Bekijk volle/desktop versie : Les-far-rabat kom eens..



27-11-2011, 01:36
[Jij was eerst altijd groot fan van el mountkhab maar nu heb je iets tegen hun of tegen PIM of tegen ERIC idk je moet niet zo zeuren vind ik. Maar ja het zal vast een reden hebben.]

27-11-2011, 01:50


tegen Eric heb ik niks ,, ook al ben ik niet een voorstander van buitenlandse coaches ,,, maar over ze selectie beleid mag wel iets gezegd worden (mrani-mohamadina-hermach-el-arabi) .. zulke spelers en nog andere horen niet in de selectie .
laten we eerlijk zijn Tanzania en Centraal-afrika is gewoon geen tegenstander zulke landen moet je minstens 4 of 5-0geven en ,Algerije in plaats dat we 4-0 wonnen kon het makkelijk 8-0 worden

Over Pim verbeek daar ben ik als sinds toen die er was al tegen die man gaat niks brengen het voetbal is belabberd , ze selectie gewoon schande als je 3e divisie spelers en 4e divisie spelers ziet in je selectie.
Ik weet nog hij was bij sport 1 , Emile Schelvis vroeg heb je ook spelers in de Bundesliga , Pim zei ja in duitsland heb ik een keeper in de 3e divisie (schande).

Verder is pim verantwoordelijk voor alle jeugdteams hij is toch een jeugdcoördinator ,nou -20 heeft zich niet gekwalificeerd voor afrika-cup en -17 ook niet

hij heeft ze hele familie gehaald daar en dat de amateur bond dat ook nog een accepteert, daar bedoel ik dan mee Robert verbeek die man heeft paar amateur clubs getraind en komt direct naar Marokko :s

27-11-2011, 01:59
Ewa daar heb je gelijk in, maar als ze resultaten halen is het goed toch? 8-0 algerije is een beetje teveel van het goedde.. en afrikaaanse landen hebben we het altijd lastig mee.