Bekijk volle/desktop versie : Medewerkerstvevredenheid



28-11-2011, 09:48

Citaat door Lella_Oujdiaaaa:
Goedemorgen allen,

Ik heb vandaag de opdracht gekregen een manier te zoeken om de medewerkerstevredenheid te kunnen meten op de afdeling.

Kunnen jullie mij helpen met een aantal ideeën?

Alvast bedankt,


Oujdia
.

28-11-2011, 10:14


Je kunt een enquête opstellen en daarin de vragen in op nemen van de thema's waarvan je de tevredenheid wilt opmeten. En dan de enquête laten invullen door alle medewerkers van de afdeling.

28-11-2011, 10:44
Hebben de smiley's toen ook gewerkt? Kregen jullie duidelijk resultaat?

28-11-2011, 11:11

Citaat door Lella_Oujdiaaaa:
We konden wel het percentage berekenen, maar nu willen we het iets meer uitbreiden. Maar niet door middel van een vragenlijst.
We willen een makkelijke manier vinden om het percentage te berekenen, maar wel iets waarbij we ook de reden kunnen achterhalen waardoor juist wel of juist niet prettig gewerkt is.
Als je een reden wilt achter halen, dan moeten er toch wel vragen worden gesteld lijkt mij. Misschien face to face korte interviews?

28-11-2011, 11:25



Citaat door groen_appeltje:
Je kunt een enquête opstellen en daarin de vragen in op nemen van de thema's waarvan je de tevredenheid wilt opmeten. En dan de enquête laten invullen door alle medewerkers van de afdeling.
Ja.....zo hebben wij het ook gedaan bij mij op werk.............Is goed gegaan.

28-11-2011, 11:31
Wel lastig om iets te verzinnen waarbij je geen pen/papier of mail kunt gebruiken, had je zelf al een idee?