Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen?



Pagina's : [1] 2

30-11-2011, 20:28
Even voor de mensen met bullshit antwoorden en reacties bij je houden graag

Weet niet waar ik beginnen moet dus zal t er maar uitgooien.
Ik ben een marokkaanse jongen van 23 jaar oud. Heb 6 jaar lang een relatie gehad met een nederlandse meid met wie ik ook een prachtzoon heb. Nu is het al 3 maanden uit tussen ons maar woonde nog wel bij haar in. Sinds kort is het uit de hand gelopen en woon ik nu bij vrienden en overal en nergens. Ze was het namelijk zat dat we elke keer ruzie hadden omdat ik het vermoeden had dat ze met andere jongens omging maar dat ontkende ze elke keer. Ben er achter gekomen dat nadat ze me op straat had gegooid al meteen met haar "vriend" aan het chillen was. Maar wat blijkt ze ging al een jaar lang met hem. terwijl ik ook met haar ging. Ben er laatst op een harde manier achter gekomen. Wou even langs me zoontje gaan om hem in bedje in te stoppen en toen zag ik een jongen voor haar raam staan. Ik dacht ik zie t verkeerd maar nee 5 min later komt hij naar beneden en wil in haar auto weg rijden. Ik werd helemaal gek want ik ken die zemmer ook. Ik kreeg ruzie met hem toen naderhand waren we aan t praten omdat ik wou weten wat er nou allemaal gaande was. Vertelde hij me dat hij al sinds september vorig jaar met haar contact heeft en ook welleens bij haar geslapen had toen ik nachtdiensten had. Dus ik belde haarop kwam ze naar beneden toe gerend en begon ze te schreeuwen dat ik moest opkxxxxxx en nog meer. En liep ze samen met hem later weg. Ik hou zoveel van die bitch dat het echt pijn deed en doet. En nu achteraf mag ik me zoontje maar 2 uur per week zien. En ligt zij met die zemmer daar waar mij kleine bij is. Ik word egt helemaal gek hiervan. Ik weet dat ik haar moet vergeten maar dat kan ik egt niet wollah heb er slapeloze nachten van ben egt extreem veel afgevallen. Weet egt niet wat ik moet doen help me alsjeblieft!!!

30-11-2011, 20:29


Nog van haar houden na alles wat ze je heeft aangedaan? Hier kan ik dus niet bij.

30-11-2011, 20:30
ewa jah liefde maakt egt blind

30-11-2011, 20:31

Citaat door Babbelaar-030:
ewa jah liefde maakt egt blind

Heeft deze gebeurtenis je ogen dan nog niet geopend? Ze heeft je bedrogen, hoe je het ook wendt of keert. Hoe kun je nog van iemand houden die je heeft verraden?

30-11-2011, 20:33


Vergeet haar en ga verder met je leven! Focus je niet op haar maar op je kind.. Alsof ze nu loopt te treuren. Be a man en stop met janken! En wees er voor je kind.

30-11-2011, 20:33
doordat ik zo graag mijn zoontje bij mij wil zien opgroeien en mijn gezin bij elkaar wil hebben.

30-11-2011, 20:33
weetje ik dnek dta dit je straf is voor ene haram relatie en het plegen van zina je hebt ene kind met ene vrouw met wie je niet een getrouwd bent dat kind is een kind van zina so zielig voor dta kindje mohiem ik dnek wete niet skr dat dit je straf is mohiem set haar uit je hoofd en bekeer tot de islaam toon opregte spijt maybe insha allah komt alles weer goed

30-11-2011, 20:34
Zij gaat dus vreemd en jij wilt haar nog? Get a grip man!!!! zij heeft geen respect voor jou niets nada...

Wees er voor je zoontje en zorg dat je een goede vader bent meer kun je niet doen....

Laat haar los... hoe moeilijk het ook is nu... maar kan me niet voorstellen dat ze van je houdt en jou zo behandeld

30-11-2011, 20:35

Citaat door Babbelaar-030:
doordat ik zo graag mijn zoontje bij mij wil zien opgroeien en mijn gezin bij elkaar wil hebben.
Verman jezelf, je moet intussen weten dat sprookjes niet bestaan. Ze heeft je keihard verraden, ze mag nog blij zijn dat ze niet met een blauw oog rondloopt.
Toon berouw en focus je op de dingen in het leven die wél belangrijk zijn, waaronder je kind.

