Bekijk volle/desktop versie : Een ware oorlog tegen de Islam! OOK IN NEDERLAND!



11-11-2004, 16:09
Ik kan jullie verzekeren dat Nederland in een nieuw tijdperk is beland waarin zij groen licht heeft voor de oorlog tegen de Islam.

Een uiterlijke verandering van een niet baarddragende moslim naar en baarddragende moslim is nu VERDACHT[/SIZE] van terrorisme!

Nederland, bekrompen land dat je bent, je pakt het extremisme helemaal verkeerd aan, ipv dat jij het terrorisme tegen gaat ga jij [SIZE=7]TERRORISTEN KWEKEN met je domme regels of oorlog!

Je kijkt te veel naar het Amerikanisme

Kijk maar naar de verschrikkelijke strijd in Israel!

We zullen in Nederland een spiraal van geweld tegemoet gaan als er keihard opgetreden wordt tegen de Islam, en daar ben ik bang voor!

Wij willen geen Amerikaanse toestanden hier hebben, JULLIE???????

11-11-2004, 16:11


ik ook niet!

11-11-2004, 16:13

Citaat door Nousratakoum1:
Ik kan jullie verzekeren dat Nederland in een nieuw tijdperk is beland waarin zij groen licht heeft voor de oorlog tegen de Islam.

Een uiterlijke verandering van een niet baarddragende moslim naar en baarddragende moslim is nu VERDACHT van terrorisme!

Nederland, bekrompen land dat je bent, je pakt het extremisme helemaal verkeerd aan, ipv dat jij het terrorisme tegen gaat ga jij TERRORISTEN KWEKEN met je domme regels of oorlog!

Je kijkt te veel naar het Amerikanisme

Kijk maar naar de verschrikkelijke strijd in Israel!

We zullen in Nederland een spiraal van geweld tegemoet gaan als er keihard opgetreden wordt tegen de Islam, en daar ben ik bang voor!

Wij willen geen Amerikaanse toestanden hier hebben, JULLIE???????
Waar woon jij, tijd dat men jou ook eens een bezoekje brengt..
Idoten zoals jij kunnen we nu wel missen.

11-11-2004, 16:15
euhm...ik als nederlander niet in ieder geval.....overigens vind ik wel dat je met t in brand steken van n moskee of kerk alleen maar meer haat zaait....wat moet je je kind vertellen als er n basisschool in de brand staat? De kinderen worden groot gebracht met haat, geweld, intolerantie.....Zij, de volgende generatie, weten niet beter.....

overigens vind ik t wel frapant dat de AIVD n lijst van 150 mogelijke terorristen heeft en nu pas gaat kijken of de adressen we kloppen....als ze al n oorlog willen winnen,moeten ze vooral zo beginnen.....

Maar even n vraag....de islam verwerpt over t algemeen extremisme en terrorisme...maar wat wordt er door moslims zelf aan gedaan om mensen met deze gedachten tot bezinning te laten komen? Ik dnek dat n "normale" moslim eerder in contact komt en staat met n extremistische moslim dan n ongelovige....de tweede wereldoorlog in Europa werd pas beslecht toen er 2 fronten waren.....als de regering en zo het ene front is, wrom vormen de moslims die tegen geweld zijn niet t tweede front?

11-11-2004, 16:32


Er wordt helemaal niet keihard opgetreden tegen de islam. Als dat zo was, waren alle moskeeen al lang gesloten. Maar leg me uit hoe we extremisme moeten aanpakken. Ik weet het niet.

En wat dat met Israel temaken heeft, weet ik niet. Voor zover ik me kan herinneren is er in nederland van Moslims En dat wil ik graag zo houden!

11-11-2004, 16:37

Citaat door Nousratakoum1:
Ik kan jullie verzekeren dat Nederland in een nieuw tijdperk is beland waarin zij groen licht heeft voor de oorlog tegen de Islam.

Een uiterlijke verandering van een niet baarddragende moslim naar en baarddragende moslim is nu VERDACHT van terrorisme!

Nederland, bekrompen land dat je bent, je pakt het extremisme helemaal verkeerd aan, ipv dat jij het terrorisme tegen gaat ga jij TERRORISTEN KWEKEN met je domme regels of oorlog!

Je kijkt te veel naar het Amerikanisme

Kijk maar naar de verschrikkelijke strijd in Israel!

We zullen in Nederland een spiraal van geweld tegemoet gaan als er keihard opgetreden wordt tegen de Islam, en daar ben ik bang voor!

Wij willen geen Amerikaanse toestanden hier hebben, JULLIE???????
Leuk he? continu nieuwe topic's openen, die haat zaaien

11-11-2004, 16:38
Nee, redt eerst je eigen huid, voor je gaat strijden voor je religie. Zonder lichaam kun je niet strijden namelijk.

