Bekijk volle/desktop versie : Militair deelt elleboogstoot uit aan agent



26-11-2011, 14:30
Een dronken militair heeft vrijdagnacht in Breda een elleboogstoot uitgedeeld aan een politieman.

De politiebiker hield er een kapotte bril en een pijnlijke plek aan over. De 36-jarige militair uit Gendt, die even daarvoor een kroeg was uitgezet, is aangehouden en overgedragen aan de marechaussee. Agenten troffen de militair rond 02.15 uur liggend aan op de Torenstraat. Hij klom wankelend overeind en sprak met dubbele tong. Hij was uit de kroeg gezet omdat hij mensen lastigviel, maar was het niet eens met zijn verwijdering.

De politie wilde de laveloze militair naar huis sturen, maar hij weigerde. Hij bleef zich beklagen over de uitsmijters en pakte de fiets van een van de agenten vast. Toen een agent zij dat zijn vervelende gedrag waarschijnlijk de reden was dat hij eruit was gegooid sloeg de militair de agent tegen zijn fietshelm. Tijdens zijn aanhouding deelde hij een elleboogstoot uit.

(Novum)

26-11-2011, 14:32


ik was altijd tegen de uitzending naar afganistan. maar ik merk dat die tokkies steeds meer terug
komen en hier gaan rellen. kunnen ze niet naar somalie? daar kunnen ze volgens mij ook bouwen.

26-11-2011, 16:18
Hey Bokito.. Kan je niet wat doen aan die nichterigheid van je? In Ankara zijn homo's geaccepteerd heb ik gehoord.

Zou jij een toekomst kunnen opbouwen in Maghreb? Dus trouwen met een lekkere wijf en kinderen krijgen?