Bekijk volle/desktop versie : Pim Verbeek wordt na het tornooi ontslagen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-12-2011, 17:55
قرر الاتحاد المغربى فسخ تعاقده مع الهولندى بيم فيربيك المدير الفنى للمنتخب الأوليمبى، عقب نهاية بطولة كأس الأمم الأفريقية تحت 23 عاما، والمؤهلة لأوليمبياد لندن 2012، المقامة حاليا فى المغرب، بسبب سوء السلوك، وذلك حسبما افادت صحيفة الاحداث المغربيه.

يذكر ان علاقة فيربيك بالاتحاد المغربى انتهت تماما، وذلك بعد الإشارة غير الأخلاقية التى لوح بها للجمهور المغربى، عقب نهاية المباراة التى جمعت بين منتخبى المغرب والسنغال، والتى انتهت لصالح الأخير بهدف نظيف، بعدما أبدت الجماهير إستياءها من أداء المنتخب.

أضافت الصحيفة، أن قرار الاتحاد المغربى نهائى لا رجعة فيه.


مصطفى الازهرى – هاى كورة

05-12-2011, 18:06


feshkel. far kan je arabisch lezen?

05-12-2011, 18:08
dat heb ik ook gezegd in mijn topic dat het zijn laaste dagen zijn bij Marokko

zie mijn topic over --> laaste voetbalnieuws over Marokko

05-12-2011, 18:08
Kan je het mischien ook in het Nederlands plaatsen, want die hiërogliefen kan ik niet lezen.. met alle respect.

05-12-2011, 18:11



Citaat door mocro4054:
Kan je het mischien ook in het Nederlands plaatsen, want die hiërogliefen kan ik niet lezen.. met alle respect.
er staat daar dat Marokkaanse voetbalbond besloten heeft om de contract van Pim verbeek niet te verlengen ..zij zullen dat voor olympische spelen dat doen....de reden is dat hij slecht gedrag vertoont en dat wil de Marokkaanse voetbalbond niet zien...het komt vooral door zijn gedrag na de wedstrijd van Marokko - Senegal

05-12-2011, 18:11

Citaat door mocro4054:
Kan je het mischien ook in het Nederlands plaatsen, want die hiërogliefen kan ik niet lezen.. met alle respect.
er staat gwn op dat hij geen manieren heeft en dat hij zich niet aan zijn afspraken houdt.
zijn relatie met de bond is slecht etc.

05-12-2011, 18:15
Vertel mij wie zijn werk beter kan uitvoeren? Marokkaan die zal weer alleen franse selecteren? een franse trainer, slecht verleden mee gehad en die selecteert alleen fransen.

05-12-2011, 18:34
Wat is de bron van dit artikel?

Lions d'Atlas?

05-12-2011, 18:35

Citaat door mocro4054:
Vertel mij wie zijn werk beter kan uitvoeren? Marokkaan die zal weer alleen franse selecteren? een franse trainer, slecht verleden mee gehad en die selecteert alleen fransen.


het gaat niet alleen over zijn selectiebeleid ,, ook wat hij doet met de Marokkaanse publiek + de media.
Zo was het 1keer dat hij de hele persconferentie in het Nederlands deed probeer dat maar te snappen als Marokkaansejournalist

05-12-2011, 18:40

Citaat door Les-far-rabat:
het gaat niet alleen over zijn selectiebeleid ,, ook wat hij doet met de Marokkaanse publiek + de media.
Zo was het 1keer dat hij de hele persconferentie in het Nederlands deed probeer dat maar te snappen als Marokkaansejournalist
heb je beelden ervan?

05-12-2011, 18:44

Citaat door Les-far-rabat:
het gaat niet alleen over zijn selectiebeleid ,, ook wat hij doet met de Marokkaanse publiek + de media.
Zo was het 1keer dat hij de hele persconferentie in het Nederlands deed probeer dat maar te snappen als Marokkaansejournalist
Wat fuckt mij die persconferentie dat is slechts een bijzaakje het gaat om voetbal en we gaan bijna naar het OS. Het gaat er niet om , omdat hij chinees of turks praat tegen die journalisten...

05-12-2011, 18:56

Citaat door mocro4054:
Wat fuckt mij die persconferentie dat is slechts een bijzaakje het gaat om voetbal en we gaan bijna naar het OS. Het gaat er niet om , omdat hij chinees of turks praat tegen die journalisten...


er staat ook toch .. als we naar het OS gaan .. is hij ontslagen

05-12-2011, 19:06


Pim Verbeek wordt niet ontslagen alleen als ze OS niet halen maar dan wil hij zelf denk ik ook weg

05-12-2011, 19:43
De fabeltjes krant... Hallo meneer F-A-R waar brengt u ons naar toe... Naar fabeltjes land?? Jaja naar fabeltjes land en leest u ons dan voor uit de fabeltjes krant ja ja... Uit de fabeltjes krant... Want daar in staat precies geschreven hoe het met verbeekje is gesteld...

Enz enz... Laat die man eens klaar maken waar hij aan begonnen is... en dan zien we verder....

05-12-2011, 19:59

Citaat door MoMo2002:
De fabeltjes krant... Hallo meneer F-A-R waar brengt u ons naar toe... Naar fabeltjes land?? Jaja naar fabeltjes land en leest u ons dan voor uit de fabeltjes krant ja ja... Uit de fabeltjes krant... Want daar in staat precies geschreven hoe het met verbeekje is gesteld...

Enz enz... Laat die man eens klaar maken waar hij aan begonnen is... en dan zien we verder....

Pagina's : [1] 2 3 4