Bekijk volle/desktop versie : Bezetenheid door Djin: De Tekenen.



Pagina's : [1] 2

04-12-2011, 12:12
Asalaam aleykoem warahmatoellahi wabarakahtoeh


[video=youtube;vSjzC0mYdpo]http://www.youtube.com/watch?v=vSjzC0mYdpo[/video]

04-12-2011, 13:06


kun je ruqya doen (laten doen) als je zwanger bent?

04-12-2011, 13:11

Citaat door imanexxx:
kun je ruqya doen (laten doen) als je zwanger bent?
Salaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoeh zuster,

Ik weet dat niet, vraag aan een geleerde.

04-12-2011, 13:16

Citaat door Miss_Krayzie:
Salaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoeh zuster,

Ik weet dat niet, vraag aan een geleerde.
wa aleykoum salaam warahmatoulahi wabarakatouh,

shoukran voor je antwoord,

moge Allah ons behoeven tegen het kwade, amien!

04-12-2011, 13:17


Ik heb letterlijk elk symtoon wat moet ik nu doen? ik luister ruqya al 2 jaar lang. maar geen vooruitgang help aub ik ben zelfs na een imaam geweest het werd nog erger! alles gaat fout en moeizaak

04-12-2011, 13:25

Citaat door imanexxx:
wa aleykoum salaam warahmatoulahi wabarakatouh,

shoukran voor je antwoord,

moge Allah ons behoeven tegen het kwade, amien!
Amin,

Het beste is om te kijken waar je last van heb, wat de djin doet tegen jou en dan naar imam gaan, absoluut niet kaffir dokters gaan want die zien je liever bloeden dan genezen. Ze hebben djin met zich mee.
Dus een geloofwaardige imam, van ahloel soennah wa djama3ah.
Voor de rest raad ik je aan als een zuster, begin er snel mee wat de djin ook doet en zegt.

Allah ya hafdak.

04-12-2011, 13:29

Citaat door liefs:
Ik heb letterlijk elk symtoon wat moet ik nu doen? ik luister ruqya al 2 jaar lang. maar geen vooruitgang help aub ik ben zelfs na een imaam geweest het werd nog erger! alles gaat fout en moeizaak
Asalaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoen zuster,
Wat erg om te horen, allahi shifa

dan is het vieze djin die je in zijn/haar greep heeft, als een imam niet lukt, dan moet je zelf beginnen met rokiyah,
vaak kan het zijn dat een bepaalde imam niet geloofwaardig genoeg is, wollahi kan.
Salafi geleerden zijn naar mijn mening het geloofwaardigst.

Ik raad je aan om stap voor stap te beginnen, wat zegt de djin, hoe voel jij je, hoe bezweer je djin, op welke punten pest hij jou, slaat hij jou? Scheldt hij/zij jou uit, kan je niet meer naar buiten, stink je, eet en slaap je niet meer? wordt je geteisterd door vieze beelden in je hoofd.. ga alles na stap voor stap

en begin met rokiyah, grote wassing verrichten.
Sourah, al iklaas, falaq, an naas, ayat al qoersie op zeggen

Begin er meteen mee, zoek een ahloel soennah geleerde op.

Allahi shifa

04-12-2011, 13:31

Citaat door Miss_Krayzie:
Asalaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoen zuster,
Wat erg om te horen, allahi shifa

dan is het vieze djin die je in zijn/haar greep heeft, als een imam niet lukt, dan moet je zelf beginnen met rokiyah,
vaak kan het zijn dat een bepaalde imam iet geloofwaardig genoeg is, wollahi kan.
Salafi geleerden zijn naar mijn mening het geloofwaardigst.

