Bekijk volle/desktop versie : Een ingewikkelde situatie..



Pagina's : [1] 2

03-12-2011, 03:50
Ik verkeer momenteel in een relatie van bijna 26 maanden en ik ben zeer zeker blij met het meisje dat ik heb leren kennen el hamdoulilah. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik soms van die momenten heb dat ik twijfel, en dan heeft het niets te maken met haar of met mij, maar meer om het feit dat we dan bezig zijn met iets wat ons geloof ons verboden heeft. Nou hoop ik insha'Allah uit de grond van mijn hart dat zij de vrouw is die ik mijn achternaam mag/zal/kan geven. Alleen het zit ons dwars.. En al is het zo dat we er goede intenties mee hebben, duidelijk is dat er geen uitzondering voor ons gemaakt zal worden door Allah swt..
Als het aan ons lag waren we nu al getrouwd, want we zijn nog best wel jong.. Beide zijn we 19 jaar. Maar dat is niet eens waar het aan ligt, het is meer dat ik/zij nog geen vast inkomen hebben en omdat we beide nog bezig zijn met onze opleidingen.

Voor mij is de vraag die ik wil stellen ook heel onduidelijk, dus voor jullie zal het veel moeilijker zijn om mijn vraag te begrijpen, Maar eigenlijk komt het er op neer dat ik niet weet wat ik moet doen.

Mocht er iemand zijn die me kan helpen, of me tips kan geven dan heb ik graag dat er contact op wordt genomen via een pm.

Shokran

03-12-2011, 03:53


hebben jullie een groot huis??

03-12-2011, 10:45

Citaat door hallallove:
Je mag haar je achternaam niet eens geven, even los van de rest.
sooo out of the blue

03-12-2011, 10:48
De relatie beindigen en haar hand gaan vragen wanneer je er klaar voor bent. Huis, vast inkomen , en de zegen van je ouders.

03-12-2011, 10:49



Citaat door DiepOngelukkig_:
De relatie beindigen en haar hand gaan vragen wanneer je er klaar voor bent. Huis, vast inkomen , en de zegen van je ouders.
wollah had nooit verwacht dat jij dit zou zeggen

03-12-2011, 10:50

Citaat door adjepatatje:
wollah had nooit verwacht dat jij dit zou zeggen
Want?

Ik kan ook serieus zijn hoor.

03-12-2011, 10:52

Citaat door DiepOngelukkig_:
Want?

Ik kan ook serieus zijn hoor.
jij hebt meestal van die parra reacties

03-12-2011, 10:54

Citaat door adjepatatje:
jij hebt meestal van die parra reacties
Parra

Een serieuze vraag verdient een serieuze antwoord van mij.

03-12-2011, 11:00

Citaat door DiepOngelukkig_:
Parra

Een serieuze vraag verdient een serieuze antwoord van mij.
nu begrijp ik je OT pas hahaha je hebt alles wat een man in een vrouw zoekt en tegelijkertijd alles wat hij verafschuwt

03-12-2011, 11:05

Citaat door adjepatatje:
nu begrijp ik je OT pas hahaha je hebt alles wat een man in een vrouw zoekt en tegelijkertijd alles wat hij verafschuwt
Yes, baby..iam the perfect woman.

03-12-2011, 11:11
WFT 19 Jaar nog kleine kinderen. in die leeftijd speelde ik nog met barbies

03-12-2011, 11:13

Citaat door nadoria889:
WFT 19 Jaar nog kleine kinderen. in die leeftijd speelde ik nog met barbies
Mijn moeder had op haar 19de al 5 kinderen.

03-12-2011, 11:19



Citaat door DiepOngelukkig_:
Mijn moeder had op haar 19de al 5 kinderen.

03-12-2011, 12:13

Citaat door DiepOngelukkig_:
De relatie beindigen en haar hand gaan vragen wanneer je er klaar voor bent. Huis, vast inkomen , en de zegen van je ouders.
Diepongelukkig, hoe vaker ik hierop kom hoe meer respect ik voor je krijg.

Ik heb nu al een paar keer serieuze reacties van jou gelezen die alsook islamitisch gerelateerd zijn en kan één ding zeggen, respect en laat wat vaker die kant zien al weet ik dat je hier ook vaak genoeg gewoon provoceert of belachelijk doet

ontopic

[video=youtube;qjut1XrcwSQ]http://www.youtube.com/watch?v=qjut1XrcwSQ&list=FLMymPY-3yIqG8Aw7aiok2ZA&index=97&feature=plpp_video[/video]

Als je haar nog niet kunt huwen, dan moet je je relatie beëindigen en haar vader contacteren wanneer je er wel klaar voor bent.

03-12-2011, 12:35
He loves her so, so much.

Barak Allahu feek voor 't delen Hayat!

Pagina's : [1] 2