Bekijk volle/desktop versie : Help?



Pagina's : [1] 2

25-11-2011, 22:19
Ik weet niet wat het is maar ik blijf op elke meid vreemdgaan die ik in mij leven tegen kom.
Ik heb een probleem om alles kapot te maken wat goed is in mijn leven. Ik vind altijd wel wat aantrekkelijk bij een andere dame. Nu ben ik met een meid en zij is perfect in alle manieren maar als ik een andere dame tegen kom en ze is leuk of ok of spontaan ja dan vind ik het niet erg om mij monster te volgen

Serieus wie heeft advies ?

25-11-2011, 23:35

spring van 7 hoog.

29-11-2011, 05:22
Je zou je wat meer in je geloof moeten verdiepen, je verstand aanzetten en je geslachtsdeel uitschakelen. Loer ook niet zo om je heen als je op straat loopt bijvoorbeeld, als je niets ziet dan is er ook niks. Maar goed, nogmaals het begint bij respect voor je Schepper, respect voor jezelf, respect voor de vrouw in het algemeen en je vriendin. De vrouw is geen lustobject, zij is veel meer dan alleen een lichaam.

Boy meets world.

29-11-2011, 10:01
omdat mannen klootzakken zijn ze willen altijd meer en meer knapper en knapper todat ze het moooiste zijn kwijtgeraakkt!
het ergste is

mannen bedriegen hun vrouwen of vriendinnen met echt lelijke vrouw dan denk ik wha the fuck u vrouw/vriendin is een schoonheid dikke kont mooie gezicht alles en dan gaan ze naar de lelijke wijven die zich 2weken niet douchen vann benenden nu begrijp ik waarom nederlandse marokaanse dames met negers omgaan of mefles zijn das allemaal door jullie marokaanse gasten!!!!

29-11-2011, 15:34







29-11-2011, 16:10
waarom probeer je je niet in te houden? als je alleen je lusten kan volgen ben je gewoon een beest zonder principes.

29-11-2011, 17:37
Dit vind ik nou zo jamme. Weet dat jouw meisje je vertrouwt, eens als je haar kwijt ben zul je herinnert worden aan je domme fouten. Maar dan is het te laat.

Tip die ik je kan meegeven, ga je meer verdiepen in de islam. Inchallah zal het goed met je komen

Succes,

Ijs-prinses17

30-11-2011, 17:42

Citaat door jeleeft:





That is so true

30-11-2011, 17:45

Citaat door fatih_can:
Ik weet niet wat het is maar ik blijf op elke meid vreemdgaan die ik in mij leven tegen kom.
Ik heb een probleem om alles kapot te maken wat goed is in mijn leven. Ik vind altijd wel wat aantrekkelijk bij een andere dame. Nu ben ik met een meid en zij is perfect in alle manieren maar als ik een andere dame tegen kom en ze is leuk of ok of spontaan ja dan vind ik het niet erg om mij monster te volgen

Serieus wie heeft advies ?
jij hebt het kanye west syndroom.

advies: blijf een tijdje vrijgezel en kom erachter wie je zelf bent en wat je precies wilt!

want al die meisjes onnodig kwetsen gaat ooit tegen je keren!

en dan kom je jaren later op marokko.nl zeiken over slechte wijven hier en daar.

die krijg je op je pad als je lak hebt aan andermans gevoelens!

think about that

30-11-2011, 18:37

Citaat door patatmet:
That is so true
Hell i know.

30-11-2011, 21:07

Citaat door jeleeft:
Hell i know.
What else do you know?

30-11-2011, 21:18

Citaat door patatmet:
What else do you know?
That you're alive..

01-12-2011, 10:49


Citaat door jeleeft:
That you're alive..
Is dat alles

01-12-2011, 15:28
Dames jullie hebben allemaal gelijk op bepaalde punten. Maar een paar die hier op reageren zijn even zo slecht als ik of zelf slechter! Maar ik oordeel daar niet over. Ik ga vreemd omdat het lust is niks persoonlijks! Maar er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen 1 op de 10 kinderen zijn niet van hun biologische vader. Het blijkt dat bij marokkaanse nederlandse vrouwen 2 op de 10 zijn! Dus voordat we mannen in een hoekje zetten beschuldig een individu inplaats van alle marokkaanse mannen! En 1 van jullie zei daarom gaan wij met negers tfoeeeee ik ga alleen vreemd met moslim verspeel me tijd niet met een kfarrrrrrrrr!!!!

01-12-2011, 15:35
Tfoeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jij bent pas een hoertje! Dat je het goedkeurt dat marokkaanse of moslima's met negers gaan! Wat omdat negers zogenaamd een grote lul hebben! Het is zo gebleken schat dat Marokkanen gemiddelde een grotere lul hebben damn shame je vader moet wel trots op je zijn INA!!!! Blijf met een moslim Marokkaan Turk or whatever!

INA -- De xxxx!

Pagina's : [1] 2