Ik raad je aan om stap voor stap te beginnen, wat zegt de djin, hoe voel jij je, hoe bezweer je djin, op welke punten pest hij jou, slaat hij jou? Slecht hij/zij jou uit, kan je niet meer naar buiten, stink je, eet en slaap je niet meer? wordt je geteisterd door vieze beelden in je hoofd.. ga alles na stap voor stap

en begin met rokiyah, grote wassing verrichten.
Sourah, al iklaas, falaq, an naas, ayat al qoersie op zeggen

Begin er meteen mee, zoek een ahloel soennah geleerde op.

Allahi shifa
Heb overal last van ik ben momenteel ook moe van het denken erover. Ik heb zoveel roqya vericht, en citeer vaak koran smeekgebeden en veel du3a, wendt me af van zonde s .. doe me best maar wat kan ik nog meer doen? dan dat. Wil da thet weg gaat ik ben er moe van

04-12-2011, 13:36
[QUOTE=Miss_Krayzie;102580139]Asalaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoen zuster,
Wat erg om te horen, allahi shifa

dan is het vieze djin die je in zijn/haar greep heeft, als een imam niet lukt, dan moet je zelf beginnen met rokiyah,
vaak kan het zijn dat een bepaalde imam niet geloofwaardig genoeg is, wollahi kan.
Salafi geleerden zijn naar mijn mening het geloofwaardigst.

Ik raad je aan om stap voor stap te beginnen, wat zegt de djin, hoe voel jij je, hoe bezweer je djin, op welke punten pest hij jou, slaat hij jou? Scheldt hij/zij jou uit, kan je niet meer naar buiten, stink je, eet en slaap je niet meer? wordt je geteisterd door vieze beelden in je hoofd.. ga alles na stap voor stap

en begin met rokiyah, grote wassing verrichten.
Sourah, al iklaas, falaq, an naas, ayat al qoersie op zeggen

Begin er meteen mee, zoek een ahloel soennah geleerde op.


Salam, ik heb ook veel zelf rouqya gedaan etc
kun jij mij misschien vertellen wat ik nog meer kan doen?

Moge allah jou hiervoor lonen bedankt voor de topic

04-12-2011, 13:37

Citaat door nouki:
Heb overal last van ik ben momenteel ook moe van het denken erover. Ik heb zoveel roqya vericht, en citeer vaak koran smeekgebeden en veel du3a, wendt me af van zonde s .. doe me best maar wat kan ik nog meer doen? dan dat. Wil da thet weg gaat ik ben er moe van
Asalaam aleykoem lieve oukhti,

het is zeer uitputtend, maar de djin, wilt dat je opgeeft. Ik heb dagen gekend dat ik niet meer op kon staan en zelfmoord wou plegen omdat ik kapot was, en de djin lachte mij uit. Op momenten dat het zwaar is en pijnelijk moet je door gaan, ookal voelt het walgelijk, je moet door gaan om de djin te bezweren.
Het is niet alleen roqiyah luisteren en safi.



Het is alle kracht die je hebt in het gebed storten, du3a doen en de tawheed zeggen, met je volle hart, ik ben moslima, ik ben dienares van allah, ook moet je huilen en houdt de djin je tegen zeg het, maar kijk uit voor de streken van de djin, hij kan je pesten door woorden te verdraaien of om tegen te houden.
Doe het gebed en veel du3a, smeek huilend genezing van allah, ookal kun je niet huilen, probeer te huilen, is verlossing van dat vieze kwaadheid van de djin.

Doe veel woedoe, qoraan reciteren, gewn doorgaan, nooit toegeven en zeker niet luisteren wat de djin zegt.

Allahi shifa

04-12-2011, 13:42

Citaat door liefs:
[QUOTE=Miss_Krayzie;102580139]Asalaam aleykoem warahamtoellahi wabarakahtoen zuster,
Wat erg om te horen, allahi shifa

dan is het vieze djin die je in zijn/haar greep heeft, als een imam niet lukt, dan moet je zelf beginnen met rokiyah,
vaak kan het zijn dat een bepaalde imam niet geloofwaardig genoeg is, wollahi kan.
Salafi geleerden zijn naar mijn mening het geloofwaardigst.

