Bekijk volle/desktop versie : Dit zou mijn selectie geweest zijn voor can2012!!!



Pagina's : [1] 2

05-12-2011, 22:45
Boys jullie kunnen hier misschien niet mee eens zijn maar ik weet dat deze 24 ideale bijelkaar zouden passen.
Kom zometeen niet met waarom spelers selecteren van kleine clubs, want die spelers zullen het gegarandeerd ver gaan schoppen

Keepers:
Nadir Lemyaghri - Wydad Casablanca
Mohamed Amsif - F.C. Augsburg
Anass Zniti - MAS Fes ( VERDIEND ZWAAR OPROEP )

Verdedigers :
Ayoub EL Khaliqi - Wydad Casablanca
Michael Basser - Bursaspor
Issam EL Adoua - Vitoria Guimaraes
Mehdi Benatia - Udinese
Ahmed Kantari - Brest
AbdelHamid EL Kaoutari - Montpellier
Ouassama EL Gharib - FUS Rabat
Zakaria Bergdich - R.C. Lens ( MAROKKAANSE EVRA )

Middenvelders :
Mohamed Berrabeh - Wydad Casablanca
Yassine Abdessadki - Freiburg ( VIND HEM VEEL BETER DAN KHARJA, HERMACH )
Younes Belhanda - Montpellier
Driss Fettouhi - F.C. Istres ( MAROKKAANSE STROOTMAN/T.JANSSEN )
Mehdi Carcela Gonzalez - Anzhi Makhachkala
Zakaria Labyad - PSV Eindhoven
M'Bark Boussoufa - Anzhi Makhachkala
AbdelAziz Barrada - Getafe

Spitsen :
Ouassama Assaidi - S.C. Heerenveen
Nordine Amrabat - Kayserispor
Soufiane EL Hassnaoui - De Graafschap ( IK ZIE IETS GROOTS IN HEM, BEN DER VAN OVERTUIGD DAT HIJ ZAL GAAN SLAGEN )
Abderrazak Hamdallah - OCS Safi ( MET AL DIE GOEDE SPELERS KAN DE GOALTJESDIEF ZEKER VEEL SCOREN )
Marouane Chamakh - Arsenal


IDEALE OPSTELLING :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------LEMYAGHRI------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----EL KHALIQI-------------(C)BENATIA--------------------------------EL KAOUTARI-------------BERGDICH---
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------BELHANDA--------------------------------FETTOUHI-----------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----AMRABAT------------------------------------BOUSSOUFA-----------------------------------------ASSAIDI------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------CHAMAKH-------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IK HOEF EL KADDOURI, KHARJA, TAARABT, HADJI NIET MEER IN SHIRT MAROKKO GELOOF ME ALS ZE GAAN SPELEN DAN MAG MAROKKO AFRICA CUP ZWAAR VERGETEN!!!
TIJD VOOR NIEUWE ZEER GETALENTEERDE GENERATIE

05-12-2011, 23:07


zit er leuk uit maar ik denk dat die nieuwe jongens na CAN opgeroepen worden

behalve abdessadaki (ouwe ervaren rot bij Marokkaanse elftal) die mag van mij direct mee

05-12-2011, 23:10

Citaat door LaasteGeruchten:
zit er leuk uit maar ik denk dat die nieuwe jongens na CAN opgeroepen worden

behalve abdessadaki (ouwe ervaren rot bij Marokkaanse elftal) die mag van mij direct mee
Insha'allah broer kan niet wachten tot dat dit zal gaan gebeuren

06-12-2011, 13:48
Mooie selectie. Maar voor El Hassnaoui komt die te vroeg. Doe dan maar toch El Arabi of een fitte El Kabir.

06-12-2011, 14:32



Citaat door Mocroinho:
Mooie selectie. Maar voor El Hassnaoui komt die te vroeg. Doe dan maar toch El Arabi of een fitte El Kabir.
Shokrane, broer ik ben der van overtuigd dat soufian el hassnaoui zal gaan slagen eredivisie.
Hij is nieuwe versie van Mounir, hij kan wat mounir helaas niet kan wat hem compleet had gemaakt en dat is koppen

06-12-2011, 14:54
Bizar:"Neef El Hamdaoui word gepasseerd voor Afrika cup"

06-12-2011, 15:36
InshAllah zal hij slagen. Maar het is nu te vroeg voor een Afrika Cup. Mischien die van 2013 of in eigen land in 2015.

