Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Marokkaanse vrouwen zijn de meest .....



Pagina's : [1] 2

06-12-2011, 19:15
charmante vrouwen die er zijn?

06-12-2011, 19:16


Maar onder dat toneelstuk schuilt een heks

06-12-2011, 19:32

Citaat door Malafide:
Maar onder dat toneelstuk schuilt een heks


Heb je slechte ervaringen?

Ik zat zo te denken, ik maak soms een babbeltje met Marokkaanse chicks, en ben nog nooit afgesnauwd ofzo, ze staan je altijd zo vriendelijk te woord met een lach op hun gezicht.

06-12-2011, 19:34
tuurlijk gaan alle marokkaanse vrouwen/meiden ja beantwoorden.



ik vind dat iedereen charmant kan zijn zowel de vrouwen als de mannen, alleen iedereen heeft zijn eigen manier om charmant te zijn of te doen

06-12-2011, 19:37



Citaat door Omar2000:
charmante vrouwen die er zijn?


Wat versta jij onder charmant?

06-12-2011, 19:38

Citaat door thamshoumtt:
tuurlijk gaan alle marokkaanse vrouwen/meiden ja beantwoorden.



ik vind dat iedereen charmant kan zijn zowel de vrouwen als de mannen, alleen iedereen heeft zijn eigen manier om charmant te zijn of te doen
Nous sorry, maar sommige kunnen dat echt niet.

06-12-2011, 19:40

Citaat door Omar2000:
Heb je slechte ervaringen?

Ik zat zo te denken, ik maak soms een babbeltje met Marokkaanse chicks, en ben nog nooit afgesnauwd ofzo, ze staan je altijd zo vriendelijk te woord met een lach op hun gezicht.
Jij doorziet het toneelstuk dus nog niet

06-12-2011, 19:44
malafide dit toneelstukje ooit gezien gewoon midden op de erasmusbrug ahhahahahaha, leuke meiden joh die nederlanders echt topWIJFEN!!!

[/URL]</noscript>[/IMG]

06-12-2011, 19:44
het is 6 december, en geen 1 april.

06-12-2011, 19:46

Citaat door qwerty23:
Nous sorry, maar sommige kunnen dat echt niet.
ja maar wat jij bijvoorbeeld niet vind kunnen, vind iemand anders wel kunnen snap je, dat bedoel ik eigenlijk

dus iedereen is charmant maar dan op een manier dat sommige leuk vinden en andere weer niet

06-12-2011, 19:57

Citaat door thamshoumtt:
ja maar wat jij bijvoorbeeld niet vind kunnen, vind iemand anders wel kunnen snap je, dat bedoel ik eigenlijk

dus iedereen is charmant maar dan op een manier dat sommige leuk vinden en andere weer niet
Ow zo, ja dat kan.

06-12-2011, 20:01

Citaat door Honnete:
Wat versta jij onder charmant?


Net wat ik beschreef in bericht #4, ik praat nu even niet over een relatie.

Maar gewoon hoe ze zich gedragen als je ze aanspreekt, altijd vriendelijk, ze geven je niet het gevoel dat ze het vervelend vinden.

En misschien vinden ze je niet eens aantrekkelijk, en dan nog zijn ze aardig.

06-12-2011, 20:08



Citaat door Omar2000:
Net wat ik beschreef in bericht #4, ik praat nu even niet over een relatie.

Maar gewoon hoe ze zich gedragen als je ze aanspreekt, altijd vriendelijk, ze geven je niet het gevoel dat ze het vervelend vinden.

En misschien vinden ze je niet eens aantrekkelijk, en dan nog zijn ze aardig.
Ja, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Je hebt idd soms hele aardige dames, maar ook heren.

06-12-2011, 20:10
Sowieso houd ik ook van onze Marokkaanse heren. Ze helpen je graag. Zo ben ik laatst gebracht naar spoor door 3 Marokkaanse collega's - jongens - en hebben ze gewacht tot de trein kwam . Ze droegen mijn koffer en zware tas.

Zo lief.

06-12-2011, 20:24

Citaat door Honnete:
Ja, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Je hebt idd soms hele aardige dames, maar ook heren.


En als je ze aandacht geeft, lijkt het net of ze het echt waarderen. Ze vinden het niet erg als je op ze geilt.

Natuurlijk heb ook wat minder leuke dingen mee gemaakt, chicks die boos op we waren, omdat ik ook achter vriendinnen van ze zat op werk.

Maar na verloop van tijd vergeten ze het en gaan ze weer gewoon normaal met je om. Marokkaanse chicks zijn echt lieve meisjes over het algemeen.

Pagina's : [1] 2