Bekijk volle/desktop versie : is het mogelijk>>met imei nummer kan je iphone opsporen als die gestolen is?????



25-11-2011, 16:31
is het mogelijk ??????

please als je iemand kent die dat kan of jij het kan??????

pleaseeeeee pmp me.

25-11-2011, 16:50


De politie kan dat.

25-11-2011, 16:53
Naar mijn weten is dat niet mogelijk. Ik heb gewerkt voor een verzekering van mobiele telefoons tot kortgeleden nog. En wij kregen veel diefstalmeldingen binnen waaronder van klanten met iphones. Het enige wat we aan kunnen raden is aangifte doen bij de politie en een proces verbaal naar de verzekering sturen. Deze gaat de afdeling diefstal dan in behandeling nemen. Maar er is nooit vanaf de politie gezegd dat hun een imei-check kunnen doen. Allah oe 3alam.

Wat ik wel weet is dat er een app te downloaden is, zodat je altijd kunt zien waar je iphone zich bevindt, mits dat er geen harde reset met het toestel is gedaan.

25-11-2011, 17:00
ik heb al the politie gebelt, ze kunnen nix voor mij betekenen.

25-11-2011, 17:23



Citaat door Teglelet:
Naar mijn weten is dat niet mogelijk. Ik heb gewerkt voor een verzekering van mobiele telefoons tot kortgeleden nog. En wij kregen veel diefstalmeldingen binnen waaronder van klanten met iphones. Het enige wat we aan kunnen raden is aangifte doen bij de politie en een proces verbaal naar de verzekering sturen. Deze gaat de afdeling diefstal dan in behandeling nemen. Maar er is nooit vanaf de politie gezegd dat hun een imei-check kunnen doen. Allah oe 3alam.

Wat ik wel weet is dat er een app te downloaden is, zodat je altijd kunt zien waar je iphone zich bevindt, mits dat er geen harde reset met het toestel is gedaan.
Haha dit heeft mijn broertje op zijn bb, hij was zijn telefoon een keer verloren in een taxi en ging via Inet kijken waar die was, en hij ging bellen naar die taxi chaueffeur en mijn broertje zei; hoelaat ben je weer terug in Bussum want ik je rijd nu op de A1 richting Amsterdam? en die man helemaal in shok...

lol

25-11-2011, 17:24

Citaat door saraaaa:
ik heb al the politie gebelt, ze kunnen nix voor mij betekenen.
vervelend meis, maar je hebt geen idee door wie die is meegenomen?
Heb je al wel aangifte gedaan?

25-11-2011, 17:27
ja ik heb de aangefite gedaan bij de politie>>>>

25-11-2011, 17:36

Citaat door Teglelet:
Naar mijn weten is dat niet mogelijk. Ik heb gewerkt voor een verzekering van mobiele telefoons tot kortgeleden nog. En wij kregen veel diefstalmeldingen binnen waaronder van klanten met iphones. Het enige wat we aan kunnen raden is aangifte doen bij de politie en een proces verbaal naar de verzekering sturen. Deze gaat de afdeling diefstal dan in behandeling nemen. Maar er is nooit vanaf de politie gezegd dat hun een imei-check kunnen doen. Allah oe 3alam.

Wat ik wel weet is dat er een app te downloaden is, zodat je altijd kunt zien waar je iphone zich bevindt, mits dat er geen harde reset met het toestel is gedaan.
Is wel handig zo een app die heb ik ook.
Je hebt ook op een iphone locatievoorziening maar die schakelen ze meestal uit.
Als ze m hebben gestolen.

25-11-2011, 17:53
ja ja, ik had die opsporings app's moetten downloawd!!! maar dat heb ik niet gedaan.
jammer.

ik ben opzoek Alleen providers kunnen traceren via imei nummer idd.

25-11-2011, 17:56
Jouw provider heeft niks met je imeinummer te maken. Het imeinummer is een serienummer van je telefoontoestel. Als de politie er al niks aan kan doen, kan een provider het al helemaal niet.

25-11-2011, 18:08
ja wel dat is wel mogelijk, iemand die alleen met die imie nummer kan de gsp opsporen, dat kan ook de politie, maar dat soort opsporing systeem doen ze het alleen voor andere zaken.

25-11-2011, 18:10
sterker nog er zijn mensen dat illigaal dat soort zaken doen voor geld en dat ben ik opzoek.

25-11-2011, 20:50


Jewel. Je moet aangifte doen bij de politie. Mijn iPhone was in april gestolen en na zeven maanden is die terecht. Dankzij imei nummer en politie.... Ze hebben die gene gepakt...