Bekijk volle/desktop versie : zeg nou eerlijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

05-12-2011, 11:38
hoeveel keer ben je verliefd geweest ...

ikke 3X

mijn ex-verloofde
mijn ex-man
iemand die ik via heb leren kennen walakin is niks geworden ....hij is nu getrouwd
laatste was mijn ex-verloofde

jullie

05-12-2011, 11:44


nu ...niemand ..wil effe rusten , heb genoeg gezeik gehoord .

05-12-2011, 11:49
zo'n 45567854321 x

waaronder op mijn manneke


emmm denk 1 x (op mn man)

05-12-2011, 11:49

Citaat door namosa:
hoeveel keer ben je verliefd geweest ...

ikke 3X

mijn ex-verloofde
mijn ex-man
iemand die ik via heb leren kennen walakin is niks geworden ....hij is nu getrouwd
laatste was mijn ex-verloofde

jullie
Stapelverliefd? mijn exman en daarna niet meer. Dat vuur is lange tijd terug uitgedoofd en had eerst plaats gemaakt voor haat, ergenis, vervreemding en uiteindelijk gewist uit mijn harde schijf. Ben niet zo snel verliefd en onder de indruk van de hedendaagse man.

05-12-2011, 11:51


Ik word niet zo snel verliefd, bijna nooit.
Ik denk ik 1x

05-12-2011, 11:52

Citaat door Unbundled:
Stapelverliefd? mijn exman en daarna niet meer. Dat vuur is lange tijd terug uitgedoofd en had eerst plaats gemaakt voor haat, ergenis, vervreemding en uiteindelijk gewist uit mijn harde schijf. Ben niet zo snel verliefd en onder de indruk van de hedendaagse man.
alleen op je exman .. hij was de 1ste en de laatste

05-12-2011, 11:52

Citaat door .CoCo.:
Ik word niet zo snel verliefd, bijna nooit.
Ik denk ik 1x
man of vriend

05-12-2011, 11:58
op mijn man , verder nooit verliefd geweest hmdl, hij is de 1e en hopelijk blijft dat zo.

05-12-2011, 12:01

Citaat door namosa:
man of vriend
Een jongen van school maar volgens mij vond ik hem meer leuk, dan verliefd.
Bij mij gaat t dus nooit zo snel.

05-12-2011, 12:11

Citaat door namosa:
alleen op je exman .. hij was de 1ste en de laatste
Ja, hij was mijn eerste liefde met wie ik ook trouwde. Heeft deze liefde kapot gemaakt, de wonden zijn nu wel geheeld. Heeft wel even geduurd. Daarna ben ik niet meer verliefd geworden, wel iemand leuk gevonden maar heb er geen kriebels van gekregen in mijn buik of dat ik de hele dag aan hem moet denken. Ik ben daar veel te nuchter voor. Het kan wel komen, maar niet zo snel.

05-12-2011, 12:13

Citaat door Unbundled:
Ja, hij was mijn eerste liefde met wie ik ook trouwde. Heeft deze liefde kapot gemaakt, de wonden zijn nu wel geheeld. Heeft wel even geduurd. Daarna ben ik niet meer verliefd geworden, wel iemand leuk gevonden maar heb er geen kriebels van gekregen in mijn buik of dat ik de hele dag aan hem moet denken. Ik ben daar veel te nuchter voor. Het kan wel komen, maar niet zo snel.
zie je hem nog steeds ... hebben jullie kids

05-12-2011, 12:14

Citaat door .CoCo.:
Een jongen van school maar volgens mij vond ik hem meer leuk, dan verliefd.
Bij mij gaat t dus nooit zo snel.
ja dat kan ..maar das geen liefde

05-12-2011, 12:14



Citaat door TemsoenT:
op mijn man , verder nooit verliefd geweest hmdl, hij is de 1e en hopelijk blijft dat zo.
iwa Alhmdo li Allah

05-12-2011, 12:16

Citaat door namosa:
zie je hem nog steeds ... hebben jullie kids
Mijn ex bedoel je? die zie ik soms voor de omgangsregeling, maar dat is heel zakelijk. Ik wissel verder geen woorden met hem, overdracht van een paar seconden. We hebben een kind samen.

05-12-2011, 12:19

Citaat door Unbundled:
Mijn ex bedoel je? die zie ik soms voor de omgangsregeling, maar dat is heel zakelijk. Ik wissel verder geen woorden met hem, overdracht van een paar seconden. We hebben een kind samen.
is ni leuk ... maar ja het leven gaat door .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9