Bekijk volle/desktop versie : Voorman van AEL



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2004, 18:59
Gisteren bij rond om 11, stelde de voorman van AEL (nederland) voor..om ons zelf te organiseren. Om zo invloed uit te oefenen op de huidige politiek.

Ik ben het met hem eens, maar tot een bepaalde hoogte. Ik ben van mening dat wij idd ons moeten organiseren alleen wij moeten ons zelf niet gaan buiten sluiten.

Ik vond deze voorman de eerste "moslim" "marokkaan" die ons goed verdedigde. Hij snoerde letterlijk de mond van de andere praters. Ik moet zeggen dit had ik een beetje gemist.

Korttom wij zijn idd zwak als gemeenshap..hopelijk kunnen wij ons gaan organiseren..

10-11-2004, 19:15


blijkbaar vind niemand dit intressant

10-11-2004, 20:33
Ik was trots om na zo lang iemand als Nabil Marmouch op tv te zien die eindelijk echt wat te zeggen had en zich niet ging verantwootden voor de daad van Mohammed B.
Hij snoerde ze idd de mond en het werd eens tijd om dat te doen!!!
Ze stellen alle moslims en marokkanen ervoor verantwoordelijk. Belachelijk vind ik het. Toen Pim vermoordt werd, waren ook niet alle dierenactivisten op straat gegaan om te protesteren of wat dan ook. Ze hebben zelfs Marokko erbij betrokken. Ze hebben tegen Mohammed 6 dat hij geen fundamentalisten naar Nederland moet sturen. WAKE UP, Mohamed B. is een NEDERLANDER van Marokkaanse komaf. Hij is HIER geboren én GETOGEN!

We zijn idd zwak als gemeenschap wanneer ik naar al die Marokkanen op tv kijk die het veroordelen en zelfs oproepen tot het uitzetten van 'terorristen'. Waarom verantwoorden zij zich? Zij hebben het toch niet gedaan.
Safi, Theo is dood en gecremeerd. Zijn hoofdstuk moet afgesloten worden. Ze betrekken er steeds meer mensen bij.... En als reactie worden er allerlei scholen en moskeen in brand gestoken... Is dat dan wel democratie? Of mag het nu wel, omdat de moslims erom vroegen....?


Het gaat helemaal de verkeerde kant op! Allah yastoer en Alah yahfed.

Laten we allemaal dou3a doen voor de Oummah, want dit gaat niet goed mensen!

Wassalaam.

10-11-2004, 20:45
Jawel, ik vind het wel interessant, maar ik weet niet of het lijkt alsof Abou Jahjah zijn bezorgdheid meestal met veel poeha onderdrukt , of dat het de media is die het opblaast.
Als Abou Jahjah zijn standpunten met veel onrust wereldlijk maakt , wekt het zowel bij islamieten als autochtone burgers weerzin om de partij serieus te nemen , in de zin van opnemen als politieke vesting. Maar volgens mij hebben de woordvoerders van de partij redelijk goede praters in huis.

10-11-2004, 23:21


Hij moet zijn eigen nie met ons bemoeien. AEL is shit en Yahjah is een kippennoiker. AEL is niet voor Marokkanen maar voor Libanesen.

10-11-2004, 23:47

Citaat door killalot:
Hij moet zijn eigen nie met ons bemoeien. AEL is shit en Yahjah is een kippennoiker. AEL is niet voor Marokkanen maar voor Libanesen.
je hebt gelijk, hij is gewoon een smerige Arabische-Nationalist, hoorde je die nabil gisteren praten met zijn Arabische-Islamitische gemeenschap hier in nederland, terwijl de marokkanen hier in NL uit meer dan 85% Imazighen zijn en de rest van de moslims zijn niet Arabisch. Oprotten met de AEL, ik vond die Moskee bestuurder veel verstandiger en wijzer in zijn opvattingen

11-11-2004, 00:01
Nabil heeft gewoon gezegd waar het op staat en vertegenwoordigde naar mijn weten een hele grote groep Marokkanen.
Een mentaliteit die veel mensen een over zouden moeten nemen.Hij nam ontspannen deel aan de discussie en straalde uit dat hij zich niet verantwoordelijk voelde voor wat iemand anders had uitgevreten.
Mijn stem hebben ze in ieder geval.

11-11-2004, 00:17
dat is jullie probleem vna hij is libanees en wij imazighn en hij een geitnxxxxr , wees blij dat er iemand is die voor ons opkomt ga jij dan met je grote hoofd praten .....met je domme straattaal.........stetteltjes bxxxxxs. het gaat erom dat hij voor de islammitshe mensen opkomt .....denk jij het beter te doen...laat zien....zo niet zeur neit en shut the xxxx up ..........................

11-11-2004, 00:24
Welke programma? Rond om 11?

11-11-2004, 03:28
Waar het mij om gaat is dat Nabil Marmouch iets goeds zei..."wij moeten ons organiseren" ..Als je zegt Mohammed B heeft deze daad gepleegd, niet ik zeg ik ja...als je zegt ik heb er niks mee te maken dan zeg ik word wakker. Op je kont zitten en wachten tot dit voorbij vaart is een mentaliteit die wij moeten veranderen. AEL is idd niet de oplossing ervoor..zij gaan namelijk iets verder..namelijk zij willen dat de islamitische gemeenschap in een isolement komt. Dat "wij en zij" bevorderen. Dus daarom afkeuren die hap.

