Bekijk volle/desktop versie : woning/woningruil gezocht (beloning!!)

11-11-2004, 12:46

Citaat door KajL:
Woning/woningruil Amsterdam gezocht (BELONING!)

Salaam Allemaal,

Wilt u uw woning opzeggen? Of goedkoper wonen?Gaat u weg? Of samenwonen? Of gewoon goedkoper wonen? Dan willen wij graag met u ruilen d.m.v. woningruil via de Stedelijke Woningdienst (legaal dus) en ontvang dan een zeer hoge overname/beloning!!

Wij hebben zelf een zelfstandig 1kamerwoning van 33m2 (met aparte keuken) bij het Centrum in oud-west (bij het Leidseplein, Overtoom, Vondelpark, jordaan). Huur 135 euro p/m, oudbouw vandaar lage huur. Niet geheel onbelangrijk: leuke buren, goede huisbaas. Uitzicht op grote binnentuin dus veel groen en rust. Geen buitenruimte, maar wel grote ramen. Veel ochtend/middag zon (als die er is!).

Wij willen graag groter ivm gezinsuitbreiding. Min. 3 kamers binnen de ring van Amsterdam, Binnenstad of buurt daar omheen zoals: Oud-west, Oosterparkbuurt, Pijp (Oud-zuid). Maar alles is bespreekbaar. Liefs oudbouw.
Huur max 350/400 euro

Voor meer informatie: woningruil2005@hotmail.com

Geef het door! Ruilen voorkomt huilen.

Dank u wel.
.

29-09-2011, 13:30

Aangezien mijn topics altijd door moderators worden verwijderd, doe ik mijn oproep hier wel:

Wie kent een makelaar die sociale huurwoningen in Amsterdam aanbied? Indien die niet bestaan, kent iemand een werknemer bij Woningnet die voor een geldsom mensen op de #1 plaats zet op de wachtlijst. Pm me! Bijvoorbaat dank!