Bekijk volle/desktop versie : ruzie met man



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

03-12-2011, 23:05
Salaam,

Wie heeft dit ooit al eens gedaan,na een ruzie met je man over telkens hetzelfde,dat ie altijd heel de dag buiten is tot savonds laat,wil ik hem nu een lesje leren door hem niet binnen te laten,heb de sleutel al op de deur gezet

Ik twijfel

03-12-2011, 23:08


Is hij weg vanwege ruzie of hebben jullie ruzie om het feit dat ie zo vaak tot 's avonds laat weg is?

Als het de laatste is zou ik weg gaan en kijken wat ie doet als ie een leeg huis aantreft.

03-12-2011, 23:10
Jij kent hem het beste, wat zal er gebeuren als je hem buiten laat zitten??

03-12-2011, 23:15
we hebben onder andere ruzie om het feit dat hij elke dag buiten zit en dan nog eens zo laat,daar bedoel ik mee meestal komt ie om 23h thuis,dan een keer middernzcht en ga zo maar door,we hebben ook een dochter die hij daardoor zo weinig ziet,eventjes overdag,maar dan is hij weer weg

ik ben het zat om mezelf telkens te herhalen,ik ben al eens na ruzies naar mn ouders gegaan om daar te overnachten maar het helpt niet,hij blijft gewoon voort doen,en nu heb ik zoiets van als je buiten heel de dag zit moet je ook maar buiten slapen

03-12-2011, 23:19


jij kent je man het beste, maar wees voorbereid dat hij boos kan worden en de deur kan forceren....ik weet niet hoe zijn temperament is, maar is natuurlijk mogelijk, waardoor je dochtertje erg zou schrikken

03-12-2011, 23:20

Citaat door trouwjurk2011.:
jij kent je man het beste, maar wees voorbereid dat hij boos kan worden en de deur kan forceren....ik weet niet hoe zijn temperament is, maar is natuurlijk mogelijk, waardoor je dochtertje erg zou schrikken
En TS loopt kans op een pak rammel als het een heethoofd is...

03-12-2011, 23:21

Citaat door noor81:
we hebben onder andere ruzie om het feit dat hij elke dag buiten zit en dan nog eens zo laat,daar bedoel ik mee meestal komt ie om 23h thuis,dan een keer middernzcht en ga zo maar door,we hebben ook een dochter die hij daardoor zo weinig ziet,eventjes overdag,maar dan is hij weer weg

ik ben het zat om mezelf telkens te herhalen,ik ben al eens na ruzies naar mn ouders gegaan om daar te overnachten maar het helpt niet,hij blijft gewoon voort doen,en nu heb ik zoiets van als je buiten heel de dag zit moet je ook maar buiten slapen
wat doet hij dan buitenshuis?

03-12-2011, 23:23

Citaat door Pleeborstel:
En TS loopt kans op een pak rammel als het een heethoofd is...
Nou ik hoop dat haar man niet zo is, dat gun je niemand. Iedereen hoort van een ander af te blijven. Maar met buitensluiten in dit weer lijkt mij geen optie. Communicatie is de sleutel. Praat met hem en deel hem je pijn en verdriet op een rustig moment van de dag.

03-12-2011, 23:23
ik weet het niet wat hij dan doet heel de dag,,zijn er nog dames die zo een man hebben,die elke dag buiten is

03-12-2011, 23:24
nee hamdoelilah, na zijn werk komt hij rechtstreeks naar huis. Als hij wat afspreekt met zijn vriend dan geeft hij dat door en wens ik hem veel plezier, maar hij komt nooit later dan 8 uur thuis.

03-12-2011, 23:25

Citaat door Pleeborstel:
En TS loopt kans op een pak rammel als het een heethoofd is...
waar ben je.. alle vrouwen zijn op zoek naar jou..


sorry ts.. moest even..

03-12-2011, 23:26
Moeilijk, maar ik zou de deur niet forceren.
Het is ook zijn huis, hij is geen klein kind meer.
Probeer met hem in dialoog te gaan en maak hem duidelijk dat hij nu een echtgenoot/vader is, dat hij ook plichten heeft in het huishouden en niet steeds met zijn vriendjes naar buiten moet gaan.

Je bent kwaad, ik begrijp je best, maar laat jouw woede de situatie niet verergeren. Indien je de deur op slot doet dan maak je alles erger.

03-12-2011, 23:26



Citaat door trouwjurk2011.:
Nou ik hoop dat haar man niet zo is, dat gun je niemand. Iedereen hoort van een ander af te blijven. Maar met buitensluiten in dit weer lijkt mij geen optie. Communicatie is de sleutel. Praat met hem en deel hem je pijn en verdriet op een rustig moment van de dag.
Geheel met je eens.

Alleen is communicatie bij Marokkanen nog weleens een probleem...


Citaat door Surfster:
waar ben je.. alle vrouwen zijn op zoek naar jou..


sorry ts.. moest even..
WTF?

Wil jij soms ook rammel?

03-12-2011, 23:28

Citaat door noor81:
ik weet het niet wat hij dan doet heel de dag,,zijn er nog dames die zo een man hebben,die elke dag buiten is

Waarschijnlijk is hij met vrienden op café?
Maar eerlijk, hoe zou hij reageren moest jij steeds tot s'avonds laat met je vriendinnen buiten zitten? Dat zou hij niet leuk vinden aangezien dat niet echt hoort voor een getrouwde vrouw met kinderen. Maak hem dan duidelijk dat hij ook moet stoppen met te denken dat hij kan doen wat hij wil zonder jou toe te lichten.
Wees eens even eerlijk, hoe oud zijn jullie nu en hoe oud waren jullie toen jullie trouwden?

03-12-2011, 23:29

Citaat door Surfster:
waar ben je.. alle vrouwen zijn op zoek naar jou..


sorry ts.. moest even..
Je leest mijn gedachten wou dat ook net typen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8