Bekijk volle/desktop versie : Zaal in Deurne/Antwerpen??



04-12-2011, 21:48
Salaam dames,

Kent er iemand een goedkope zaal voor een geboortefeest in deurne/antwerpen??
Het liefst 2 kleine..20 mannen/20 vrouwen.
Ik hoop dat iemand kan helpen.

Alvast bedankt

04-12-2011, 21:56


Er is zen zaaltje op de ten eeckhovelei maar das maar 1 zaaltje :-s
Je hebt dan ook nog een andere zaaltje op de merksemsesteenweg naast Kind & Gezin
Maar das ook maar eentje :-p
Mss ze alle 2 nemen op dezelfde dag aangezien ze niet ver weg van elkaar zijn

04-12-2011, 22:04

Citaat door sarahke:
Er is zen zaaltje op de ten eeckhovelei maar das maar 1 zaaltje :-s
Je hebt dan ook nog een andere zaaltje op de merksemsesteenweg naast Kind & Gezin
Maar das ook maar eentje :-p
Mss ze alle 2 nemen op dezelfde dag aangezien ze niet ver weg van elkaar zijn
Dank je wel meid voor je reactie!
Dat zou idd een optie zijn..heb je tel.nrs./prijzen/voor hoeveel pers.?

04-12-2011, 22:12

Citaat door Sehouma_24:
Dank je wel meid voor je reactie!
Dat zou idd een optie zijn..heb je tel.nrs./prijzen/voor hoeveel pers.?
Kzal je morgen inchallah telefoonnummers doorsturen. Ik ga ze vragen aan mijn moeder maar die is nu niet aanwezig.
De prijs van de ene zaal op de ten eeckhovelei is 150€ met een borg van 100€ en de andere is 170€
Ze hebben allebei een keuken. Kzou de eerste voor de vrouwen nemen. Daar kunnen zeker 10 tafels in.
Het heeft een open keuken en er zijn nog extra kamers. De tweede daar kunnen zeker 6 à 7 tafels in.

04-12-2011, 22:18



Citaat door sarahke:
Kzal je morgen inchallah telefoonnummers doorsturen. Ik ga ze vragen aan mijn moeder maar die is nu niet aanwezig.
De prijs van de ene zaal op de ten eeckhovelei is 150€ met een borg van 100€ en de andere is 170€
Ze hebben allebei een keuken. Kzou de eerste voor de vrouwen nemen. Daar kunnen zeker 10 tafels in.
Het heeft een open keuken en er zijn nog extra kamers. De tweede daar kunnen zeker 6 à 7 tafels in.
Ok klinkt goed!..dan wacht ik morgen je pm af..(k)

05-12-2011, 15:20
misschien heb je hier wat aan. er zitten ook goedkope tussen. succes verder x

http://ontmoetingsruimte.antwerpen.be/Bewonerssite-Website-Zaalreserveringen-Netwerk-Ontmoetingsruimten/Startpagina-Netwerk-Ontmoetingsruimte.html

07-12-2011, 11:23

Citaat door sarahke:
Kzal je morgen inchallah telefoonnummers doorsturen. Ik ga ze vragen aan mijn moeder maar die is nu niet aanwezig.
De prijs van de ene zaal op de ten eeckhovelei is 150€ met een borg van 100€ en de andere is 170€
Ze hebben allebei een keuken. Kzou de eerste voor de vrouwen nemen. Daar kunnen zeker 10 tafels in.
Het heeft een open keuken en er zijn nog extra kamers. De tweede daar kunnen zeker 6 à 7 tafels in.
Kan je mij ook het telefoonnr pmen aub?
alvast bednakat
gr