Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen?



Pagina's : [1] 2 3

30-11-2011, 14:12
Salam dames.

Op mijn 12de ben ik verliefd geworden op de neef van me vader.
Ik kende hem wel maar ik zag hem alleen bij zn ouders en sprak hem veder niet.
Op de hennadag van zijn broer zat ik samen met een meisje in zijn kamer hij had wat nodig en vroeg netjes of hij even binnen mocht komen ik antwoordde met ja tuurlijk is jou kamer.
Nadat hij weg ging zei het meisje me wauw hij is wel echt mooi en ik reageerde met jawel hij is wel mooi maar daar blijft het bij. Onbewust kreeg ik een andere zicht en zag ineens een hele andere jongen voor mij. Veder die avond zat ik met zijn broertje in de tuin te kletsen en schoof hij erbij aan op een gegeven moment keken we elkaar aan en de vonken sloegen toen over. Ik weet niet wat er gebeurde maar die dag heeft mijn leven veranderd. Toen ik na een tijd nog steeds aan hem dacht en hem ook op msn sprak dacht ik ik ben verliefd ja maar dat zal wel overgaan. Maar nee helaas dit bleef mij volgen en hem schijnbaar ook. 3 jaar later op de bruiloft van zijn andere broer wisten we geen raad meer en hij vertelde me dat hij al tijd lang gek op mij was. Wat is op het moment niet wist is dat het op de zelfde dag is gebeurd als bij mij. Vanaf dat moment zijn wij met elkaar begonnen hij belde me vaak en als we elkaar wouden zien nodigde zijn schoonzusje ons uit (zij wist van ons). Dit ging ander half jaar goed. Na die anderhalf jaar zijn we uit elkaar gegaan vanwege ruzie en verkeerde dingen die hij had gedaan. Nu zijn we inmiddels anderhalf jaar veder dat het over is en ik heb hem dus ook anderhalf jaar niet gesproken niet gezien (ik heb alles vermijd wat met hem te maken had). Wel heb ik nog altijd contact met zijn broertje die mij wel verteld hoe het met hem gaat.
Nu ben ik inmiddels 18 en ik mis hem nog elke dag en denk nog altijd over hem.
Daarnaast heb ik weleens over hem en mij gedroomd, terwijl ik eigenlijk nooit droom.
Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen ik heb geprobeerd contact te nemen met een andere jongen maar dan blijf ik aan hem denken. (wat ik niet wil)

Kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen?
(haat reacties graag voor je houden)

30-11-2011, 14:16


Neef van je vader? Hoe oud is hij dan?

Wat te doen? Poeh.... in ieder geval niet met andere jongens contact opnemen.

30-11-2011, 14:17

Citaat door ExPrinses:
Neef van je vader? Hoe oud is hij dan?

Wat te doen? Poeh.... in ieder geval niet met andere jongens contact opnemen.

ja helaas neef van me vader ja.

hij is nu 23

30-11-2011, 14:20

Citaat door Miss-princesse:
ja helaas neef van me vader ja.

hij is nu 23
Dus als ik het goed begrijp, was jij 15 en had je een relatie met een jongen van 20? Wow.... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.

Als het over is, is het over. Hij zoekt ook geen toenadering op correcte wijze en jij droomt nog over hem. Denk dat het een beetje een eenrichtingsverkeer is.

30-11-2011, 14:24



Citaat door Miss-princesse:
Salam dames.

Op mijn 12de ben ik verliefd geworden op de neef van me vader.
Ik kende hem wel maar ik zag hem alleen bij zn ouders en sprak hem veder niet.
Op de hennadag van zijn broer zat ik samen met een meisje in zijn kamer hij had wat nodig en vroeg netjes of hij even binnen mocht komen ik antwoordde met ja tuurlijk is jou kamer.
Nadat hij weg ging zei het meisje me wauw hij is wel echt mooi en ik reageerde met jawel hij is wel mooi maar daar blijft het bij. Onbewust kreeg ik een andere zicht en zag ineens een hele andere jongen voor mij. Veder die avond zat ik met zijn broertje in de tuin te kletsen en schoof hij erbij aan op een gegeven moment keken we elkaar aan en de vonken sloegen toen over. Ik weet niet wat er gebeurde maar die dag heeft mijn leven veranderd. Toen ik na een tijd nog steeds aan hem dacht en hem ook op msn sprak dacht ik ik ben verliefd ja maar dat zal wel overgaan. Maar nee helaas dit bleef mij volgen en hem schijnbaar ook. 3 jaar later op de bruiloft van zijn andere broer wisten we geen raad meer en hij vertelde me dat hij al tijd lang gek op mij was. Wat is op het moment niet wist is dat het op de zelfde dag is gebeurd als bij mij. Vanaf dat moment zijn wij met elkaar begonnen hij belde me vaak en als we elkaar wouden zien nodigde zijn schoonzusje ons uit (zij wist van ons). Dit ging ander half jaar goed. Na die anderhalf jaar zijn we uit elkaar gegaan vanwege ruzie en verkeerde dingen die hij had gedaan. Nu zijn we inmiddels anderhalf jaar veder dat het over is en ik heb hem dus ook anderhalf jaar niet gesproken niet gezien (ik heb alles vermijd wat met hem te maken had). Wel heb ik nog altijd contact met zijn broertje die mij wel verteld hoe het met hem gaat.
Nu ben ik inmiddels 18 en ik mis hem nog elke dag en denk nog altijd over hem.
Daarnaast heb ik weleens over hem en mij gedroomd, terwijl ik eigenlijk nooit droom.
Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen ik heb geprobeerd contact te nemen met een andere jongen maar dan blijf ik aan hem denken. (wat ik niet wil)

Kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen?
(haat reacties graag voor je houden)
Nou gewoon aan zijn broer vragen of je zijn nr of wat dan ook mag hebben en vervolgens contact met hem opnemen. Geef duidelijk aan wat jou gevoelens zijn en misschien kan je er bij zeggen dat je in het verleden nog erg jong was waardoor er ruzies onstond....

