Bekijk volle/desktop versie : Wat vind jij van de Burka????



02-12-2011, 11:18
Ik vind het allemaal een beetje te overdreven!!!
Als je je hijaab correct draagt en je je kleedt volgens de kledingvoorschriften ben je toch ook goed bezig?

Ik vind juist dat je met de burka aandacht wil trekken!!!

02-12-2011, 11:20


Ik vind dat iedereen het recht heeft om te dragen wat ie wilt..

02-12-2011, 11:22

Citaat door Yasmina_b:
Ik vind dat iedereen het recht heeft om te dragen wat ie wilt..
Ik zou zo iemand niet voor de klas van mijn kind willen hebben. Hoe weet ik nou wie er echt onderzit?

02-12-2011, 11:23
Daar gaan we weer. Ipv op te kijken tegen deze dames die zo standvastig zijn in het geloof, wordt er een topic geopend om ze in een kwaad daglicht te stellen. Baz 3la mgharba. Als wij al niet op kunnen komen voor onze zusters, wie gaat het dan doen? Er zijn zelfs kaafirs die deze dames deze vrijheid gunnen.. En de medemoslima's??? Die vinden het overdreven

02-12-2011, 11:25



Citaat door RedouansBaby:
Ik zou zo iemand niet voor de klas van mijn kind willen hebben. Hoe weet ik nou wie er echt onderzit?
Dat is een heel ander verhaal. Het gaat hier zoals je in je eerste reactie stelt om de burqa.. Niet om de dames die hiermee voor de klas willen staan.

02-12-2011, 11:33

Citaat door RedouansBaby:
Ik vind het allemaal een beetje te overdreven!!!
Als je je hijaab correct draagt en je je kleedt volgens de kledingvoorschriften ben je toch ook goed bezig?

Ik vind juist dat je met de burka aandacht wil trekken!!!
Ik, ik, ik... Ja jij vindt dat. Maar ZIJ vinden wat anders.
Bepaal jij wat een ieder in haar kledingkast heeft hangen.
Houd toch op zeg. Zolang iemand in welke kledij dan ook je niet tot last is, heb je gedijst te houden en het te respecteren.

Vraagje he? De religie is je bekend neem ik aan. Wat doet je bewegen hier echt over na te denken, te ergeren en er een topic over te openen?
Als je nou Nederlandse bent zonder kennis van de Islam snap ik het. Maar kom op hey. Je weet dondersgoed waarom deze vrouwen het dragen en niemand kwaad doen!

02-12-2011, 11:34
Ik kijk naar ze op mashaAllah.

02-12-2011, 11:34

Citaat door RedouansBaby:
Ik zou zo iemand niet voor de klas van mijn kind willen hebben. Hoe weet ik nou wie er echt onderzit?
Iedere lerares met burqa is bereidt haar gezicht te laten zien aan een moeder om vertrouwen te scheppen!

02-12-2011, 11:38
Ik heb er weinig mee, maar vind dat mensen gewoon een burka moeten kunnen dragen wanneer ze dat willen. Enige uitzondering zouden bedrijven en overheidsinstellingen moeten zijn.

02-12-2011, 11:38

Citaat door RedouansBaby:
Ik vind het allemaal een beetje te overdreven!!!
Als je je hijaab correct draagt en je je kleedt volgens de kledingvoorschriften ben je toch ook goed bezig?

Ik vind juist dat je met de burka aandacht wil trekken!!!
als een vrouw meer dan een gewone hijab draagt dan is dat haar keuze. Of het nu verplicht is of niet, zij verdient meer hasanat dan gewoon hijab te dragen. en waar je je om druk maakt, zij pleegt toch geen zonde met een burka.
wat heb ik een hekel aan zo'n moslims die hun eigen geloof onderdrukken.
[SIZE=5ex" --> http://https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxpM3R pcWFhZHxneDo3NmYwOThlZDI2NGI1YzY0&pli=1

02-12-2011, 11:42
Ik en jij hebben er nu eens helemaal niets van te vinden. Jij bent overigens niemand om uit te maken hoe het aldanniet moet en wat kan of niet. Genoeg bewijzen die aantonen dat de niqaab tot de verplichte klederdracht behoort in die en die omstandigheden. Verder staat er gewoon een punt naast!

02-12-2011, 11:43

Citaat door mohajirah:
als een vrouw meer dan een gewone hijab draagt dan is dat haar keuze. Of het nuverplicht is of niet, zij verdient meer hasanat dan gewoon hijab te dragen. en waar je je om druk maakt, zij pleegt toch geen zonde met een burka.
wat heb ik een hekel aan zo'n moslims die hun eigen geloof onderdrukken.
Ff laten zien hoe modern ze wel niet zijn door de burka overdreven te vinden.. Pfff

02-12-2011, 11:52


burka vind ik hier wat overdreven .. we leven immers in een westerse land.. burka trekt hier eenmaal aandacht dat is een feit..

in een islamitische land vind ik het zeer zeker goed..

02-12-2011, 11:55
Ik vind ik vind ik vind...........................

Het gaat er niet om wat jij of wij vinden!! Het gaat om wat Allaah vind!! Hij bepaald de regels hier niet jij of meneertje rutten!

02-12-2011, 11:55

Citaat door diamond_princes:
burka vind ik hier wat overdreven .. we leven immers in een westerse land.. burka trekt hier eenmaal aandacht dat is een feit..

in een islamitische land vind ik het zeer zeker goed..
Dit vind ik zo'n Wilders-achtige/ De Winter reactie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41