Bekijk volle/desktop versie : LPF-voorman bedreigde eigen partij



12-11-2004, 00:32
Whoehahahahahahaha

12-11-2004, 00:37


Eerst ff lachen hoor want dit is gewoon echt hilarisch, maar goed de voorzitter Sergej Moleveld van Rotterdam is gisteren aangehouden op verdenking van het schrijven van een valse dreigbrief aan zijn eigen partij en aan zichzelf.
Whoehahahahaha.....
Hij heeft tegenover de justitie bekend en als afzender gaf hij een islamitische groepering op, aber naturlich, wie anders ?! Dat stokpaardje rijdt vast lekker ofzo everybody wants to take a ride yiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaa.
Whoehahahahahahaha dit is echt het leukste nieuws van deze week!
Ik hou ontzettend van humor en dit slaat alles!!
Weet je wat, ik ga mezelf ook een dreigbrief sturen en als afzender geef ik mijn buurmans tuinkabouters op, hebben ook zo'n last van baardgroei.

12-11-2004, 00:46

Citaat door Fatomaat:
Eerst ff lachen hoor want dit is gewoon echt hilarisch, maar goed de voorzitter Sergej Moleveld van Rotterdam is gisteren aangehouden op verdenking van het schrijven van een valse dreigbrief aan zijn eigen partij en aan zichzelf.
Whoehahahahaha.....
Hij heeft tegenover de justitie bekend en als afzender gaf hij een islamitische groepering op, aber naturlich, wie anders ?!
Whoehahahahahahaha dit is echt het leukste nieuws van deze week!
Ik hou ontzettend van humor en dit slaat alles!!
Weet je wat ik ga mezelf ook een dreigbrief sturen.
Ja is toch erg, en dan maar afvragen waarom er zoveel haat is tegen de moslims. Echt sommige mensen hebben echt niks te doen. Ik vind het echt voorschut voor hem, echt een EZEL als je zoiets doet. whahahhahahhaha dit is echt Het nieuws van het jaar........dit zullen we nooit meer vergeten.
Stelletje debielen bij de LFP, Herben zal trots zijn op zulk professioneel personeel.....ik zou dat zeker zijn!!!

12-11-2004, 00:50

Citaat door Fatomaat:
Eerst ff lachen hoor want dit is gewoon echt hilarisch, maar goed de voorzitter Sergej Moleveld van Rotterdam is gisteren aangehouden op verdenking van het schrijven van een valse dreigbrief aan zijn eigen partij en aan zichzelf.
Whoehahahahaha.....
Hij heeft tegenover de justitie bekend en als afzender gaf hij een islamitische groepering op, aber naturlich, wie anders ?!
Whoehahahahahahaha dit is echt het leukste nieuws van deze week!
Ik hou ontzettend van humor en dit slaat alles!!
Weet je wat, ik ga mezelf ook een dreigbrief sturen en als afzender geef ik mijn buurmans tuinkabouters op, hebben ook zo'n last van baardgroei.


Alles voor aandacht. En voor kiezers. Doe maar mee met de media-hype.
Lpf betrapt en uitgerangeerd.

12-11-2004, 00:59



Citaat door 3ebergrechts:
Ja is toch erg, en dan maar afvragen waarom er zoveel haat is tegen de moslims. Echt sommige mensen hebben echt niks te doen. Ik vind het echt voorschut voor hem, echt een EZEL als je zoiets doet. whahahhahahhaha dit is echt Het nieuws van het jaar........dit zullen we nooit meer vergeten.
Stelletje debielen bij de LFP, Herben zal trots zijn op zulk professioneel personeel.....ik zou dat zeker zijn!!!
Als Herben het niet is dan ben ik het wel whoehahahahahahaha!!!
Randdebielen en ja dit is gewoon stemmingmakerij, maar het mooie van alles is dat stommiteit vaak naar buiten komt, daarom stres ik me niet want mensen met verstand weten dat er met twee maten wordt gemeten en dat er aan heel veel zaken een luchtje hangt, and this one stinks jeuch.

12-11-2004, 01:16

Citaat door KRINGLOPER:
Ook ik heb me rot moeten lachen toen ik dit hoorde. Hoe dom kun je zijn. Wel knap van de politie dat ze dit direct hebben opgelost. Ik vraag me af hoe ze daar bij de LPF denken over deze halve gare. Dit had Pim niet gewild.
Ja echt petje af voor de politie, ik vraag me af hoe ze erachter zijn gekomen.
En wat betreft dat Pim dit niet had gewild, dan kun je net zo goed zeggen: dit had Gerben niet gewild.
Pim is historie, 3 feet under, hij had zo zijn idealen maar aan veel daarvan hing ook een luchtje. Maar hee das voor ieder persoonlijk, misschien vond jij het wel lekker ruiken. Wie zegt dat zoiets niet zou gebeuren als hij nog zou leven? Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden daar kan een ander weinig aan doen.

12-11-2004, 01:25

Citaat door KRINGLOPER:
Ik vind ook dat ze deze extremist lang moeten opsluiten voor dit. De hoogst mogelijke straf aub!

Dat stukje over Pim was sarcastisch bedoeld. Je hoorde het Mat Herben en co vaak zeggen.
Ow hahahaha ja ook iets waar ik me aan erger hahahaha

12-11-2004, 06:29
Gnagna tis een giller toen ik 't hoorde op 't nieuws en had gelezen.. kreeg ik bijna stuiptrekkingen van 't lachen :maf3: Trouwens de media heb er bijv op RTL 4 nie zoveel aandacht aan besteeds gnagna (schaamte misschien) :melig:

12-11-2004, 07:53
Nieuws van de dag.

Tussen alle terreur en ellende is dit het enige lachwekkende!

12-11-2004, 10:42
Zo dan....Sta je dan voor xxx...LETTERLIJK!!

12-11-2004, 10:55
[b] Ik Moest Echt Lachen Toen Ik Dit Hoorde.....................

12-11-2004, 11:44

Citaat door Fatomaat:
Eerst ff lachen hoor want dit is gewoon echt hilarisch, maar goed de voorzitter Sergej Moleveld van Rotterdam is gisteren aangehouden op verdenking van het schrijven van een valse dreigbrief aan zijn eigen partij en aan zichzelf.
Whoehahahahaha.....
Hij heeft tegenover de justitie bekend en als afzender gaf hij een islamitische groepering op, aber naturlich, wie anders ?! Dat stokpaardje rijdt vast lekker ofzo everybody wants to take a ride yiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaa.
Whoehahahahahahaha dit is echt het leukste nieuws van deze week!
Ik hou ontzettend van humor en dit slaat alles!!
Weet je wat, ik ga mezelf ook een dreigbrief sturen en als afzender geef ik mijn buurmans tuinkabouters op, hebben ook zo'n last van baardgroei.
En dit is de voorzitter van een landelijke politieke partij. Ik begin steeds meer te denken aan duistland eind jaren '30

12-11-2004, 13:02


Wat een idioten lopen er rond zeg, het worden er spijtig genoeg steeds meer!

Hahhahahhahahah sorry ik geniet hier nog steeds van...wat een actie ahhaaahaaa.

12-11-2004, 14:06
Dit is toch echt cker triest..La Hawla Wala Qoewete ila BiLLAH... Maar hij is aangehouden....Zo zie je maar weer waarom wij LPF-ers niet mogen..Ikke dan..:P