Bekijk volle/desktop versie : Ik ben heel verdrietig



04-12-2011, 14:17
Mijn grote liefde heeft me teleurgesteld......[ wat doe je me aan psv]

04-12-2011, 14:18


Ik wist het.

04-12-2011, 14:20

Citaat door Ghzalaa:
Mijn grote liefde heeft me teleurgesteld......[ wat doe je me aan psv]
Balen, zeg. 0-2 tegen Feyenoord, hoe slecht.

04-12-2011, 14:21
Dit is niet om te lachen.

04-12-2011, 14:25


Dat is ook slecht maar het meest frustererend is dat psv meer kansen had beter was maar de keeper stond in de weg. Wat een klote wedstrijd. Maakt niet uit een ding is wel de monsterzege komt er weer aan als feyenoord naar psv komt.

04-12-2011, 14:33

Citaat door Ghzalaa:
Dat is ook slecht maar het meest frustererend is dat psv meer kansen had beter was maar de keeper stond in de weg. Wat een klote wedstrijd. Maakt niet uit een ding is wel de monsterzege komt er weer aan als feyenoord naar psv komt.
Klopt. De verdediging van Psv is ook echt een drama, vandaar dat Feyenoord die bal er zo 2x in heeft kunnen laten rollen.
Nou, we zullen zien.

04-12-2011, 14:37
Hahahahhahahahahhaahhahahahahahahahaha yeh grap.. Eerste goal kwam door willems' fout en de ander door toivonen feyenoord deed vrij weinig. De enige goede speler die feyenoord had vandaag was mulder... Psv was en is beter dan feyenoord

04-12-2011, 14:41

Citaat door Ghzalaa:
Hahahahhahahahahhaahhahahahahahahahaha yeh grap.. Eerste goal kwam door willems' fout en de ander door toivonen feyenoord deed vrij weinig. De enige goede speler die feyenoord had vandaag was mulder... Psv was en is beter dan feyenoord
Ik geef ook niet aan dat Feyenoord beter is, bij lange na niet. Alleen dat Psv iets aan de verdediging zou moeten doen. Ik heb het over het algemeen, niet specifiek over de wedstrijd van vandaag.

04-12-2011, 14:45
Vind ik ook.. Sommige mogen van mij inpakken en naar huis. Willems alles leuk en aardig maar geef mij maar onze oude vertrouwde lens. Ik durf te wedden dat als lens er vanaf t begin er was het achter wel goed zou komen..ik mis de oude verdediging met oa alex.. I just love that guy jammer dat die wegging ook allemaal dankzij mr feyenoord koeman.. Of een gomes die had nooiy weggemoeten..

04-12-2011, 15:08
FEYENOORDD !

04-12-2011, 15:44
Heks. Dacht echt.