Bekijk volle/desktop versie : Wasmiddel baby kleding.



28-11-2011, 14:53
Welke wasmiddel gebruiken jullie voor de kleding en wordt er ook wasverzachter gebruikt of niet. Ik weet nog van belgie dat ze daar gewoon babywaspoeder en wasverzachter verkopen wat zo heerlijk ruikt gewoon Als we een auto hadden dan had ik daar wel wat ingeslagen

28-11-2011, 15:40


Neutral wasmiddel. Geen wasverzachter. Op hun website kun je gratis proefmonsters aanvragen als het goed is.

28-11-2011, 16:32
Ik heb gewone wasmiddel gebruikt (Ariel) en geen wasverzachter. Maar je kunt voor Neutral gaan. Of voor wasmiddel waar sensitive op staat, dat is ook zoiets als neutral.

28-11-2011, 16:41
Zag indd in de schappen van AH ariel sensitive staan, ben gewend altijd wasverzachter te gebruiken gewoon lekker voor dat zachtheid. Denk dat ik gewoon die ga halen.

28-11-2011, 21:25


ik ben begonnen met kleertjes met d ehand te wassen eerste 2 weekjes maar hoor met die zeepblok van marokko weet niet meer hoe dat heet die neutrale (mijn schoonfamillie die zeurde dat het moest) daarna gebruikte ik gewoon in wasmachine met alleen haar kleertjes en gewone wasmiddel ff weekje aangezien of ze er uitslag van kreeg.. geen uitslag dus gin gewoon verder en toen ze ongeveer 4 maandjes was heb ik ook weer wasverzachter geprobeert vind dat toch altijd zo fijn ruiken en die deed haar ook niks... ik zou gewoon beetje proberen

28-11-2011, 21:36
Ik heb alles met Neutral gewassen.