Bekijk volle/desktop versie : Pffff sommige diensten



Pagina's : [1] 2

02-12-2011, 19:23
er heerst echt een kapsonesheid onder sommige diensten! je mailt ze voor een offerte of pm maar walow antwoord en intussen wel tig topics openen! dan heb ik al zoioets van laat maar zitten

02-12-2011, 20:09


Salaam
Andersom ook zus..
Dakka Nzaha

02-12-2011, 20:10
hahahahaha!

02-12-2011, 20:10
Salaam
jij hebt gelijk gek is dat...
Andersom ook zus..
Dakka Nzaha

02-12-2011, 20:14



Citaat door aissawi:
Salaam
Andersom ook zus..
Dakka Nzaha
ja maar als je dat zo gaat spelen met je klanten kan je wel fluiten naar je business heb ik intresse laat ik het je weten zo niet shokran en beslema...

02-12-2011, 20:46
@pri ncesss sommige hebben indd kapsones i totaly agree with youu!!

02-12-2011, 20:50
Wen er maar aan! Afspraken maken met cateraars en ziana's anasheedbands etc is gewoon PURE hel! Het is 100 keer heen en weer bellen, mailen, smsen wil je eindelijk een afspraak hebben. En als je geluk hebt zeggen ze NIET last minute af. Met Marokkanen samenwerken gaat gewoon niet... Vreselijk!!

02-12-2011, 21:07
ik krijg wel altijd gelijk antwoord hoor en ze zijn altijd heel vriendelijk.

02-12-2011, 21:14

Citaat door Touzine_Dame:
ik krijg wel altijd gelijk antwoord hoor en ze zijn altijd heel vriendelijk.
Ik heb 12 cateraars gemaild voor een offerte, waarvan 8 netjes een overzichtelijk offerte hebben gestuurd. Maar toen ik afspraken wou maken, zei er één dat het niet kon omdat ze haar b oekhouding niet op orde had voor 2011, daar heb ik toch geen boodschap aan. Dus die valt per direct af. Maar gelukkig zitten er ook wel proffesionals tussen.

02-12-2011, 21:27

Citaat door GekkeOujdia:
Ik heb 12 cateraars gemaild voor een offerte, waarvan 8 netjes een overzichtelijk offerte hebben gestuurd. Maar toen ik afspraken wou maken, zei er één dat het niet kon omdat ze haar b oekhouding niet op orde had voor 2011, daar heb ik toch geen boodschap aan. Dus die valt per direct af. Maar gelukkig zitten er ook wel proffesionals tussen.
Ja cateraars ben ik over het algemeen wel tevreden mee, ze geven je echt gelijk alle info die je nodig hebt.
Alleen met neggafat heb ik wel paar slechte ervaringen mee dat ze niet reageren of heel dom kort antwoord terwijl ik meer dingen vroeg. Dat had ik pas nog met ziana dounia, dan reageer ik niet eens meer terug gelijk dikke kruis

03-12-2011, 22:51
kapsones is nergens voor nodig, vind ik..

er zitten altijd wel een paar tussen helaas, maar geef niet op dame.
ghair inchallah en succes met alle voorbereidingen.

bab noujoum

04-12-2011, 11:46
Hun zijn goed!!

Op zoek naar een goede serveergroep?
Wij zij serveergroep Lala-La3rosa. Wij zijn een hele gezellige groep die serieus ons werk verrichten!!

Binnenkort een speciale gelegenheid: een bruiloft, verloving, babyfeest, tahara, heel veel bezoek etcl,
waarbij je serveersters nodig hebt? Dan kan je ons altijd mailen/bellen.

De taken:

x Verwelkomen van de gasten
x Het serveren van gerechten, gereedzetten van borden/schotels, inschenken van dranken volgens de daartoe gestelde regels.
x Afruimen en afvoeren van gebruikt serviesgoed, bestek etc. en gereedmaken van de tafel voor hergebruik.
x Het in de gaten houden van de tafels
x Het maken van thee of koffie
x Zo nodig het helpen met decoratie
en nog veel meer!

Veer meer info Bel gerust 0611814738

Groetjes Serveergroep Lala-La3rosa

04-12-2011, 11:50



Citaat door GekkeOujdia:
Ik heb 12 cateraars gemaild voor een offerte, waarvan 8 netjes een overzichtelijk offerte hebben gestuurd. Maar toen ik afspraken wou maken, zei er één dat het niet kon omdat ze haar b oekhouding niet op orde had voor 2011, daar heb ik toch geen boodschap aan. Dus die valt per direct af. Maar gelukkig zitten er ook wel proffesionals tussen.
heb het zelfde meegemaakt, heb er 11 gemaild en ook heel weinig teruggekregen. Ik vind het raar en als je ze belt dan kunnen ze niks zeggenen vragen ze je het op mail te zetten

04-12-2011, 12:28
Dat komt omdat de cateraar jullie niet als klant wilt. Te veel eisen misschien voor weinig geld ? Cateraar heeft dan geen zin in gezeik.

04-12-2011, 12:33

Citaat door gezelligetante:
Dat komt omdat de cateraar jullie niet als klant wilt. Te veel eisen misschien voor weinig geld ? Cateraar heeft dan geen zin in gezeik.
hoezo? ze weten niks over mij? ik vraag alleen een prijs en heb netjes het menu plus aantal gasten, verder hebben we nog geen contact gehad. Dus de cateraar weet niks over mijn eisen enzv

Pagina's : [1] 2