Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van 3amr Khalid?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-01-2003, 21:30
As salaam 3aleikum....

Was er effe beniewd naar....

09-01-2003, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door Yahya
Wat moet je van iemand die geen baard heeft ?
Dat is je enige graadmeter ?

09-01-2003, 21:36
As salaam 3aleikum...

Niet zn baard in ieder geval dan...
Nee maar effe serieus....Ewa safie...gaan we mense nou beoordelen op; het hebben van een baard of niet?
Weet jij veel?Misschien heeft ie om medische redenen geen baard,jah klinkt dom,maar er kan er zoveel aan de hand zijn...en wij zijn wij om te oordelen over zulke zaken...Ik vraag slechts jullie mening om zijn lezingen..manier van het les geven van hem...
IK persoonlijk vind hem masha'allah...hij zet me vaak aan het denken..Maar jah...dat is hoe ik erover denk...

As salaam 3aleikum

09-01-2003, 21:37
Amr Khalid Is top!
Hij is voor mij een reden geweest om STANDVASTIGER te worden!!

09-01-2003, 21:38

Yahya, wat is dat nou voor onzin!!!!

Hij bezit wel kennis die heel veel mensen met een baard niet hebben.

09-01-2003, 21:57
Nou, jij gaat echt te ver. Ook all zodat zo zijn dan heb jij nog geen recht om over wie dan ook zo te praten!!!!

Wie ben ik of jij om iemand te beoordelen!! Je bent nu wel met namima bezig en dat is volgens mij het ergste wat je kan doen !!!!!!!

09-01-2003, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Yahya
Deze (verwijfde) man horen jullie te boycotten.

Waarom denk je dat in de tijd van onze profeet mohammed saaw de getuigenis van ''mannen'' zonder baard niet werd geacepteerd ?

Waarom denk je dat het voor deze ''mannen'' niet toegestaan werd om de gebede te leiden ?

Waarom ?

Maar een ding staat vast de Scheermesjes en stropdassen gaan mede door deze verwijjfde gast wel als warme boordje over de toonbank......
Vraag me af of je ook gelezen hebt wat de rasoel saas ook heeft gezegd over het oordelen over mensen,spotten en de fouten van je medemoslim kenbaar maken.
Hij je broeder en je hebt niet het recht om zo over hem te praten....Jah hij heeft geen baard...en jah dat is misschien wel niet ok...maar verder???
Hoe ver zijn de andere onwetende mannen met baard?En wanneer is verwijfd,verwijfd?
Mannen met baard kunnen dat net zo goed zijn...Mensen grow up!Hou op met het neerkijken op mekaar en het oordelen en laat het grote werk aan Allah swt over!!

09-01-2003, 21:59
Even een vraag Yahya heb jij zelf een baard???

Als dat zo is, dan zou ik zeggen neem zijn taak over

09-01-2003, 22:01

Citaat:
Origineel gepost door Firyaal
Even een vraag Yahya heb jij zelf een baard???

Als dat zo is, dan zou ik zeggen neem zijn taak over
Doe maar niet,na wat k heb gehoord!

09-01-2003, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
heb je ook gelezen hoe hij saws omging met mannen zonder baard??
wat deden de sahaba??
moeten wij niet als hun reageren??
Baseer jij alles op 1 hadeeth?
Lees je nooit verder?

09-01-2003, 22:04
3Ela discussie om een baard....pffffffff!!!
Zie hoe snel mensen oordelen...jullie beginnen al,zonder maar te weten wat zijn reden kan zijn....

09-01-2003, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door Simpie_17
3Ela discussie om een baard....pffffffff!!!
Zie hoe snel mensen oordelen...jullie beginnen al,zonder maar te weten wat zijn reden kan zijn....
Inderdaad!!
SUbhana ALLAAH ZUCHT MENSEN BEGIN eerst eens met de grondbeginselen van de Islam!!!

09-01-2003, 22:05

Citaat:
Mijn zuster ik zou het geen namima noemen aangezien het duidelijk is wat de broeder amr khalid doet.

hij kiest ervoor om de profeet saws tegen te zitten door zijn sounna niet te volgen
het is goed om dat bekend te maken
dat ik geen namima

Ik vind TROIUWENS de lessen van amr khalid masha allah en meeslepend maar als persoon walou
djazaakoem allah
DE vraag ging ook niet over zijn uiterlijk,maar over zijn lessen.

09-01-2003, 22:07

Citaat:
OP 1 hadith??
waar heb ik dat gezegt??
kan je me mischien effe aanwijzen waar ik dat gezegt zou kunnen hebben?
Heb jij mij horen zeggen dat ik dat jij dat hebt gezegd?Kan jij me effe wijzen waar ik dat heb gezegd?
IK vroeg het je en zei niet dat jij dat hebt gezegd...Tsjonge jonge wat is iedereen vandaag snel op zn teentjes getrapt....
Hoe zou dat toch komen?

09-01-2003, 22:10
Ok...maar dan komt mijn tegenargument weer....Jullie weten NIET wat zijn reden kan zijn....en daar gaat het me om!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10