Bekijk volle/desktop versie : Beste naaiatelier nederland!



Pagina's : [1] 2

04-12-2011, 12:10
Hallo dames,

Ik ben op zoek naar een naaiatelier die mijn bruidstakchita en jurken voor de bruidsmeisjes kan maken in korte tijd.

Wij willen graag prachtige jurken laten maken om te schitteren op mijn feest. Wij zijn al bij aardig ateliers in nederland geweest en zij bieden niet de kwaliteit die wij willen. Wij willen daar best voor betalen, aan kwaliteit hangt nu eenmaal een prijskaartje. Tot nu toe is kaftan fes de enige die een beetje aan onze eisen voldoet nadeel is dat hij qua het ontwerpen van jurken niet zoveel fantasie heeft.

Dus dames help ons! Ik heb al een beetje gekeken op m.nl maar word er niet wijs uit dus ik dacht ik open een account
om deze oproep te doen.

04-12-2011, 12:11


Atelier Marocdress te Lelystad. TOPPER!!

04-12-2011, 12:25

Citaat door Nimbooda:
Atelier Marocdress te Lelystad. TOPPER!!
Atelier marocdress valt helaas af. Ik heb haar gebeld en ze was heel aardig. We waren van plan om ook bij haar langs te gaan maar toen wees een vriendin mij op een topic waar haar reacties en die van de topicstarter erg lelijk waren. Die vriendin wilde niet meer met haar in zee. Mijn moeder was het met de vriendin eens, dus gaat het bij marocdress niet door.

04-12-2011, 12:35
kom op dames, niemand?

Ik heb gehoord dat er vrouwtje in eindhoven zit die erg goed is. ik heb helaas geen gegevens! iemand?

04-12-2011, 12:48



Citaat door rajea75:
Atelier marocdress valt helaas af. Ik heb haar gebeld en ze was heel aardig. We waren van plan om ook bij haar langs te gaan maar toen wees een vriendin mij op een topic waar haar reacties en die van de topicstarter erg lelijk waren. Die vriendin wilde niet meer met haar in zee. Mijn moeder was het met de vriendin eens, dus gaat het bij marocdress niet door.
ik kan mij niet voorstellen dat moon zomaar lelijk doet tegen iemand
het is een super sociale vrouw met der hart op de juiste plek!

04-12-2011, 12:50
[QUOTE=Mamsie_;102579155]ik kan mij niet voorstellen dat moon zomaar lelijk doet tegen iemand
het is een super sociale vrouw met der hart op de juiste plek![/QUOTE

Wie is moon?

04-12-2011, 13:00

Citaat door rajea75:
[QUOTE=Mamsie_;102579155]ik kan mij niet voorstellen dat moon zomaar lelijk doet tegen iemand
het is een super sociale vrouw met der hart op de juiste plek![/QUOTE

Wie is moon?
hallo meid,

als je naar marocdress hebt gebeld dan heb je mij aan de telefoon gehad


@mamsie_ dank voor je lieve reactie!

04-12-2011, 13:02
Kaftan Fez heeft super mooie jurken en creaties en weet wat hij doet.

04-12-2011, 13:03

Citaat door Zijnliefde:
Kaftan Fez heeft super mooie jurken en creaties en weet wat hij doet.
helemaal mee eens!

04-12-2011, 13:17

Citaat door Zijnliefde:
Kaftan Fez heeft super mooie jurken en creaties en weet wat hij doet.
klopt hij staat ook boven aan de lijst maar we willen eerst nog verder kijken.

04-12-2011, 13:23

Citaat door moon_2011:
[quote=rajea75;102579193]

hallo meid,

als je naar marocdress hebt gebeld dan heb je mij aan de telefoon gehad

@mamsie_ dank voor je lieve reactie!
zou best kunnen maar het heeft verder geen zin om in deze topic te reageren, de keuze is zowiezo niet op jou gevallen. Mijn moeder is hier heel resoluut in. Mijn ouders zijn zelf ondernemers en zijn heel principieel over hoe je met anderen dient om te gaan.

04-12-2011, 15:31
kaftan fes is inderdaad een goede nadeel erg prijzig

04-12-2011, 15:34


Zonder twijfel Kaftan Fes. Wij laten daar altijd maken en het resultaat is altijd verbluffend.

15-12-2011, 20:48
neem eens een kijkje op http://www.caftanexclusives.nl

nu ook in utrecht

15-12-2011, 20:50

Citaat door badawia:
neem eens een kijkje op http://www.caftanexclusives.nl

nu ook in utrecht
wij hebben al een afspraak staan, ben benieuwd want ik heb veel goede dingen over je gehoord

Pagina's : [1] 2