Bekijk volle/desktop versie : Ik vind dit zoo erg!



06-12-2011, 09:46
Ik had vandaag een sollicitatie. Ik ga naar dat kantoor en daar weten ze niks van sollicitatie das nooit doorgegeven. Niemand was daar en die mevrouw had ik dus gebeld en ze zei da aan de telefoon en ze zei van kan je om 10u ik zei das goe. Wat doe ik? Het regent buiten dus kzeg ik ga iets halen vn de McDonald's en dan kan ik binnen blijven en wachten.  Na 2de hap realiseer ik mij dat ik aan het vasten was! Ik was zo blij dat ik kon vasten en dan gebeurt er dit 

Ik ben echt kapot van verdriet

06-12-2011, 09:50



Citaat door sarahke:
Ik had vandaag een sollicitatie. Ik ga naar dat kantoor en daar weten ze niks van sollicitatie das nooit doorgegeven. Niemand was daar en die mevrouw had ik dus gebeld en ze zei da aan de telefoon en ze zei van kan je om 10u ik zei das goe. Wat doe ik? Het regent buiten dus kzeg ik ga iets halen vn de McDonald's en dan kan ik binnen blijven en wachten.  Na 2de hap realiseer ik mij dat ik aan het vasten was! Ik was zo blij dat ik kon vasten en dan gebeurt er dit 

Ik ben echt kapot van verdriet



De Mac is idd ook een uitermate geschikte plek om je boosheid weg te eten...

Heb je je afspraak nooit per mail bevestigd gekregen? Niet om gevraagd? En wat is het nu wat je erger vindt eigenlijk? Het niet doorgegane/doorgegeven sollicitatiegesprek of het verbreken van het vasten?

06-12-2011, 10:22
mac in de ochtend? Sbah lilah

06-12-2011, 10:23
Vasten afmaken bij vergeetachtigheid
“Als iemand vergeet dat hij vast en eet en drinkt, laat hem zijn vasten afmaken, want Allah heeft hem gevoed en hem te drinken gegeven.”
Deze hadith van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abu Huraira (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat vermeld in Bukharie en Muslim.

06-12-2011, 10:24


bron: http://hadithvandedag.nl/vasten/vergeetachtigheid

06-12-2011, 10:35
gewoon uw mond spoelen en verder vasten inshallah is het makboul! je hebt het niet express gedaan!

06-12-2011, 10:39
Oh gelukkig dat je verder mag vasten. En nu? Is de sollicitatie doorgegaan.

Niet zo een goed begin bij zo een slordig bedrijf te werken.

06-12-2011, 10:53
Bedankt voor jullie reacties.
Het gaat mij niet om de sollicitatie maar om het vasten zelf.

06-12-2011, 10:55

Citaat door sarahke:
Bedankt voor jullie reacties.
Het gaat mij niet om de sollicitatie maar om het vasten zelf.
Je kan gewon verder vasten he.. Zie bovenstaande hadith.

Ben je aangenomen? Hoe ging het?

06-12-2011, 11:00
Dat is voor mij reden om niet bij het bedrijf solliciteren. Ik zou zeggen oke tot tien uur en dan lekker naar huis gaan.

Op je sollicitatiebrief spoed schrijven, maakt geen ruk uit. Iedereen zoekt een baan.

06-12-2011, 11:04
[QUOTE=MyMy;102634913]Dat is voor mij reden om niet bij het bedrijf solliciteren. Ik zou zeggen oke tot tien uur en dan lekker naar huis gaan.

Op je sollicitatiebrief spoed schrijven, maakt geen ruk uit. Iedereen zoekt een baan.[/QUOTE]

Dus dat. Die mensen zullen denken: voor u nog 3877488594993737663784 wachtenden ook met hoge spoed.

06-12-2011, 11:11

Citaat door asma_92:
Je kan gewon verder vasten he.. Zie bovenstaande hadith.

Ben je aangenomen? Hoe ging het?
Okay dat stelt mij gerust. Ik vast gewoon verder.
Sollicitatie was een flop. Heel mijn leven is een flop.
Rijbewijs halen -> waloe niet geslaagd
Hoger onderwijs-> gesjoemel met punten, opdracht is niet correct geüpload dus 0/20. Daar gaat mijn goedvoelen in de opleiding.
Werk zoeken -> zoveel sollicitaties maar geen job. Wie neemt een mevrouw aan met hoofddoek? Niemand. Tenzij om te gaan schoonmaken maar zelfs dat krijg ik niet.
Schoonfamilie -> schoonmoeder is helemaal iemand anders en moet niets meer van mij hebben

Ayemaa maar ja Hamdoelilah.

06-12-2011, 11:14


Sarahke relaxt, je maakt je problemen groter dan ze zijn. Rijbewijs komt wel, vanaf nu serieuser bezig zijn met je opleiding, je schoonmoeder is bijzaak (laat haar gewoon). Als je rustig blijft en zelfverzekerd bent en overkomt vind je wel die ene baan.

06-12-2011, 11:15

Citaat door sarahke:
Okay dat stelt mij gerust. Ik vast gewoon verder.
Sollicitatie was een flop. Heel mijn leven is een flop.
Rijbewijs halen -> waloe niet geslaagd
Hoger onderwijs-> gesjoemel met punten, opdracht is niet correct geüpload dus 0/20. Daar gaat mijn goedvoelen in de opleiding.
Werk zoeken -> zoveel sollicitaties maar geen job. Wie neemt een mevrouw aan met hoofddoek? Niemand. Tenzij om te gaan schoonmaken maar zelfs dat krijg ik niet.
Schoonfamilie -> schoonmoeder is helemaal iemand anders en moet niets meer van mij hebben

Ayemaa maar ja Hamdoelilah.
Aaah wat rot voor je! Moge Allah je bijstaan! Vergeet niet dat dit alles slechts een beproeving is