Bekijk volle/desktop versie : Tiyaba, ferran of catering



Pagina's : [1] 2

05-12-2011, 19:22
Beste mensen,

Vraag me echt hoeveel het scheelt als je iemand laat koken of vlees weg brengt naar een oven.
Betekent natuurlijk dat je serveersters inhuurt en drank brood en fruit zelf moet inkopen.

Iemand ervaring ermee hoeveel scheelde het nou echt?

Laten van een gemiddelde bruiloft uitgaan 250 personen.

in het geval van een tiyaba misschien handig laat je deze persoon in de zaal koken of bezorgen

Groet,
Doofus

05-12-2011, 19:27


dat hadden wij ook in gedachten.. maar je moet het zo maar berekenen wat wil je op het menu? vlees? tel uit hoeveel schapen je nodig hebt en hoeveel je kwijt bent bij een faran voor het bereiden en als je ook bestilla wilt doen de meeste vragen hier ruim over de 50 euro per stuk en als je dat bij elkaar telt kom je uit een op prijs voor enkel vlees en bestilla.. zonder toetje heh en ik heb meer dan 300 gasten.. dus eigenlijk is het gewoon beter via de catering joh en het scheelt je echt gekkenwerk heen en weer enz

05-12-2011, 19:34
Wij zijn een catering waarbij je ook zelf je vlees kan komen brengen met pruimen en amandelen dan vragen wij alleen kosten voor het bereiden, vispastilla is bij ons 55 euro, bestaat uit 3 soorten vis geen groenten dus.

Nieuwesgierig, bekijk onze site en mail ons je wensen door http://www.elafrah.nl

05-12-2011, 19:41
# Wij zullen inshallah ook zelf onze eigen CATERING doen genoeg familie leden die zullen helpen, (denk aan tante's etc, een 3 gangen menu, zelf zorg ik voor de serveerster die huur ik in.
& kan zo een Decoratie Team inhuren.. Hoppa en dan klaar!!

05-12-2011, 19:46


Ja als ik er over nadenk lijkt het me echt handig om geen catering te nemen.
Zit alleen te denken hoe het met de bastilla te doen vind 55,- veel geld. Het vlees voor die avond kost me minder dan dat.

Zaal met een keuken zou ideaal zijn.

05-12-2011, 19:47
Ik heb een zaal met een keuken!!
Ik ga sowieso geen catering nemen. Dus mensen die dit ook hebben gedaan vertel!!

05-12-2011, 19:52

Citaat door 29jaar:
Ja als ik er over nadenk lijkt het me echt handig om geen catering te nemen.
Zit alleen te denken hoe het met de bastilla te doen vind 55,- veel geld. Het vlees voor die avond kost me minder dan dat.

Zaal met een keuken zou ideaal zijn.
# Lieve Schat,De Bastilla's kunnen je tante's een dag van te voren klaar maken hup de vriezer in, kan echt geen kwaad, & als je een zaal hebt met keuken hebt, dan warm je het zo op... x

05-12-2011, 19:57
jaaa maar hoe doe je dat met de deco enz en koekjes en thee en koffie serveer zijn jullie bereid dat allemaal appart te betalen want dan kom je alsnog duur uit hoor.. en zie maar een catering te vinden die alles voor je doet behalve 2 menus meer tipss

05-12-2011, 19:59
Even serieus hoe kan je duurder uit zijn?

05-12-2011, 20:03
Ik heb een zaal met een keuken!!
Ik ga sowieso geen catering nemen. Dus mensen die dit ook hebben gedaan vertel!!

05-12-2011, 20:04
55 euro voor vispastilla is een hoop geld inderdaad maar het is zeker dat deze pastilla geen weggegooid geld is!!!

De personen die je aanstelt om de catering te doen (dus familie) die zullen weinig meekrijgen van jouw grote dag, het is keihard werken meid, maar men vergist zich daarin, ik zal zeggen vraag een offerte aan je zal zien dat je qua prijs op hetzelfde uitkomt.

Succes.

05-12-2011, 20:05
lijkt me sterk dat je duurder uit bent, catering heeft ook personeelskosten en een winstoogmerk!

06-12-2011, 11:08


ik heb inscha'allah 270 gasten.
ik ga zelf de inkopen doen voor de vispastilla's, dan weet ik ook zeker dat het vers is.
mijn schoonbroer kent een vrouw die vraagt 150 om alles pastilla's te maken.

mijn schoonbroer koopt ook 3 schapen a 180 euro. hij slacht ze zelf.
en een vrouwtje die 150 euro vraagt om alles te bereiden.

ik ben verplicht om van de zaal serveersters te nemen dus ik ben een stuk goedkoper uit.

ik heb een grote keuken in de zaal tot mij beschikking en daar wordt alles gekookt/opgewarmd...

koekjes maakt een moeder van een vriendin.
en de drinken kom ik in de hamsterweken 2e gratis.

Toetje neem ik fruit met bourvois.

bij de goedkoopste catering was ik 6480 euro kwijt.
en ben ik max. 3600 euro kwijt incl. serveerster en afwashulp.

06-12-2011, 12:49
Meid, ik heb liever dat ik extra betaal voor een catering dan heb ik ook gelijk zekerheid.
Dan dat ik mijn familie leden moet laten werken op mijn mooiste dag van mijn leven.

06-12-2011, 13:01
De keus is groter dan alleen je familieleden. Ben ook niet van plan me familieleden in te zetten, maar ga geen duizenden euro's meer betalen voor een catering.

Pagina's : [1] 2