Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die hun man niet kunnen uitstaan, maar wel sex hebben met hem..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-12-2011, 13:56
Ladies, dit begrijp ik dus niet. Ik lees en hoor veel verhalen over vrouwe die problemen hebben met hun man (lees: ontrouw, mishandeling, gierigheid etc.), maar vervolgens worden ze dan wel zwanger. Dan denk ik, afgezien van het feit dat het onverstandig is om zwanger te worden, dat het toch walgelijk is dat je überhupt sex kan hebben met een man die je niet respecteert en je vernedert. Ik begrijp dat niet! En hoe gaat dat dan in z'n werking, vraag ik me af? Is het dan erop en eraf?!

01-12-2011, 14:01


leef en laat leven, zou ik zeggen .
waar jij je druk om maakt
het blijft hun partner en is halal.

01-12-2011, 14:05
En het is allemaal mektab.

Dat ze regelmatig pil vergeten of überhaupt niet aan anti conceptie doen terzijde.
Als je op juiste wijze anticonceptie gebruiken is de kans op zwangerschap nihil. En laat nou net hier op m.nl er een concentratie vrouwen die ondanks juiste gebruik toch zwanger worden.


Bullshit. Meeste worden bewust zwanger, hopen dat een kind hun huwelijk kan redden. Wat een egoïsme.

01-12-2011, 14:09

Citaat door Surfster:
En het is allemaal mektab.

Dat ze regelmatig pil vergeten of überhaupt niet aan anti conceptie doen terzijde.
Als je op juiste wijze anticonceptie gebruiken is de kans op zwangerschap nihil. En laat nou net hier op m.nl er een concentratie vrouwen die ondanks juiste gebruik toch zwanger worden.


Bullshit. Meeste worden bewust zwanger, hopen dat een kind hun huwelijk kan redden. Wat een egoïsme.
je kan wel door de pil heen zwanger worden.. maar klopt die kans is toch wel klein denk ik..

Ben het met je eens.. Meeste worden zwanger in de hoop dat een kindje hun huwelijk kan redden...
Ik zou niet weten hoe een kind een huwelijk kan redden.. Dat is gewoon een excuus voor alles.. en ook nog egoïstisch vind ik..

01-12-2011, 14:10


Ja, maar ik begrijp dus niet dat je intiem kunt zijn met een man, die je uitkotst. Stel, je hebt elke dag ruzie. Man scheldt je uit of slaat je. Dan kun je 's avonds toch niet doen alsof dat nooit heeft plaatsgevonden en sex met zo'n loser hebben?!

01-12-2011, 14:12
achja, je moet ook niet alles geloven wat hier op m.nl word geplaatst, denk dat 90% bullshit is mja blijf allah o a3lam zeggen

01-12-2011, 14:17

Citaat door Moslimahart:
omg, hoe weet jij dat ze die avond sex hebben?
wat een onzin topic serieus.
Helemaal geen onzin. Ik lees hier om de haverklap dat vrouwen al jaren ongelukkig zijn met hun man, maar inees wel zwanger zijn. Dan klopt er toch niets niet??

01-12-2011, 14:17

Citaat door Morrocan_sugar:
Ladies, dit begrijp ik dus niet. Ik lees en hoor veel verhalen over vrouwe die problemen hebben met hun man (lees: ontrouw, mishandeling, gierigheid etc.), maar vervolgens worden ze dan wel zwanger. Dan denk ik, afgezien van het feit dat het onverstandig is om zwanger te worden, dat het toch walgelijk is dat je überhupt sex kan hebben met een man die je niet respecteert en je vernedert. Ik begrijp dat niet! En hoe gaat dat dan in z'n werking, vraag ik me af? Is het dan erop en eraf?!
Dus omdat de man verkeerd bezig is, moet de vrouw ook maar zondes begaan en hem weigeren of anders scheiden als je toch niet zwanger wil worden?

01-12-2011, 14:20

Citaat door palastine4ever:
Dus omdat de man verkeerd bezig is, moet de vrouw ook maar zondes begaan en hem weigeren of anders scheiden als je toch niet zwanger wil worden?
Wat een bullshit zeg. Je pleegt echt geen zonde als je sex weigert met een vent, die je niet met respect en liefde behandelt!! Als een vent mij dus slaat of vreemd gaat, moet ik 's avonds toch maar tegen hem aan kruipen als hij dat wil?! Gatver, dacht het niet!

01-12-2011, 14:20
Vind ik ook raar, ach ja er zal weinig passie in hun 'schouwspel" zitten zeker?
Eerder benen open en zaakje erin, na 5 minuten afgelopen...

01-12-2011, 14:20

Citaat door Morrocan_sugar:
Ladies, dit begrijp ik dus niet. Ik lees en hoor veel verhalen over vrouwe die problemen hebben met hun man (lees: ontrouw, mishandeling, gierigheid etc.), maar vervolgens worden ze dan wel zwanger. Dan denk ik, afgezien van het feit dat het onverstandig is om zwanger te worden, dat het toch walgelijk is dat je überhupt sex kan hebben met een man die je niet respecteert en je vernedert. Ik begrijp dat niet! En hoe gaat dat dan in z'n werking, vraag ik me af? Is het dan erop en eraf?!
met een kind erbij heeft een dweil meer kans om meer te eisen wanneer ze een scheiding aanvraagt .....

01-12-2011, 14:22

Citaat door hanazuki:
met een kind erbij heeft een dweil meer kans om meer te eisen wanneer ze een scheiding aanvraagt .....
Ja, maar dat is DWEILEN met de kraan open, toch? hahaha

01-12-2011, 14:23



Citaat door roosje_b:
leef en laat leven, zou ik zeggen .
waar jij je druk om maakt
het blijft hun partner en is halal.
Dat is haar vraag niet, lees goed

01-12-2011, 14:24
Ik merk dat de meeste dames heel snel verkeerde conclusies trekken uit de levensverhalen van de getrouwde dames.
Je beseft pas wat, waarom en hoe iets zo is, pas als je zelf in een huwelijk zit.

Een huwelijk heeft over het algemeen zn ups en downs en tja de vrouw die probeert gedult te hebben ndat ze al haar best heeft gedaan en zo min mogelijk zondes te begaan. ze leeft voor god en voor haar kinderen haar doel is dan meestal kinderen baren om uit eindelijk haar rust te vinden met hen.
Daarnaast heb je de vrouwen die hun best doen en als dat niet helpt dan te scheiden en die proberen vaak niet zwanger te raken

01-12-2011, 14:25

Citaat door ik_gewoon:
je kan wel door de pil heen zwanger worden.. maar klopt die kans is toch wel klein denk ik..

Ben het met je eens.. Meeste worden zwanger in de hoop dat een kindje hun huwelijk kan redden...
Ik zou niet weten hoe een kind een huwelijk kan redden.. Dat is gewoon een excuus voor alles.. en ook nog egoïstisch vind ik..
Een weldenkend mens zou extra voorzichtig zijn als men een labiel huwelijk heeft. Eerst je huwelijk goed krijgen alvorens je aan kinderen begint.
Zolang een vrouw bij een loser blijft heeft ze hoop dat haar huwelijk kans van slagen heeft. Dus ik snap wel dat je dan zo nu en dan seks hebt. Er zullen toch ook wel een paar leuke momenten zijn tussen de klappen en vreemdgaan door?
Maar verwacht dan wel dat diegene extra bescherming tegen zwanger worden neemt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7