Bekijk volle/desktop versie : Terugblik 2011



25-11-2011, 11:13
Eind 2010 hadden de meesten onder ons minstens één voornemen om die in 2011 na streven. Het kon te maken hebben met een baan, studie, geloof, streefgewicht of andere leerdoelen/verbeterpunten etc. Vraag me af of het jullie is gelukt? Hoewel dit jaar nog niet voorbij is, duurt het niet lang meer alvorens we 2012 ingaan..

Begin 2011 verliep een beetje raar naar mijn mening. Maar uiteindelijk het afgelopen jaar hartstikke veel meegemaakt en geleerd. Het is best verbazingwekkend hoeveel er in één jaar kan gebeuren. Zoveel dingen staan me nog vers in het geheugen. Alsof het mij gisteren is overkomen. Ik heb een aantal streefdoelen behaald. Een van die streefdoelen is geduldiger zijn en 3x nadenken alvorens ik wat zeg. Een aantal dingen voor het eerst gedaan en geprobeerd. Nieuwe personen die opeens deel uitmaken van de familie. Veel nieuwe mensen ontmoet en ook mensen losgelaten waarmee het contact was vertroebeld en uiteindelijk verwaterd...
Een vervlogen jaar met veel vreugde, maar ook verdrietige momenten. Hoofdstukken geopend en ook afgesloten.

Als ik zo terugblik op de gebeurtenissen van afgelopen jaar dan ben ik echt benieuwd wat in 2012 zal gebeuren en wie en wat er op mijn pad zal terechtkomen. Heb genoten van (bijna) elk moment), want er waren natuurlijk ook momenten die ik zo uit het geheugen gewist wil hebben.

Nu jullie terugblik op het afgelopen jaar en (loze) voornemens voor het nieuwe jaar. Shoot.

25-11-2011, 11:30


Ik doe niet aan voornemens. Zie wel wat er op me pad komt en maak overal maar het beste van.

2011 was TOPPIE hmdl.
Maar goed ik ben dan ook al vrij snel tevreden en niet snel te breken.
Alhamdouliallah 3la xxxxx7haal