We moeten, of wij het leuk vinden of niet, leven in Nederland. Om recht tegen over de Nederlandse bevolking te staan (OOK AL ZORGT DIE NEDERLANDSE BEVOLKING, REGERING etc DAARVOOR) is niet de juiste manier. Nog maals het is oud nieuws, dat wij geen stem hebben...dat er geen rekening word gehouden met onze ideologie. Maar soms deel ik ook de mening dat onze ideologie een beetje te ver gaat en hierin. Dat het een barrière vormt. Niet zozeer de islam..maar vooral ons cultuur. Zoals elke cultuur, en dat is een feit, kent onze cultuur mooie en slechte dingen. Het is iets wat in balans staat. Alleen sommige zaken binnen ons cultuur bevinden zich op de verkeerde plaats.

Effen een voorbeeld: Meisjes mogen niks..veel meisjes willen dat niet eens ze willen goed via de islam leven..verder niks mis mee. Nu komt het grote probleem. De meisjes die wel dingen willen doen die zeg maar "verboden" zijn worden beoordeeld als slechte moslim..Er is hier sprake van sociale controle. Deze sociale controle moeten wij verplaatsen. Dit moet uitgaan naar de mensen die het geloof als excuses gebruiken voor hen eigen belangen. We kunnen afspraken maken hierover. Afspraken kunnen heel normaal zijn. Het is maar hoe je het tewerkstelt.

We kunnen deze grote probleem aanpakken..het ligt aan elk persoon zelf..wil je slapen, wil je vechten, of wil je vrede..aan jou een paar opties

Je hebt namelijk 2 opties..ten eerste wil je volwaardige moslim (engel worden) zijn dan ben je in ieder geval genoodzaakt dit land te verlaten, want je bent totaal niet op de juiste plek..er gebeuren hier te veel onreine zaken, ook al ben je hier geboren..tweede optie is je geloof spiritueel te bleven en niet uit te oefenen en het niet materialistisch maken, ik bedoel te zeggen hou het contact met Allah en niet te veel met de mensen om je heen om je mensen die je nooit zullen begrijpen te gaan overtuigen. Wat ik ermee wil zeggen is dat wij ons geloof niet moeten gebruiken op de verkeerde manier.

Wil je dat er wat verandert ten gunste van de Moslim gemeenschap..moet je gaan lopen..vast lopen naar de goede richting...De richting ten gunstige van onze gemeenschap.

11-11-2004, 05:56

Citaat door Soul2Soul:
Gisteren bij rond om 11, stelde de voorman van AEL (nederland) voor..om ons zelf te organiseren. Om zo invloed uit te oefenen op de huidige politiek.

Ik ben het met hem eens, maar tot een bepaalde hoogte. Ik ben van mening dat wij idd ons moeten organiseren alleen wij moeten ons zelf niet gaan buiten sluiten.

Ik vond deze voorman de eerste "moslim" "marokkaan" die ons goed verdedigde. Hij snoerde letterlijk de mond van de andere praters. Ik moet zeggen dit had ik een beetje gemist.

Korttom wij zijn idd zwak als gemeenshap..hopelijk kunnen wij ons gaan organiseren..
De AEL zal eerst zichzelf moeten gaan organiseren en volgens de islam handelen, indien zij zich een islamitisch organisatie noemen..

11-11-2004, 07:30

Citaat door Soul2Soul:
blijkbaar vind niemand dit intressant
Wie kan het ael nu interessant vinden?

11-11-2004, 07:50



Citaat door AMAR423:
AEL is super

11-11-2004, 11:41

Citaat door Soul2Soul:
Gisteren bij rond om 11, stelde de voorman van AEL (nederland) voor..om ons zelf te organiseren. Om zo invloed uit te oefenen op de huidige politiek.

Ik ben het met hem eens, maar tot een bepaalde hoogte. Ik ben van mening dat wij idd ons moeten organiseren alleen wij moeten ons zelf niet gaan buiten sluiten.

Ik vond deze voorman de eerste "moslim" "marokkaan" die ons goed verdedigde. Hij snoerde letterlijk de mond van de andere praters. Ik moet zeggen dit had ik een beetje gemist.

Korttom wij zijn idd zwak als gemeenshap..hopelijk kunnen wij ons gaan organiseren..

Volgens mij bedoelde hij;
[color=black]stelde de voorman van AEL (nederland) voor..om ons zelf te isoleren. [/color]
[color=black]Om zo invloed uit te oefenen op de huidige politiek. [/color]

11-11-2004, 11:47
Ik vind de AEL!! Heel goed,

en ik weet dat vele mensen die partij slecht vind, omdat ze ''ARABISCHE'' heten,

sorry ik stem vet op de Ael, dan op cda, pvda noem maar op.

Libanees of geen libanees, het blijft toch een moslim, jij stemt toch ook op Nederlander?

Pagina's : [1] 2 3