Bekijk volle/desktop versie : Studie Is het bij jullie thuis ook te druk om te kunnen studeren?



01-12-2011, 22:17
Om de paar min. hoor ik iemand schreeuwen
Ruzie tussen broertjes enz.

01-12-2011, 22:37


jaaa!!! I hate it soooo !!!! Ik kan gewoon niet concentreren :s

01-12-2011, 23:46
Haha hier hetzelfde probleem. Daarom blijf ik liever op school .

02-12-2011, 00:25
Heeeerlijk, als de tv aanstaat en er de hele dag een nieuwslezer van al jazeera staat te praten! En dat meen ik echt hoor . Ik verveel me enorm snel als ik niks hoor of zie.

02-12-2011, 09:07


Als ik moet leren voor een tentamen, dan ga ik liever naar de bibliotheek. Het is niet dat het te druk is thuis, juist niet. Er zijn te veel verleidingen (Lees: tv, laptop etc).

02-12-2011, 16:30

Citaat door Bouayach_Inoe:
Als ik moet leren voor een tentamen, dan ga ik liever naar de bibliotheek. Het is niet dat het te druk is thuis, juist niet. Er zijn te veel verleidingen (Lees: tv, laptop etc).
Klopt maar soms verveel ik me snel whahah ga ik afleiding zoeken:s moet dat echt afleren whahahahah

02-12-2011, 16:33

Citaat door Integrand:
Heeeerlijk, als de tv aanstaat en er de hele dag een nieuwslezer van al jazeera staat te praten! En dat meen ik echt hoor . Ik verveel me enorm snel als ik niks hoor of zie.
whahahahahaha al jazeeraa bij ons (me zusjes) die de hele tijd tekenfilms en series kijken:S en dan zit ik in me kamer hoor ik de tv keihard !! zeg ik er wat van dan hoor je 1 min later ruzie of wat dan ook whahahahhaha hele rwinaaaa
0