Bekijk volle/desktop versie : Wie haat nu wie ?



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2004, 18:48
Ik hoor hier telkens dat hullie zij haten, en zo. Hoe zit dit nu ? Wie haat wie ?

k wil duidelijk maken dat er helemaal niet zoveel haat is als dat er steeds geroepen wordt. Dat kun je hier zelf laten zien! Laat hier je mening horen!

10-11-2004, 18:50


Ik haat ieder die het nodig vinden mij te beledigen en te kwetsen wegens mijn godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook...

10-11-2004, 18:52
singlecoile? waar zoek je nou naar man? dat opgefokte leden nu gaan shelden ofzo...damn af en toe kan je echt ziekelijk uit de hoek komen man...ikg a dit bericht melden bij de beheerder!!!!!! echt een sjonnie ben je

10-11-2004, 18:53

Citaat door SingleCoil:
Ik hoor hier telkens dat hullie zij haten, en zo. Hoe zit dit nu ? Wie haat wie ? Laat hier je mening horen!
En als ik een Eskimo ben en Indiers haat waar moet ik dan op stemmen?

10-11-2004, 18:54


Wat dacht je van ik HAAT NIEMAND! Ik zou weleens een meningverschil met iemand kunnen hebben, maar dat zegt niet gelijk dat ik iemand moet gaan haten....

10-11-2004, 18:54

Citaat door Racegek:
singlecoile? waar zoek je nou naar man? dat opgefokte leden nu gaan shelden ofzo...damn af en toe kan je echt ziekelijk uit de hoek komen man...ikg a dit bericht melden bij de beheerder!!!!!! echt een sjonnie ben je
Absoluut niet. Ik hoor hier veel te veel mensen roepen dat hullie zullie haten en dat geloof ik helemaal niet. Dat zie je ook aan deze poll. Ik wil duidelijk maken dat er helemaal niet zoveel haat is als dat er steeds geroepen wordt. Dat kun je hier zelf laten zien!

10-11-2004, 18:55
Ik haat niemand.....heb alleen soms moeite met sommige mensen....!
Ik hou niet van mensen die kortzichtig zijn......

10-11-2004, 18:56

Citaat door viergho:
En wat DOE je als je iemand haat? Nagelbijten? Neuspeuteren?
opkroppen en aanslagen beramen

10-11-2004, 18:57

Citaat door SingleCoil:
Ik hoor hier telkens dat hullie zij haten, en zo. Hoe zit dit nu ? Wie haat wie ? Laat hier je mening horen!
Ik ben AMSTERDAMMER en hoop dat we allemaal in deze vreemde en verwarrende tijden onze "cool" behouden en uiteindelijk sterker door deze tijd komen d..m.v. dialoog en wederzijdse begrip en respect (ja, je leest het goed )

Het laatste wat we moeten doen is opgeven en het handvat van geweld omhelzen doordat enkele lieden bepaalde misstanden in de wereld, in ons klein landje willen importeren, waardoor bepaalde rechtse nationalistische extremisten de vrije hand krijgen.

Amen.

10-11-2004, 18:58
ach asjeblieft man doe niet alsof je neus bloed. mismuis slaapt volgens mij...nou en als hij wakker wordt dan krijg je het hoor. eerlijk je bent echt raar bezig....

10-11-2004, 19:00

Citaat door viergho:
Okee, ik vul voor jou "nagelbijten" in

10-11-2004, 19:08
Ik haat niemand, haat vind ik een te groot woord om te gebruiken.

Waaroom zouden wij elkaar haten? er zijn Psychopaten die met ziekelijke ideen rond lopen en uitvoeren.

Wij moeten de mensen haten die onze rust en vrede storen.

10-11-2004, 19:21



Citaat door ijdel:
Ik haat niemand, haat vind ik een te groot woord om te gebruiken.

Waaroom zouden wij elkaar haten? er zijn Psychopaten die met ziekelijke ideen rond lopen en uitvoeren.

Wij moeten de mensen haten die onze rust en vrede storen.
Wat een mooie bikini,

heb je die ook in azuurblauw ?,...........

10-11-2004, 19:24
Ik haat Nederlanders niet…Helemaal niet…Mar ik haat wel die Kutloze Somalische baarmoederhals-kankergezwel…..

10-11-2004, 19:50

Citaat door Corrie:
Van haten wordt je zo moe, dat is niets waard, ik haat niemand, op z'n hoogst ben ik eens een keer pissig op iemand om een meningsverschil, maar veel verder dan dat gaat het niet...
Ja juist, same for me, ik haat de haat zelf.
Wat wil je ermee bereiken, oke, iemand haat mij en dan. Of ik haat iemand en dan? Het enige wat je ermee kan, is niks.
En het kost je nog energie ook.
Zo wil je toch niet leven, in een leven met alleen maar haat voor anderen?

Pagina's : [1] 2 3