Bekijk volle/desktop versie : Noorden Israël bestookt met raketten...



Pagina's : [1] 2 3

29-11-2011, 07:20

Citaat door Robinson101:
TEL AVIV - Het noorden van Israël is in de nacht van maandag op dinsdag bestookt met zeker vier raketten uit Libanon. Volgens het Israëlische leger en medici hebben zeker twee gebouwen schade opgelopen. Er zijn geen gewonden gevallen.

Getuigen in het westen van de streek Galilea meldden dat ze twee explosies hoorden en dat de huizen trilden. Het Israëlische leger beantwoordde de aanval met artillerievuur.
Het is de eerste keer sinds 2009 dat raketten vanaf Libanees grondgebied worden afgevuurd op Israël.
Daarvoor werd in 2006 voor het laatst met raketten vanuit Libanon geschoten op Israël tijdens een kortstondige oorlog tegen de sjiitische Hezbollah-beweging. Het Israëlische leger richtte grootschalige verwoestingen aan in het zuiden van Libanon, nadat strijders van Hezbollah vanuit dat gebied raketten hadden afgevuurd op Israël. Tijdens het 34 dagen durende gewapende conflict stierven meer dan 1200 inwoners van Libanon, vooral burgers, en 160 Israëli's, merendeels militairen.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/11021884/__Raketten_op_noorden_Isral__.html?p=2,1
.

29-11-2011, 07:40


Het moet stoppen, langs beide kanten!
En er is niets moois aan, als moslim moet je je schamen met zo'n reactie. Viel onze profeet de Kurajsh aan? neen, hij verdedigde zich maar viel nooit aan en viel geen burgers aan!
Wie sterft er bij raketaanvallen? Inderdaad, burgers!

Zowel langs Israelische als langs Arabische kant dient het te stoppen!

29-11-2011, 09:20
pffff. wat is hier aan de hand ? Censuur uit angst voor aandacht van het CIDI en het verlies van subsidie ?

29-11-2011, 09:21
Er waren wel slachtoffers: een onbekend aantal kuikentjes!

29-11-2011, 09:22


Rachid is in the house

29-11-2011, 09:23
Ongeloofelijk dit. Marokko.nl is nog roomser dan de paus. Dit heb ik op nog geen enkel forum meegemaakt.

Of er heerst hier een panische angst voor de mening van mensen. Of het CIDI regelt hier het forum-beheer

lachwekkend, triest en zielig tegelijk.

29-11-2011, 09:23

Citaat door Hamitus:
Rachid is in the house
Gelukkig mag je nog gewoon homo's en transseksuelen een gruwelijke dood toewensen.

29-11-2011, 09:24

Citaat door Hamitus:
Rachid is in the house
dus geen pedofiel getinte uitspraken meer

29-11-2011, 09:24
En hij heeft gelijk. Het direct racistisch uiten tegen Israel, die ontiegelijke discriminatie en fascistische trekken van die debielen hier moet je zelfs als moderator raken. De reacties van de met bloeddoorlopen haters hier is dan ook ongekend.

29-11-2011, 09:26

Citaat door Simcha:
En hij heeft gelijk. Het direct racistisch uiten tegen Israel, die ontiegelijke discriminatie en fascistische trekken van die debielen hier moet je zelfs als moderator raken. De reacties van de met bloeddoorlopen haters hier is dan ook ongekend.
kneus

29-11-2011, 09:26

Citaat door Tunes27:
dus geen pedofiel getinte uitspraken meer
mag je alleen doen als je zelf pedo bent.

salami.

29-11-2011, 09:28

Citaat door MohammedAmin:
Ga janken bij het Cidi pinokkio. Heel PisraHell mag worden uitgeroeid van mij en zal dat ook altijd blijven roepen geen moderatie die daar wat aan kan doen.
ik denk dat allah ook moderators heeft, want die boodschappen van jou komen niet echt aan...

salami.

29-11-2011, 09:30



Citaat door MohammedAmin:
Laten we we elk Palestijns leven ruilen voor 1000 zionistische varkens
meestal is het net andersom, 1 Joodse soldaat tegen 1000 Palestijnse

29-11-2011, 09:32
Moderators zijn kont likkers eerste klas. Ik heb ze nog nooit reacties zien weghalen van de gebruikelijke pedofielen en joden die hier elke da Marokkanen en moslims uitschelden.

29-11-2011, 09:33

Citaat door MohammedAmin:
Ga janken bij het Cidi pinokkio. Heel PisraHell mag worden uitgeroeid van mij en zal dat ook altijd blijven roepen geen moderatie die daar wat aan kan doen.
Klinkt niet echt gemodereerd

Pagina's : [1] 2 3