Bekijk volle/desktop versie : Decorateur of cateraar? Wie regelt wat?



Pagina's : [1] 2

27-11-2011, 19:32
Mensen wie kan mij uit de brand helpen.

Ik heb een discussiepunt met mijn cateraar en decorateur voor de wedding.

Mijn cateraar geeft aan dat de decorateur de grote borden dient te regelen voor het avond eten.
Mijn decorateur geeft weer aan dat dit een taak is wat ligt bij de catering.

Wie heeft er gelijk? Zelf vind ik dit ook bij de cateraar horen. Aangezien ik hun diensten af neem om voor de maaltijd te zorgen.

Help alsjeblieft...

27-11-2011, 19:52



Citaat door xHOMEDECORATION:
Wij beschikken ook over een klein catering en geven onze borden zelf af.

Indien een klant enkel decoratie bij ons afneemt geven we geen grote borden af, enkel de kleine borden voor op tafel.
Dus je zegt in feit dat de cateraar voor de borden dient te regelen?
Met mijn decorateur heb ik een contract waar in netjes staat wat ik van ze afneem. En dat zijn inderdaad de spullen wat een decorateur behoort te regelen.

27-11-2011, 19:57
borden horen bij de catering

27-11-2011, 20:03
Cateraar moet voor de borden zorgen, zij verzorgen het eten ook.

27-11-2011, 20:08


De cateraar dient voor de grote borden te zorgen. Alleen als het een kokkin is.....

27-11-2011, 20:16
borden horen van de cateraar zijn!

27-11-2011, 22:06
borden > taak van cateraar.

27-11-2011, 23:10
Er zijn decorateurs die ook over de serveer en opdienmaterialen beschikken. Maar als je het eten hebt van de catering dan ga ik er vanuit dat zij deze bij het eten bieden.

Er wordt hier soms moeilijk over gedaan terwijl het makkelijk op te lossen is.

Kwestie van navragen wat ieder te bieden heeft?

Inshallah kom je uit met hun.

Gr.

Sanae
Passion4decoration

29-11-2011, 00:20
Salaamoe aleikoem meid,

De cateraar moet voor de borden zorgen waar het eten in wordt opgedient.
Wij van Safraan zijn van mening dat je als cateraar toch op zijn minst moet beschikken over de materialen die je nodig hebt om je werk uit te voeren.

Safraan@live.nl

29-11-2011, 00:44
De cateraar hoort de borden te verzorgen!,
Maar indien je het met de decorateur hebt besproken dan, Neem ik aan dat ze aan de afspraken moeten houden??


Jeetje een discussie om borden! Lekker proffesioneel zijn het dan!!

29-11-2011, 09:34
De grote borden voor het eten dient de catering te hebben zij gaan over het eten en het opdienen ervan. Zelf heb ik ze gewoon aangeschaft want ik merk dat veel cateraars alleen eten leveren zonder de borden.

29-11-2011, 09:46
Taak van de cateraar, wat is dat voor iets lomps om te zeggen dat de decoratie team dit hoort te regelen.
Je neemt toch eten van de cateraar, als jij geen decoratie team had, wie had dan die borden geregeld?
Ja juist de catering !!

29-11-2011, 10:10


lijkt me simpel??
catering zonder borden??? nooit van gehoord, tenzij het een kokkin is..

nee hoor meid, laat je niet gek maken de cateraar moet gewoon eten + borden leveren..
decoratie zorgt meestal voor glazen, bestek, kleine borden, en de rest van de deco dingetjes..

29-11-2011, 10:28
Dit hoort bij de cateraar.

29-11-2011, 10:59
Het kan ook zijn dat de catering liever had, dat je zijn decoratie genomen had. Daarom gaan ze opeens moeilijk doen. Want ondanks dat je eten hebt genomen, beweren ze dat de borden Bij de decoratie zat. Dus doordat je deze niet genomen hebt en ander decoratie hebt genomen moet je dus bij hun zijn.

Waarom zo moeilijk doen catering? Je kan toch als extra service de opdienborden geven. De decorateurs hebben hun eigen taken. Als cateraar moet jij ervoor zorgen hoe je het eten wilt presenteren?

Inshallah komt het goed!!

Gr.

Sanae
Passion4decoration

Pagina's : [1] 2