Bekijk volle/desktop versie : Een sabab voor het huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4

27-11-2011, 21:26
Salaam leden,

Zoals we weten is het huwelijk El Mektab, het lot. Nu zit ik in een levensfase dat ik toe ben aan een huwelijk maar, er is niets op mijn pad. Ik ben nu op leeftijd dat ik ook mijn behoeftes kwijt wil en het halal wilt delen. In plaats van het verkeerde op te zoeken. Zoals ons ook duidelijk is vermeld is, is dat Sabab doen een grote hulp voor het lot is en dat je met achterover leunen wachten tot het er uit de lucht komt vallen niet de juiste manier is.

Nu is mijn vraag, wat voor sabab kan ik doen voor een huwelijk? Hoe maak ik het mogelijk en help ik het lot een handje?

27-11-2011, 21:27


Je kan mij een pm sturen met wat meer info over jezelf

27-11-2011, 21:30
Open een topic bij de vrouw zoekt man!

27-11-2011, 21:31

Citaat door GeenLeven:
Je kan mij een pm sturen met wat meer info over jezelf
Ga slapen!

27-11-2011, 21:32



Citaat door KONINGIN:
Ga slapen!
hahaha nou ja.

Laat je never en te nimmer koppelen!

27-11-2011, 21:38
Vandaag 21:31 mercedes200
Bekijk profiel Bekijk alle reacties Private Message Voeg toe als Contact MVC LidReacties32811-05-2010
trouwen
hoi mischien heb je tkaf dat je niet gaat trouwen of dat niemand je komt vragen ik ken iemand die voor je gaat kijken wat je hebt en hij doet ook iets voor om je snel te trouwen


Op dit soort duivelpraktijken zit ik dus niet te wachten dus graag geen zinloze pm's

27-11-2011, 21:38

Citaat door KONINGIN:
Ga slapen!
Ik ga zo.


Niet zo serieus.

De enige juiste manier om sabab te doen is tegen je moeder, tantes, zussen, nichten, vriendinnen zeggen dat je wilt trouwen en of zij een goede Godsvrezende moslimman kennen.

27-11-2011, 21:41
ga zelf de hand vragen van een man die je leuk vind.

27-11-2011, 21:42

Citaat door Fitzbuster:
Nee ga liever op mannenjacht bij de plaatselijke pubbbb. That's the way!
Wat ben jij een schaap zeg. Denk je dat het zo zwart wit is? Nee je laten koppelen door iemand dat werkt goed. je zal nog eens versteld staan hoe slecht dat wel niet is. Ken er genoeg die daardoor gescheiden zijn omdat mensen gewoon informatie achterhouden. De enige die het beste voor je wil is jezelf.

27-11-2011, 21:43

Citaat door GeenLeven:



Ps wel onaardig van je om dat bericht hier te plaatsen, je had ook kunnen zeggen dat je nu al pms krijgt.
Onaardig? kijk dan wat ze plaats sihr praktijke ze mag toch wel waarschuwen dit gaat echt te ver dat wijf pmt iedereen ziekelijk

27-11-2011, 21:44

Citaat door liefs:
Onaardig? kijk dan wat ze plaats sihr praktijke ze mag toch wel waarschuwen dit gaat echt te ver dat wijf pmt iedereen ziekelijk
dat had ik niet eens gelezen, ik dacht dat het een pm van een kerel was.

27-11-2011, 21:45

Citaat door GeenLeven:



Ps wel onaardig van je om dat bericht hier te plaatsen, je had ook kunnen zeggen dat je nu al pms krijgt.
Ik ontvang graag geen PMs van tovenaars. Deze dame beweert dat zij een fkih kent die mij sneller kan laten trouwen. Dit zijn tovenaars en ik wil even iederen hiervoor waarschuwen Ik wil namelijk niet dat mijn mede moslims hierin trappen in deze gore praktijken! Overigens heeft het het vaker geprobeert en is ze hier bij een paar bekend. Ik waarschuw jullie alleen.

27-11-2011, 21:46



Citaat door KONINGIN:
Ik ontvang graag geen PMs van tovenaars. Deze dame beweert dat zij een fkih kent die mij sneller kan laten trouwen. Dit zijn tovenaars en ik wil even iederen hiervoor waarschuwen Ik wil namelijk niet dat mijn mede moslims hierin trappen in deze gore praktijken! Overigens heeft het het vaker geprobeert en is ze hier bij een paar bekend. Ik waarschuw jullie alleen.
Ik had het niet gelezen, sorry... heb mijn reactie al verwijderd. Goed dat je waarschuwt

27-11-2011, 21:48

Citaat door Fitzbuster:
Heb je vriendinnen/nichten die getrouwd zijn? Vraag aan haar of ze aan haar man wil vragen of hij een oprechte en betrouwbare broeder kent die op zoek is naar een vrouw.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het al geprobeerd, maar heb er geen succes in

27-11-2011, 21:50

Citaat door Nrl:
Open een topic bij de vrouw zoekt man!
Geen optie

Pagina's : [1] 2 3 4