Bekijk volle/desktop versie : Ik ben te kieskeurig. Hoe kom ik er van af



02-12-2011, 18:40
Ik vind dat echt erg.

02-12-2011, 18:44


Gewoon een kans geven. Ghair Incha allaah

02-12-2011, 18:45
Ben je zo mooi dan?

02-12-2011, 18:47
Een spiegel voor je houden?

02-12-2011, 18:49



Citaat door History:
Ben je zo mooi dan?
weet ik niet, maar de aandacht is er wel. Ik hoor ook soms van mensen je kunt beter krijgen.
Ik had liever geen aandacht krijgen en genoegen nemen met wat je hebt

02-12-2011, 18:50

Citaat door Amatullah_:
Gewoon een kans geven. Ghair Incha allaah
Mijn gevoel zegt dan echt meteen van nee.

02-12-2011, 18:53
Gewoon je ogen dicht doen terwijl je het ja woord geeft

Nee serieus, je moet niet te hebberig willen zijn en een lijst maken met dingen die echt belangrijk zijn. Doet hij daaraan dan ga je met hem verder. Ga niet steerds verder zoeken want dan ben je nooit klaar.

02-12-2011, 18:53

Citaat door maghrabia__:
weet ik niet, maar de aandacht is er wel. Ik hoor ook soms van mensen je kunt beter krijgen.
Ik had liever geen aandacht krijgen en genoegen nemen met wat je hebt
Zo kan je bij iedere man zeggen 'je kunt beter krijgen'. De kunst is om genoegen te nemen met wat je krijgt. Zolang je een paar essentiële eigenschappen die nodig zijn voor een goed huwelijk terug vindt in een man, zou je niet moeten klagen.

02-12-2011, 18:54

Citaat door maghrabia__:
weet ik niet, maar de aandacht is er wel. Ik hoor ook soms van mensen je kunt beter krijgen.
Ik had liever geen aandacht krijgen en genoegen nemen met wat je hebt
De zin "je kan beter krijgen" is alleen maar gefocust op uiterlijk, vind je innerlijk niet belangrijker dan? Want dat
is echt moeilijk te krijgen, want als je zo`n iemand vind dan moet je er zuinig mee zijn..

02-12-2011, 18:55

Citaat door riffiameiske:
Zo kan je bij iedere man zeggen 'je kunt beter krijgen'. De kunst is om genoegen te nemen met wat je krijgt. Zolang je een paar essentiële eigenschappen die nodig zijn voor een goed huwelijk terug vindt in een man, zou je niet moeten klagen.
ja, dat klopt. Ik knap heel snel van iemand af. Ik kan er niks aan doen.
Ik wil ook diegene leuk kunnen vinden, maar bij mij is dat heeel erg moeilijkkk

02-12-2011, 18:55

Citaat door History:
De zin "je kan beter krijgen" is alleen maar gefocust op uiterlijk, vind je innerlijk niet belangrijker dan? Want dat
is echt moeilijk te krijgen, want als je zo`n iemand vind dan moet je er zuinig mee zijn..
dat klopt. Ik heb er een paar afgewezen en daar heb ik best spijt van