Gewoon eerlijk zijn en dan komt het goed!
Succes

30-11-2011, 14:24

Citaat door ExPrinses:
Dus als ik het goed begrijp, was jij 15 en had je een relatie met een jongen van 20? Wow.... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.

Als het over is, is het over. Hij zoekt ook geen toenadering op correcte wijze en jij droomt nog over hem. Denk dat het een beetje een eenrichtingsverkeer is.


ja klopt hij was indd 20 ja is beetje gek en beetje raar de leeftijdsverschil ik weet het.
ik heb het uiteindelijk gestopt en hem verteld dat het niet gaat zoals het ging.
hij moest met bepaalde dingen stoppen en nu zijn we stuk ouder en ik hoor van zijn broertje dat hij wel terug bij me wil maar hij is bang dat ik helemaal over hem heen ben en met een ander ga.

30-11-2011, 14:25

Citaat door Siempathiek:
Nou gewoon aan zijn broer vragen of je zijn nr of wat dan ook mag hebben en vervolgens contact met hem opnemen. Geef duidelijk aan wat jou gevoelens zijn en misschien kan je er bij zeggen dat je in het verleden nog erg jong was waardoor er ruzies onstaan....

Gewoon eerlijk zijn en dan komt het goed!
Succes


dankjewel meid ik ben van plan om daar naartoe te gaan /(regelen via zijn schoonzusje)

30-11-2011, 14:27

Citaat door ExPrinses:
Dus als ik het goed begrijp, was jij 15 en had je een relatie met een jongen van 20? Wow.... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.

Als het over is, is het over. Hij zoekt ook geen toenadering op correcte wijze en jij droomt nog over hem. Denk dat het een beetje een eenrichtingsverkeer is.
Hoe bedoel je, ''Wow... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken'' ?
15, 20.. 5 jaar verschil, mooie leeftijdsverschil toch.

30-11-2011, 14:29

Citaat door M_ariiam:
Hoe bedoel je, ''Wow... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken'' ?
15, 20.. 5 jaar verschil, mooie leeftijdsverschil toch.


nu wel ja op dat moment was het beetje vreemd voor mensen. maar ik ben altijd ver ontwikkeld geweest dus wij hadden dat probleem nooit van leeftijdsverschil.

30-11-2011, 14:29
Ik vind dat je het moet laten varen. Als hij echt van je houd en ook echt voor jou wil gaan, dan zoekt hij je vanzelf op.
Hij is immers degene die het initiatief moet nemen.(vind ik)

Wat bij elkaar hoort, zal bij elkaar komen. Think about that..
Moge Allah het voor je vergemakkelijk en de poorten der kennis voor je openen. Amien

30-11-2011, 14:33

Citaat door M_ariiam:
Ik vind dat je het moet laten varen. Als hij echt van je houd en ook echt voor jou wil gaan, dan zoekt hij je vanzelf op.
Hij is immers degene die het initiatief moet nemen.(vind ik)

Wat bij elkaar hoort, zal bij elkaar komen. Think about that..
Moge Allah het voor je vergemakkelijk en de poorten der kennis voor je openen. Amien

amien
ik bid ook dagelijks dat als hij de ware is in mijn gedachte mag blijven zo niet dat hij hem weghaald uit mijn gedachten.
maar helaas tot de dag van vandaag blijft hij in me hoofd.
ik vind ook dat hij terug moet komen. uiteindelijk ben ik terug gaan denken en ik heb er een eind aan gemaakt omdat hij met sommige dingen moest stoppen. daarna heeft hij nooit meer wat van mij gehoord de rest deed hij via zijn broertje omdat hij bang is dat ik hem vergeten ben.

30-11-2011, 14:37
jeetje..je was 12 en al bezig met jongens? hou je bezig met je school en je geloof. als het bestemd is dan moet ie maar bij je vader langs komen en je hand vragen. wat ga je afspreken en weer in haramzaken vervallen. Behoed jezelf daarvoor meid..

30-11-2011, 14:37



Citaat door M_ariiam:
Hoe bedoel je, ''Wow... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken'' ?
15, 20.. 5 jaar verschil, mooie leeftijdsverschil toch.
Het gaat vooral om het feit dat ze 15 was! Dat vind ik nogal 'Wow'. En hij die 20 is en het prima vind om met een minderjarige een relatie aan te gaan. Ik zeg hiermee niet dat als je 18+ bent het wel ok is, laat dat even duidelijk zijn.

30-11-2011, 14:37
verliefd op je 12e? Weet je wel wat "verliefd zijn" is op die leeftijd???
Ik denk dat ik zwaaaar achtersta....

30-11-2011, 14:38
en wat bedoel je hij moet stoppen met bepaalde dingen? bedoel je harampraktijken? dan weet je toch wel wat je te doen staat>? weglopen!!

Pagina's : [1] 2 3