06-12-2011, 15:55
Voor een belangrijk toernooi even 10 nieuwe spelers oproepen en de aanvoerder thuis laten, gegarandeerd een plek in de halve finale, minstens.

06-12-2011, 16:26
ik gun hadji wel een laatste tournooi

06-12-2011, 17:01
Ga je gedragen. Fettouhi beter dan El Ahmadi en Hermach? El Hassnaoui? Abdessadki die elke wedstrijd 90 minuten op de bank zit bij Freiburg?

06-12-2011, 17:15

Citaat door MounEB:
Ga je gedragen. Fettouhi beter dan El Ahmadi en Hermach? El Hassnaoui? Abdessadki die elke wedstrijd 90 minuten op de bank zit bij Freiburg?
Fettouhi gaat VEEEEEEEEEEL verder schoppen dan die 2 debielen ooit zal jij nog tegen mij zeggen sorry issie je had gelijk.
EL Hassnaoui is in potentie een levensgevaarlijke speler, WEDDEN dat hij los gaat komen eredivisie???
Liever een Abdessadki die bankt dan een kharja die bankt.
Mouneb je weet veel over voetbal, MAAR zeker niet meer als mij over marokkaanse spelers.
Geloof me er 1 niemand hierop op m.nl die marokkaanse spelers meer als mij bestudeerd.
Vraag les-far-rabat en yunus32 hoe extreem ik wel niet ben als het gaat om marokkaanse spelers.

06-12-2011, 18:07

Citaat door Buurmattie:
Fettouhi gaat VEEEEEEEEEEL verder schoppen dan die 2 debielen ooit zal jij nog tegen mij zeggen sorry issie je had gelijk.
EL Hassnaoui is in potentie een levensgevaarlijke speler, WEDDEN dat hij los gaat komen eredivisie???
Liever een Abdessadki die bankt dan een kharja die bankt.
Mouneb je weet veel over voetbal, MAAR zeker niet meer als mij over marokkaanse spelers.
Geloof me er 1 niemand hierop op m.nl die marokkaanse spelers meer als mij bestudeerd.
Vraag les-far-rabat en yunus32 hoe extreem ik wel niet ben als het gaat om marokkaanse spelers.
, ga je schamen doe normaal a sahbi.

06-12-2011, 18:53


Sorry hamdallah die gozer is echt niet klaar voor de Afrika-cup .... wel voor de afrika-cup u23 ... maar niet afrika-cup voor de A elftal wesh wil je dat we 1ste ronde eruit gaan.
En driss fettouhi die is er ook niet helemaal klaar voor het zelfde geld voor Issam Adoua

En abdessadki hoeft ook niet erbij .... die man is al 31 ofzo kan beter thuis blijven

--
ik zou voor zo iets gaan:

Nadir Lamyaghri
Mohamed Amsif
Anas Zniti


Basser Cretien
Ayoub Khali9eu
Mehdi Benatia
Ahmed Kantari
Abdelfettah Boukhriss
Abdelhamid Elkaoutari
Badr Elkadouri
Oussama Gharib

Houssine Kharja
Karim El-ahmadi
Adil Hermach
Younes Belhanda

Nouredine Amrabat
Oussama Aissadi
Mbark Boussoufa
Adel Taarabt
Mehdi Carcela-Gonzalez

Youssef Hadji
Marouane Chamakh
Mounir El-hamdiaoui

06-12-2011, 20:50
Ineens hebben jullie allemaal Anas Zniti in jullie selectie

06-12-2011, 22:00

Citaat door Buurmattie:
Insha'allah broer kan niet wachten tot dat dit zal gaan gebeuren
Je bent ongeloofwaardig als je Fettouhi wel mee neemt, maar El Ahmadi thuis laat.
Je bent ongeloofwaardig als je El Hassnaoui wel mee neemt, maar Dirar thuis laat
Abdesadki weet ik niet zo zeker. beter Kamal Chafni die met El Ahmadi goed op het middenveld speelde.

Pagina's : [1] 2