is ieder z'n smaak meid, zo'n kleur gebroken wit blousje bedoel ik dus of een poederroze zou ook leuk zijn. Met welke schoenen wil je 'm dragen?

06-12-2011, 20:19

Citaat door DEtetouaniaaa:
oeeeh dat rokje is echt wauwww gwn!
ik zou der een simpel maar toch leuk truitje boven doen, net zoals never_seen al zei met van die opgepofte schouders,
dat zou hem dan helemaal afmaken!
zwarte of beige?
en niet blousjes van hierboven?too much?

06-12-2011, 20:21

Citaat door Never_seen:
Ik vind die blousjes niet zo, maar dat komt omdat ik niet van stippen hou... Het is ieder z'n smaak meid, zo'n kleur gebroken wit blousje bedoel ik dus of een poederroze zou ook leuk zijn. Met welke schoenen wil je 'm dragen?
ongeveer zoiets.. maar dan een gouden rits aan de achterkant
nee k heb ook niets met stippen hahaha..
gewoon 1 kleur blousje of truitje beter ja..

06-12-2011, 20:26
Haha dan zou ik voor een beige/camel kleurig blousje gaan, leuke kleur en het zal denk ik echt mooi bij de rok staan! Die schoenen zijn er ook leuk bij...

06-12-2011, 20:28

Citaat door Never_seen:
Haha dan zou ik voor een beige/camel kleurig blousje gaan, leuke kleur en het zal denk ik echt mooi bij de rok staan! Die schoenen zijn er ook leuk bij...
dankjewel voor je reacties

one more question


deze?

06-12-2011, 20:37


Dat is een optie. Ik vind dat model bij de armen alleen een beetje raar...
Ik ben online op m'n mobiel dus ik kan geen plaatjes plaatsen. Ik ga straks ff op de laptop of pc en dan zoek ik ff een model dat ik in gedachten heb, is dat goed?

06-12-2011, 20:40
dat zou heel lief zijn van je..
dankjewel alvast..