Bekijk volle/desktop versie : 'En hij beseft dat het afscheid is gekomen'



26-11-2011, 20:32

"Nee, wanneer de (laatste) adem in de keel stokt en er gezegd wordt: Wie kan genezen en hij beseft dat het afscheid is gekomen."

"Zeg : Voorwaar, de dood die jullie trachten te voorkomen zal jullie zeker vinden, daarna zullen jullie worden teruggevoerd naar de Kenner van het onwaarneembare en het waarneembare en Hij zal jullie dan mededelen wat jullie plachten te doen."

"Iedere ziel zal de dood proeven en voorwaar: Pas op de Dag der Opstanding zullen jullie je beloning volledig ontvangen, en slechts degenen die van de Hel weggehouden wordt en het Paradijs binnengeleid wordt heeft waarlijk succes. En het wereldse leven is slechts een misleidende genieting".


Keer terug naar de waarheid beste broeders en zusters..


26-11-2011, 20:37


Djazaak Allah oe gairan voor het delen, Moge Allah subhanahu wa ta3la je daarvoor belonen . Ameen

26-11-2011, 20:46
Totdat, wanneer de dood tot een van hen komt, hij zal zeggen: O mijn Heer, laat mij terugkeren. Hopelijk kan ik goede werken verrichten voor wat ik nagelaten heb.

26-11-2011, 21:15
Dank je om dit te delen, moge de Heer des werelds, al Rahmaan, ons leiden en vergeven.

26-11-2011, 21:17


baraka Allahoe fiek , bedankt dat je ons laat herinneren aan de dood

26-11-2011, 21:18

Citaat door Kalfje:
Totdat, wanneer de dood tot een van hen komt, hij zal zeggen: O mijn Heer, laat mij terugkeren. Hopelijk kan ik goede werken verrichten voor wat ik nagelaten heb.
Dat denken inderdaad vele, we moeten niet vergeten dat het dan te laat is.

27-11-2011, 00:29
BarakAllah ou fiek!