Bekijk volle/desktop versie : Wie vast er vandaag??



Pagina's : [1] 2 3

05-12-2011, 11:50
Zoja? Moge Allah swt onze vasten accepteren, veel dikr doen dames :


Maarree wat gaan jullie koken vandaag? De niet vastende moge ook reageren


wasalaam

05-12-2011, 11:51


yallah ik ben zo terug en wil veel ideeen zien inshAllah.

05-12-2011, 11:54
Ik ben vandaag aan het vasten
Maar verwacht geen spetterende menu kaart hier hoor, gewoon harira en iets er bij weet nog niet wat

05-12-2011, 12:13
ik ben ook aan het vasten.. ga straks tagine met rund, doperwten en zitoen maken en een salade.. en voor na het eten koffie en gebak

05-12-2011, 12:26


Ik heb soep van gisteren en ga straks wraps maken met gehakt en salade.
en heel veel drinken (verse jus en water).

05-12-2011, 12:28
Ik! En ben gewoon op kantoor. Moet even weer wennen hoor. Maar hamdoulilah het is al half 1. We mogen half 5 al eten meh?

En ik ga gewoon eten wat de pot van mamsie schaft

05-12-2011, 12:34

Citaat door LaMarroqui:
Ik! En ben gewoon op kantoor. Moet even weer wennen hoor. Maar hamdoulilah het is al half 1. We mogen half 5 al eten meh?

En ik ga gewoon eten wat de pot van mamsie schaft
ik ook ncha2allah ;-)

05-12-2011, 14:33
Bsahtkoum allemaal, ik heb geen 'pot van mama' dus moet ik het maar zelf zien te schaften haha.

Ik heb hier harira gemaakt voor magreb( stokbrood,dadels, gedroogde vijgen) en maak een lasanga voor de avondeten.

05-12-2011, 14:36
Mogen Allah swt al jullie vasten accepteren.....

Willen jullie voor mij doe3a doen dat ik een makkelijke bevalling ga krijgen en zo snel mogelijk ben namelijk al een dag over tijd

05-12-2011, 14:37
Ik vast ook insha-allah..gisteren ook gevast.

Hier staat er nog niks klaar..

Maar ik zet gewoon KOFFIE...met brood, kaas , ik heb nog bladerdeeg gevuld met gehakt..

Voor mijn man wordt het een kleine Del3a uit de oven.
Voor mijn kinderen, zelf gemaakt hamburgers met salade en friet.

Ik heb geen energie vandaag voor harira of wat dan ook.

05-12-2011, 14:37
ik vast ook, en morgen weer inshallah

wat ik ga eten weet nog niet, ben op werk met zeggen mis mijn flesje water en koffie..maar ach we mogen niet klagen we mogen al om half 5 eten..

ik denk dat ik na het werk naar mama ga, mijn ouders vasten ook..dus mama en papa zullen wel lekkere dingen te eten hebben..

ik ben 3 uur klaar dus kom rond etens tijd aan inshallah

05-12-2011, 14:39
Ik! Moge Allah onze vasten accepteren incha Allah.

Ik heb harira van gisteren (heb ik van mijn lieve buurvrouw gekregen)
Straks maak ik shoarma speciaal met friet en een frisse salade.

05-12-2011, 14:41



Citaat door Bronwater2liter:
Bsahtkoum allemaal, ik heb geen 'pot van mama' dus moet ik het maar zelf zien te schaften haha.

Ik heb hier harira gemaakt voor magreb( stokbrood,dadels, gedroogde vijgen) en maak een lasanga voor de avondeten.


Citaat door naske:
ik ook ncha2allah ;-)


Citaat door LaMarroqui:
Ik! En ben gewoon op kantoor. Moet even weer wennen hoor. Maar hamdoulilah het is al half 1. We mogen half 5 al eten meh?

En ik ga gewoon eten wat de pot van mamsie schaft


Citaat door Volwassenmeid:
Ik heb soep van gisteren en ga straks wraps maken met gehakt en salade.
en heel veel drinken (verse jus en water).


Citaat door Marokkopuntnl:
ik ben ook aan het vasten.. ga straks tagine met rund, doperwten en zitoen maken en een salade.. en voor na het eten koffie en gebak
allah itaqeball

05-12-2011, 14:48

Citaat door sousou_s:
Mogen Allah swt al jullie vasten accepteren.....

Willen jullie voor mij doe3a doen dat ik een makkelijke bevalling ga krijgen en zo snel mogelijk ben namelijk al een dag over tijd
Allahi sa7el 3lik a khti! Inchallah amin!

Als tegenprestatie verwacht ik wel dat mocht ze er nu vandaag nog uitfloepen en het is een meisje dat je er naar LaMarroqui alias Sarah vernoemd .

Dan kun je later zeggen tijdens Ashura zat ik op Marokko.nl en was ik met een leden aan het praten over vasten en toen was er een zeeeeeeeeeer bijzonder lid aanwezig en die heette Sarah. En zo heb jij jou naam gekregen. ik weet ik heb fantasie..maar zou wel leuk zijn meh

05-12-2011, 14:57
Ik vast ook vandaag, me derde dag vasten.. Weet nog niet wat ik ga eten

Pagina's : [1] 2 3