11-11-2004, 17:19

Citaat door Homerus:
De meesten zijn niet blind, dus schreeuw niet zo met al die koeienletters.

Amerikaanse toestanden lijken mij absoluut wenselijk boven de dictatuur van moslimlanden. Wenselijker boven de fanatici die hun god misbruiken om anderen ritueel te vermoorden.

Wij? Wie zijn "Wij". Ik hoor niet bij jou en ik schat 16 miljoen andere Nederlanders ook niet.

Ik maak uit jouw tekstje op dat jij politieke en terroristische moorden goedkeurt. Ik begrijp dat jij zegt dat het Nederland haar schuld is dat zij nu zo hard getroffen wordt in haar basale waarden. Dat onze vrijheid, eeuwenlang bevochten, afgenomen wordt door haatdragende blinde fanatici.

Jij keurt moorden goed, jij keurt politieke moorden goed en jij verdraait de werkelijkheid. Jij verdraait oorzaak en gevolg en zo wordt het Nederland haar schuld als Nederland door mensen zoals jij in een rokende bomkrater wordt veranderd. Ik bid God op mijn blote knieen dat er binnenkort voor fanatici zoals jij in Nederland geen plaats meer is.

Homerus.[/SIZE]
Hee,
ik wil ff wat vragen: waar staat dat ze de moord goedkeurt? waar staat dat ze moorden goedkeurt?

11-11-2004, 17:49

Citaat door Nousratakoum1:
Ik kan jullie verzekeren dat Nederland in een nieuw tijdperk is beland waarin zij groen licht heeft voor de oorlog tegen de Islam.

Een uiterlijke verandering van een niet baarddragende moslim naar en baarddragende moslim is nu VERDACHT van terrorisme!

Nederland, bekrompen land dat je bent, je pakt het extremisme helemaal verkeerd aan, ipv dat jij het terrorisme tegen gaat ga jij TERRORISTEN KWEKEN met je domme regels of oorlog!

Je kijkt te veel naar het Amerikanisme

Kijk maar naar de verschrikkelijke strijd in Israel!

We zullen in Nederland een spiraal van geweld tegemoet gaan als er keihard opgetreden wordt tegen de Islam, en daar ben ik bang voor!

Wij willen geen Amerikaanse toestanden hier hebben, JULLIE???????
Nergens in de wereld gaat islam samen met vrijheid en democratie.
Als we in NL de zelfde regels hadden als bijv. in Saoedi-Arabie, zouden alle moskeën gesloten worden en alle openbare uitingen van de islam, zoals de Hijaab, verboden worden.

In plaats daarvan heeft NL zijn islamitische inwoners vele zaken gegeven die ze in hun thuislanden niet hadden/hebben. Denk aan vrijheid van godsdienst, welvaart, onderwijs, goede gezondheidszorg, vrijheid etc.

Wat heeft jullie nieuwe vaderland daarvoor teruggekregen? Stank voor dank. Als 'dank' hebben sommigen onder jullie de vrijheid misbruikt om terroristische cellen op te zetten en zijn begonnen critici als TvG af te slachten. Velen van jullie sympathiseren openlijk of in het geheim met deze misdadigers.

Het buitenland verbaast zich over het feit dat het in het tolerante NL zo mis gelopen is. Alleen keihard optreden kan de democratie nog redden en een politiestaat voorkomen.


De Amerikanen hadden sneller dan wij door, dat met moslimextremisten niet te praten valt en hebben daarom na 9/11 de strijd naar het gebied van hun vijanden verplaatst.

12-11-2004, 14:53
Jij citeert:

" Ik maak uit jouw tekstje op dat jij politieke en terroristische moorden goedkeurt. Ik begrijp dat jij zegt dat het Nederland haar schuld is dat zij nu zo hard getroffen wordt in haar basale waarden. Dat onze vrijheid, eeuwenlang bevochten, afgenomen wordt door haatdragende blinde fanatici.

Jij keurt moorden goed, jij keurt politieke moorden goed en jij verdraait de werkelijkheid. Jij verdraait oorzaak en gevolg en zo wordt het Nederland haar schuld als Nederland door mensen zoals jij in een rokende bomkrater wordt veranderd. Ik bid God op mijn blote knieen dat er binnenkort voor fanatici zoals jij in Nederland geen plaats meer is."

Ik zou zeggen:

DAT MAG JIJ VINDEN! JIJ MAG DE TEKST ZO OPVATTEN EN VERKLAREN; HAD JIJ EEN 10 VOOR TEKSTVERKLAREN?

21-11-2004, 13:45
Oja, je mag toch zeggen wat je vindt. (wel met dt he, hihihi)