Bekijk volle/desktop versie : Ik ben verliefd op een pooier :)



Pagina's : [1] 2 3

27-11-2011, 16:54
Nou jongens ik weet dat het allemaal heeeeeel dom klinkt. Maar me vriendin had me aan hem gekoppelt, in het begin vond ik hem niks maar hij bleef bellen blabla zijn we uit eten gegaan paar keer en uitgegaan. En toen kwamen er heel veel mensen naar me toe en zeiden blijf uit zijn buurt dat is een pooier nu heb ik wel afstand genomen ik kom hem nog wel elk weekend tegen met uitgaan en ik ben dan ook wel ff met hem, maar heb echt gevoelens voor hem en hij flirt nu met iedereen. Ik doe net alsof het me niets doet en ik zeg er niks van maar ik ben echt jaloers :S

27-11-2011, 16:55


Pooier.. Lopende soa.. Are you serieus

27-11-2011, 16:57
Voordat e het weet sta jij te tippelen voor hem.
Eind goed al goed!!

27-11-2011, 16:57

Citaat door arielle:
Nou jongens ik weet dat het allemaal heeeeeel dom klinkt. Maar me vriendin had me aan hem gekoppelt, in het begin vond ik hem niks maar hij bleef bellen blabla zijn we uit eten gegaan paar keer en uitgegaan. En toen kwamen er heel veel mensen naar me toe en zeiden blijf uit zijn buurt dat is een pooier nu heb ik wel afstand genomen ik kom hem nog wel elk weekend tegen met uitgaan en ik ben dan ook wel ff met hem, maar heb echt gevoelens voor hem en hij flirt nu met iedereen. Ik doe net alsof het me niets doet en ik zeg er niks van maar ik ben echt jaloers :S
Uhh waarom ga je dan nog met hem om? Go for it of forget it. (Kies verstandig)

27-11-2011, 16:58


wat ben je een stommerdd.... gebruik je hersens en vermijd uitgaan , slechte zaken

27-11-2011, 17:01

Citaat door Integrand:
Uhh waarom ga je dan nog met hem om? Go for it of forget it. (Kies verstandig)
Omdat ik van andere weet dat het een slecht persoon is en ik heb sommige dinge gelate zoals het is, maar hij is iemand bij wie je heel vrolijk word heel aardig grappig wat het toch weer heel aantrekkelijk maakt om wel met hem om te gaan..

27-11-2011, 17:01
change the heart by changing the dick

27-11-2011, 17:02
I knowww.. kan mezelf ook wel voor me kop slaan

27-11-2011, 17:02
ik vind jouw beetje onzeker hoe kan je van iemand houden die meisjes heet misbruiikt en de hele gezin er bij

27-11-2011, 17:03

Citaat door UsernameXY:
change the heart by changing the dick
hahaha, I don't think that will help.. ik ben misschien een beetje veeleisend van mannen en het is nogal moeilijk om iemand te vinden die hem overtreft met alles maarja hij moest weer zonodig een fucking pooier zijn -__-

27-11-2011, 17:05

Citaat door Gevoeligeboy:
ik vind jouw beetje onzeker hoe kan je van iemand houden die meisjes heet misbruiikt en de hele gezin er bij
Weet ik niet:S ik snap mezelf ook niet, ik weet ervan en ik vind het echt afschuwelijk dat hij dat doet en alsnog kan ik hem niet haten. En laatst las ik een krantenbericht over een man die was opgepakt voor mensen handelen en de leeftijd en alles leek zo erg op hem ik schrok zo erg en ik was echt bang dat die vast kwam te zitten ofzo. Terwijl dat eigenlijk zijn verdiende loon is.. niet?

27-11-2011, 17:11

Citaat door arielle:
hahaha, I don't think that will help.. ik ben misschien een beetje veeleisend van mannen en het is nogal moeilijk om iemand te vinden die hem overtreft met alles maarja hij moest weer zonodig een fucking pooier zijn -__-
Mwhahah iemand vinden die een pooier overtreft hahah sorry hoor
Maar arielle, pooiers zijn nou juist aardig vrolijk en grappig.. tot je niet meer zonder hem kan..

27-11-2011, 17:12


weet jij wel wat een pooier betekend?

hoe kan je gevoelens hebben voor een pooier die levens kapot maakt van andere meisjes soubhannalah. hoe kan je gevoelens hebben voor iemand die de weg letterlijk van de saytaan kiest. Hij gebruikt en misbruikt andere meisjes voor wat? voor geld..voor de ergste haram geld.

Hoe kan je gevoelens hebben voor iemand waarvan je zegt ''en het is nogal moeilijk om iemand te vinden die hem overtreft met alles ''
wollah ik schaam in jou plaats...en jij zegt dat een andere man hem moeilijk kan OVERTREFFEN.

hij is zeroo...als het waar is dat hij een pooier is dan is hij bij allah swt EEN NULL

Ik zou als ik jou was per direct afstand nemen voordat je een grote fout begaat die misschien heel slecht kan aflopen

En als ik jou was zo ik me heel snel gaan verdiepen in de ISLAM. want hoe je overkomt lieverd is heel onwetend..ik weet niet of je een moslima bent maar jou reacties doen mij echt boos/verdrietig maken

27-11-2011, 17:15

Citaat door arielle:
hahaha, I don't think that will help.. ik ben misschien een beetje veeleisend van mannen en het is nogal moeilijk om iemand te vinden die hem overtreft met alles maarja hij moest weer zonodig een fucking pooier zijn -__-
het helpt echt, gewoon verstand op nul en nieuwe dick zoeken.
en als je weet dat je veeleisend bent ga dan met die pooier om hij zal je heropvoeden tot je niks meer eist van een aanstaande haha :P

27-11-2011, 17:17

Citaat door Integrand:
Mwhahah iemand vinden die een pooier overtreft hahah sorry hoor
Maar arielle, pooiers zijn nou juist aardig vrolijk en grappig.. tot je niet meer zonder hem kan..
ahahah ja klinkt ontzettend lomp, ik bedoel meer. Hij weet precies hoe hij met vrouwen moet omgaan, moet ook wel als je een pooier bent -__-. Dus hij we ginge altijd naar superleuke plekken eten altijd leuke dinge doen hij wist alles precies hoefde me geen zorge te maken met hem. Al die dingen die een man zo aantrekkelijk maken had hij snapje..

Pagina's : [1] 2 3