Bekijk volle/desktop versie : TRaiteur du luxe ervaringen



06-12-2011, 11:28
Jullie zijn Toppers,

Was gisteren bij hun om mijn definitief keuze te maken van decoratie en gerechten. Eerste instantie hadden wij kip pastille, maar toch voor vis gekozen en dan op hun manier pastille.

Gastvrij en met een goed gevoel hamdoliah weggegaan.

Vandaar dat ik deze topic open, zijn eerlijk en denken graag mee. Heb deze catering afgelopen maanden meegemaakt op een bruiloft en elk keer weer zijn gestructureerd en mooi decoratie, lekker eten

Jullie gerechten zijn heel lekker en apart ook met alle extra's echt luxe is het. Mijn Complimenten keer op keer



Voor de rest op mijn trouwdag
Dj Houda
negaffa dounia
Film en foto amora
En dakka welk weet ik nog niet

06-12-2011, 11:46


Goeie keuze, mijn neef had ook dj houda en catering du luxe! Kan je vertellen was

Een combinatie van Goeie muziek en Lekker eten en Vriendelijke serveersters zorgende voor een geslaagde avond.

Inderdaad echt luxe gerechten heel lekker. De tafel waar wij aan zaten hadden echt zoiets van eindelijk vernieuwing in gerechten en goeie bediening.

Allah kemel begirin

06-12-2011, 12:18
Echte aanrader traiteur du luxe

Mijn beste vriendin heeft ze voor februari en zij heeft ook de luxe gerechten en creme/wit decoratie

06-12-2011, 12:28

Citaat door nisrinebruidje:
Jullie zijn Toppers,

Was gisteren bij hun om mijn definitief keuze te maken van decoratie en gerechten. Eerste instantie hadden wij kip pastille, maar toch voor vis gekozen en dan op hun manier pastille.

Gastvrij en met een goed gevoel hamdoliah weggegaan.

Vandaar dat ik deze topic open, zijn eerlijk en denken graag mee. Heb deze catering afgelopen maanden meegemaakt op een bruiloft en elk keer weer zijn gestructureerd en mooi decoratie, lekker eten

Jullie gerechten zijn heel lekker en apart ook met alle extra's echt luxe is het. Mijn Complimenten keer op keer



Voor de rest op mijn trouwdag
Dj Houda
negaffa dounia
Film en foto amora
En dakka welk weet ik nog niet
Heb ook dezelfde catering, idd zijn echt gastvrij! up voor jullie du luxe

06-12-2011, 16:18


wat vragen ze ongeveer hun siten is nog nie actief.

07-12-2011, 11:47
heb ook een afspraak staan met hun

hij vertelde mij dat ze nieuwe deco binnen krijgen

07-12-2011, 11:48

Citaat door alissaa:
wat vragen ze ongeveer hun siten is nog nie actief.
Je kan beste bellen

07-12-2011, 11:53
catering du luxe is echt een aanrader, mooi en lekker gerechten en aparte/vernieuwend.

heb ze laatste in de koning in Amsterdam meegemaakt en heerlijk gerechten en vriendelijke serveersters

decoratie is heel mooi met name hun stoelhoezen en kleine tajine

UP voor jullie du luxe

08-12-2011, 14:42
goed om te horen

08-12-2011, 14:54

Citaat door nisrinebruidje:
goed om te horen
Jij bent toch bij ze langs geweest? Zoja met wie had jij de afspraak?

08-12-2011, 14:57

Citaat door Mwuah:
Jij bent toch bij ze langs geweest? Zoja met wie had jij de afspraak?
hi Mwuah
met hafid en khalid had ik de afspraak, ?

08-12-2011, 15:01
wat betaal jezelf voor de diensten die je hebt genomen?? En waar bestaat het menu uit? anders kan je me ook pmen> thanks

14-12-2011, 10:19


dakka Alladin?