30-11-2011, 20:39
Ga door met je leven, hoe moeilijk ook!!
Jouw zoontje, blijft jouw zoont. En daar kun je altijd een band mee behouden.
Als iemand je zoveel pijn doet, moet je voor jezelf kiezen.

30-11-2011, 20:55

Citaat door arabiangirl_23:
weetje ik dnek dta dit je straf is voor ene haram relatie en het plegen van zina je hebt ene kind met ene vrouw met wie je niet een getrouwd bent dat kind is een kind van zina so zielig voor dta kindje mohiem ik dnek wete niet skr dat dit je straf is mohiem set haar uit je hoofd en bekeer tot de islaam toon opregte spijt maybe insha allah komt alles weer goed
Mee eens en misschien was er tog iets dat ze miste in jullie relatie en is ze het ergens anders gaan zoeken. ik zou het niet kunnen weten allahoe a3lam.
Zorg goed voor je zoontje en laat hem niks tekort komen, wie weet kom je iemand tegen die je pijn verzorgt en laat vergeten.
Je bent nog jong, verdiep je in ons geloof broeder en vraag om vergeving.
Voor je het weet heb je een huis en bouw je alles opnieuw op.....
Gair insallah! veel sterkte broeder

30-11-2011, 21:13
Een van mijn favoriete uit de koran, klopt niet exact en ken de vers ook niet, sorry. Soms houden jullie van iets terwijl het slecht voor je is. Alleen Allah kan je bevrijden, richt je tot hem

30-11-2011, 21:18


Een gepaste straf voor je, zo zie je maar hoe goed Allah is in straffen = )

Waarom, hou jij je lusten niet voor je? nu heb je EN een haramkind, plus je hebt een nederlands boerin die je naait.

Ik wens je veel sbar toe, en natuurlijk veel succes want het lijkt me erg moeilijk, om uit deze shit te komen.

30-11-2011, 21:25
Ik bergijp dat het moeilijk voor je is om haar te vergeten. vooral omdat jullie samen een kind hebben. je bent of was haar gewend. hopelijk kom je er snel overheen. heb sbar! probeer het maar te accepteren hoe moeilijk het ook is.

30-11-2011, 21:26
damn, en ik dacht dat sommige marokkaanse meiden erg waren.
marokkaanse jongens willen toch graag nederlandse meisjes? nou.. alstu.

en het is maar dat ik in heel die verhaal jou super zielig vind,
so inschallah komt het goed.
vecht voor je zoon en probeer hem bij jou te krijgen.
fok die bitch, het gaat op dit moment echt om je zoontje.. ik begrijp wat je voelt.. als mijn mannetje een ander heeft wollah zou niet weten hoe gek ik zou worden. die gedachtens al! maar nu moet je voor jezelf op komen!
ookal komt het goed tussen jullie? hoe wil je gaan leven? met wantrouwen? met een vriendin die is afgelikt door andere boys terwijl jij aan het werken was om je gezin te behouden? denk aan je zoontje.. is zij nou een voorbeeld moeder? nee ze denkt zotezien alleen aan haar zelf.

gun hem het leven die hij verdient, verricht je gebed en alles komt goed inschallah.
2 uur per week je zoontje zien! bah, never dat iemand mij dat ooit zou aandoen.
ik zou er voor zorgen dat hij bij jou is, al part ga je rechtzaak aan, vecht voor je kind.

en ik weet bijna zeker.. dat je ex binne de kortste keren je hielen staat af te likken.
haar zoontje is weg.. jij bent weg.. alles is kapot.. 6 jaar is verspild.. ze gaat dat nog realisseren als ze echt van haar zoontje houd.
en van jou.. maar blijkbaar niet genoeg.

je bent 23, nog super jong! genoeg leuke meiden
veeg je tranen weg, ga weer eten.. beetje fitnissen kan geen kwaad, woede uiten..
en wat me gister is verteld dat je alles op moet schrijven en moet verbranden.. het helpt je kan haar kapot uitschelden en dat is dan een geheim voor jezelf wat niemand weet! en geloof me het helpt. als ze ziet dat je met een lach je zoontje komt ophalen, gaat ze zeker kapot.

men up!
je bent beter waard.
alleen pleeg nooit meer zina!
ik wens je het beste

xx

Pagina's : [1] 2