Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb jij je bruiloft ervaren? Kom hier gezellig kletsen



Pagina's : [1] 2 3 4

06-12-2011, 16:07
[COLOR="#800080"]En dan zit je grote dag erop....!
De dag waar je zo lang naartoe hebt geleefd
Hoe heb jij je dagje ervaren? Heb je van ieder moment genoten of ging het meeste langs je heen?
Vloog de tijd voorbij of leek er maar geen einde aan te komen?
Was het zoals je had verwacht?


Deel hier je ervaringen after the wedding.....[/COLOR]

06-12-2011, 16:09


Deel jou ervaringen
Mijn dag moet nog komen inshaAllah.

06-12-2011, 16:20
Ik kan Alhamdoulilah zeggen dat het de moooooooiste dag van me leven is. Toen manlief mij kwam ophalen was ik zo zenuwachtig. Ik had het gevoel dat ik stikte. Maar eenmaal in de zaal was alles voorbij. We hebben veel gedanst en genoten van ons dagje. Er is hamdoulilah niks fout gegaan. De diensten die ik had waren één voor één geweldig. Het eind was wel zo sad. Elke keer als ik me moeder voorbij zag lopen, sprongen de tranen in me ogen. Ik probeerde allebei mijn ouders zoveel mogelijk te ontwijken. Toen mijn ooms en vader voor de foto kwamen trok ik het niet meer. Heb toen echt moeten huilen. En m'n vader ook. Hij is op het eind niet eens afscheid van me komen nemen. Hij trok het niet meskien. Me moeder heb ik zo strak omhelst. Ik wilde en kon haar niet loslaten. En toen kwam mijn broer, pfff. Hij is mijn beste maatje, zonneschijn... Mijn kanjer gewoon! Die kon ik niet eens aankijken.

Een avond waar veel gelachen is, maar ook veel gehuild.

06-12-2011, 16:36
Nog een aantal dagen en dan kom ik hier wel vertellen hoe het was gegaan. :P

06-12-2011, 16:58


Het ging snel voorbij, zoals in een droom
De stress van de afgelopen dagen viel van mij af toen ik de zaal in mocht gaan
Ik was ook niet zenuwachtig op dat moment
Maar later op de avond werd het mij wel bijna teveel, alle spanningen, emoties, het zien van alle mensen die je dierbaar zijn en die blij voor je zijn. Om als bruid bij je man in de auto te stappen is iets heel bijzonders...en dan samen op weg naar je nieuwe huis om aan je nieuwe leven te beginnen!

Mijn tips: rust goed uit van tevoren, probeer niet teveel te stressen, geniet van ieder moment, wees jezelf

06-12-2011, 17:14
Leuke topic!

06-12-2011, 17:36

Citaat door Noor_:
Ik kan Alhamdoulilah zeggen dat het de moooooooiste dag van me leven is. Toen manlief mij kwam ophalen was ik zo zenuwachtig. Ik had het gevoel dat ik stikte. Maar eenmaal in de zaal was alles voorbij. We hebben veel gedanst en genoten van ons dagje. Er is hamdoulilah niks fout gegaan. De diensten die ik had waren één voor één geweldig. Het eind was wel zo sad. Elke keer als ik me moeder voorbij zag lopen, sprongen de tranen in me ogen. Ik probeerde allebei mijn ouders zoveel mogelijk te ontwijken. Toen mijn ooms en vader voor de foto kwamen trok ik het niet meer. Heb toen echt moeten huilen. En m'n vader ook. Hij is op het eind niet eens afscheid van me komen nemen. Hij trok het niet meskien. Me moeder heb ik zo strak omhelst. Ik wilde en kon haar niet loslaten. En toen kwam mijn broer, pfff. Hij is mijn beste maatje, zonneschijn... Mijn kanjer gewoon! Die kon ik niet eens aankijken.

Een avond waar veel gelachen is, maar ook veel gehuild.
moooi, kreeg spontaan natte ogen.

06-12-2011, 18:40
Ik krijg spontaan tranen als ik aan mijn bruiloft denk. Toen ik samen met mijn man op de bruidsstoelen zat flitste ineens allemaal mooie momenten met mijn broers en zussen voorbij. Ik kom uit een gezin van 13 kinderen en we zijn allemaal heel close met elkaar. Het afscheid nemen was moeilijk. Ik was in het begin zenuwachtig en wilde dat het feest zo snel mogelijk voorbij was, maar dat veranderde later en toen genoot ik ook van mijn feest.

06-12-2011, 20:00

Citaat door Rifster:
Het is allemaal langs me heen gegaan en ik was meer in de kleedkamer dan in de zaal. En ik mis thuis zo erggggggggg.
Ach arme meid, het gaat nog wel wennen hoor
Het is pas een maandje geleden zie ik
Had je achteraf minder tijd in de kleedkamer door willen brengen?
Het voelde zeker alsof iedereen aan het feesten was behalve jij, jij zat daar maar in die kleedkamer
Ik had echt meer met de gasten willen praten, vooral degenen die ik al lang niet had gezien

07-12-2011, 17:11
Dat is ook echt iets wat ik mezelf heb voorgenomen.
Bij mijn gasten zitten en praten en niet de hele tijd in de kleedkamer zitten.

07-12-2011, 18:11

Citaat door Peertje2:
Dat is ook echt iets wat ik mezelf heb voorgenomen.
Bij mijn gasten zitten en praten en niet de hele tijd in de kleedkamer zitten.
Ik ook maar als het zover is ben je zo druk bezig en de tijd vliegt voorbij

07-12-2011, 18:41

Citaat door Decemberbruid:
Ik ook maar als het zover is ben je zo druk bezig en de tijd vliegt voorbij
En toch ga ik daar écht op letten. Vind het zo stom dat je een bruid amper ziet, ja alleen als ze langs de tafels haar lebsa komt showen... Echt jammer dat het zo moet.

08-12-2011, 18:24


leuke topic dames!!! UP!!!

09-12-2011, 11:46
Meer verhaaltjes!

09-12-2011, 12:22

Citaat door Decemberbruid:
Meer verhaaltjes!
wanneer trouw jij?

Pagina's : [1] 2 3 4