Ik raad je aan om stap voor stap te beginnen, wat zegt de djin, hoe voel jij je, hoe bezweer je djin, op welke punten pest hij jou, slaat hij jou? Scheldt hij/zij jou uit, kan je niet meer naar buiten, stink je, eet en slaap je niet meer? wordt je geteisterd door vieze beelden in je hoofd.. ga alles na stap voor stap

en begin met rokiyah, grote wassing verrichten.
Sourah, al iklaas, falaq, an naas, ayat al qoersie op zeggen

Begin er meteen mee, zoek een ahloel soennah geleerde op.


Salam, ik heb ook veel zelf rouqya gedaan etc
kun jij mij misschien vertellen wat ik nog meer kan doen?

Moge allah jou hiervoor lonen bedankt voor de topic
Wat je het beste kunt doen, is ook wat ik tegen de andere zuster heb gezegt, je moet de djin bezweren door de tawheed te zeggen, het gebed te verrichten en smekend du3a te doen aan Allah.
Het is niet rokiyah luisteren en dan hopen dat het weg gaat.
Jij hebt last van alles zei je, je zegt dat rokiyah niet helpt. Het beste is om een goeie geleerden op te zoeken van Ahloel Soennah Wal Djammah,
Je hebt verschillende selefie sites waar je in contact kan komen met salafi geleerden die jou verder kan helpen, deze djin die jou in zijn greep heeft vind het nu lekker om in jou te leven, elke dag dat je niets doet is voor de djin paradijs.

Verricht het gebed, smeek genezing van Allah, het beste huilend, ookal kun je niet toch huilen, tawheed, shahada zeggen, en geleerde spreken over deze probleem. Maar jij moet het doen, sourah al ikhlaas, al falaq, an naas, ayat al qoesrsie, en de royiyah sourah al shifa

Doe je best moge allah je helpen amin

04-12-2011, 14:02
Let op je taalgebruik,

De nederlandse kaffir dokters zijn djins op zichzelf. Ze weten niks wat er speelt in de wereld van de Moslims.
Waarschijnelijk ben je zelf geen moslim vandaar dat je met die belachelijke termen komt als geestelijk gezondheiszorg psycho farmca bla bla

Ik die bezeten is geweest voor 1 jaar heb niks aan die zielknijpers, ze zitten daar voor geld, wat kun hun nou boeien dat je zelfmoord wilt plegen omdat een satan zegt dat je je eigen bloed moet misbruiken of dood moet maken!
Ik heb redding gevonden in de geschriften van Allah en niet naar die kaaskoppen die zeggen dat ik lesbisch ben en er voor ui moet komen terwijl ik noot gevoelens voor meisjes heb gehad. Dus hou je commentaar voor jje want ik heb die dingen allemaal gehoord ga medicijnen slikken dit en dat, en de djin was er nog steeds

A oedoebillah minaj shaytaan aradjiem

04-12-2011, 14:03



Citaat door Carolus__:
Het is levensgevaarlijk om naar idioten hier te luisteren die afraden om naar de dokter te gaan. Gewoon misdadig vind ik dat.

Als je psychische problemen hebt zul je alleen baat hebben bij de geestelijke gezondheidszorg en psychofarmaca.
Als je geluk hebt ben je binnen een paar weken van je klachten af.
De grootste idioot ben jij!
Als je een ware moslim bent, dan weet je dat dit bestaat, ga de koran lezen zou ik zeggen

04-12-2011, 14:23
@carolus: ben je hier ook al te vinden, vieze satansgebroed, je bent een verfoeilijke kafir en wij moslims zullen nooit de raad volgen van een dienaar van satan.

04-12-2011, 14:23
Insha allah zullen de moeslimeen toevlucht zoeken naar Allah i.p.v dokters die zogenaamd alles weten.

Bij Allah is genezing!

Pagina's : [1] 2