Bekijk volle/desktop versie : tazzz ya landverader..



03-12-2011, 00:14
ik kreeg dit stomme domme idiote flimpje wel vaker te horen maar nog nooit zo veel als vandaag. Bij iedere pagina die ik open hooor ik het wel.. en aangezien ik aan het skypen ben is dit reuze irri.. hoe krijg ik dat weg? of dat het uberhaupt niet meer aangaat als ik gewoon dood normaal aan het surfen ben op mnl

wat een asociaa onrespectvol geluidsfilmpje is dat bye the way

kiefessss tazzz behda

03-12-2011, 00:15


Dat had ik gisteren. Irritant! Kan het ook niet uitzetten?

03-12-2011, 00:19
Ik dacht dat ik een virus had
Waarom moet ik elke keer dat straatschoffie aanhoren :/

03-12-2011, 00:19
eerst d8 ik huh waar komt dat geluid vandaan? ik dacht dat het me darmen waren opeens hoor, tazz yeh landverrader

gewoon verschrikkelijk
!!!!

03-12-2011, 00:23


`normaal heb ik er niet zo vaak last van maar vandaag weten ze niet van ophouden met hun domme reclame.. en het is zoo storend als je aan het skypen bent..

03-12-2011, 00:52
Haha ik lach me in een deuk hoe je het nog grappig en geirriteerd verteld.. vooral met skype ! nee het is echt een strondvervelend filmpje het moet verwijderd worden..

03-12-2011, 01:12
Je bent verplicht je geluid uit te zetten

03-12-2011, 01:23
Ik schrok me gisteravond ook dood! Ik ging me echt afvragen waar dat geluid vandaan kwam. Je kan het niet eens uitzetten, dat is het ergste. Je bent gewoon verplicht je geluid uit te doen. Het rare is ook dat ik het pas laat in de avond hoor? Gedurende hele dag hoor en zie ik niks en dan komt het in de avond ineens tevoorschijn??

03-12-2011, 01:44
walgelijk stigmatiserend filmpje wat onrecht doet aan het feit dat turkse/marokkaanse en surinaamse agenten door blanke hollandse collega politie agenten worden wantrouwd en stelselmatig weggezet als onbetrouwbaar