Bekijk volle/desktop versie : --> De Stokke of Mima Kobi? <--



06-12-2011, 13:05
Lieve dames,

Ik ben een beetje aan het zoeken en vergelijken etc betreft kinderwagens. Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen de stokke en de mima kobi. Mijn man en ik vinden ze erg mooi. Alleen geeft hij aan dat ik zelf moet kiezen, maar ik ben niet zo van het kiezen . Hebben jullie ervaring met deze twee kinderwagens? En wat raden jullie mij aan?


De stokke beige:
http://www.babypark.nl/stokke-xplory-2010-beige-complete.html



Mima kobi beige met rood:
http://www.babypark.nl/kinderwagen-mima-kobi-white-brown.html

Alle ervaringen zijn welkom.
Liefs.



(Misschien ben ik wel erg vroeg, maar liever te vroeg dan te laat. :hihi

06-12-2011, 14:20


Ik heb de xari and I'm loving it

Nu de baby nog insha'Allah

06-12-2011, 14:23

Citaat door ..Lina..:
Ik heb de xari and I'm loving it

Nu de baby nog insha'Allah
Van Mima toch? Waarom heb je voor deze gekozen?

06-12-2011, 14:31

Citaat door BintAbdWahid:
Van Mima toch? Waarom heb je voor deze gekozen?
Ja, klopt. Hij is handig in en uit te klappen en het wiegje en zitje is 2 in 1. Hij rijdt ook goed en makkelijk. En je ziet hem niet op elke hoek van de straat

06-12-2011, 15:14



Citaat door ..Lina..:
Ja, klopt. Hij is handig in en uit te klappen en het wiegje en zitje is 2 in 1. Hij rijdt ook goed en makkelijk. En je ziet hem niet op elke hoek van de straat
Ah wat leuk. Mijn moeder vond stokke echt een Surinaamse/Antilliaanse kinderwagen hahaha.

06-12-2011, 16:38
Ben je ook in april uitgerekent inshallah

06-12-2011, 16:45

Citaat door loempiametsaus:
Ben je ook in april uitgerekent inshallah
Nee hbiba, ik ben 5 mei uitgerekend.

06-12-2011, 16:50
Spannend, ik inshallah 21 april

Maar dan ben je toch geen 18 weken zwanger wat op je profiel staat mops? Miss lees ik het verkeerd

Weet je al wat het word?

06-12-2011, 16:53
Mijn man wil persee de stokke.. toen ik zwanger was van onze tweede wilde hij al een stokke maar ik wilde een andere dus kreeg ik me zin.. nu geef ik hem zijn zin

06-12-2011, 17:09

Citaat door loempiametsaus:
Spannend, ik inshallah 21 april

Maar dan ben je toch geen 18 weken zwanger wat op je profiel staat mops? Miss lees ik het verkeerd

Weet je al wat het word?
Ja inderdaad spannend

Jawel, ik ben vandaag 18 weken en 3 dagen zwanger Ik weet 23 december wat het wordt, inshaAllah
En ben jij zwanger?

06-12-2011, 17:11

Citaat door ProudMommy:
Mijn man wil persee de stokke.. toen ik zwanger was van onze tweede wilde hij al een stokke maar ik wilde een andere dus kreeg ik me zin.. nu geef ik hem zijn zin
Welke had je dan? Hahahah meskien geef zijn zin dit keer. MashaAllah je gaat voor een 3e.. echt leuk!

06-12-2011, 17:34
Sorry las het verkeerd ja klopt je datum haha dacht maart

Jaa :d mn 1ste kindje inshallah haha Ik weet morgen inshallah wat het is ik zitttt zoooooo erg met spanninggg

06-12-2011, 20:54


Mima kobi 4sure.. Zoveel mooier en handiger.

07-12-2011, 08:49

Citaat door BintAbdWahid:
Welke had je dan? Hahahah meskien geef zijn zin dit keer. MashaAllah je gaat voor een 3e.. echt leuk!
Ik had de quinny papillon. Ja ja dit keer krijgt meneertje zijn zin. Hij had achteraf gezien toch echt wel gelijk. De stokke is zoveel keer praktischer dan de quinny

maar nu lees ik over de mima.. die is ook wel handig zeker als je 2 kids achter elkaar krijgt toch? je kan er 2 kids mee vervoeren of lees ik het verkeerd